Froop Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 is er al iemand bezig aan de mijne? ben ook zooooo ongeduldig *edit* 100ste bericht Wees eens geduldig. Dit is spam en dat vind ik postboosten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boardah Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) hey kan iemand voor mij een edit:sig maken maakt niet uit hoe wil er wel 2dingen in: -de naam:boardah -en een beetje gangster stijl alvast bedankt Bewerkt: 9 juli 2005 door boardah Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 gebruik het lijstje zie vorige pagina (mischien kan timos het lijstje editen in zijn eerste bericht?) <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 hey kan iemand voor mij een wallpaper maken maakt niet uit hoe wil er wel 2dingen in:-de naam:boardah -en een beetje gangster stijl alvast bedankt Het is een ava-sig aanvraag dus ik denk dat een wallpaper er niet bijzit. Als je echt 1 wil pb dan iemand en vraag het. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boardah Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) uh lol zei ik wall paper ik bedoel sig :lol: maar kan dat iemand doen? Bewerkt: 9 juli 2005 door boardah Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 uh lol zei ik wall paper ik bedoel sig :lol: maar kan dat iemand doen? Nee niet zolang je dat lijstje niet gebruikt. <_< Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boardah Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) maar het maakt mij niet uit hoe het eruit ziet alleen mijn naam eigenlijk en als het kan beetje gangster stijl edit:daar kom je wel ver mee denk ik want het maakt mij NIET uit Bewerkt: 9 juli 2005 door boardah Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 maar het maakt mij niet uit hoe het eruit ziet alleen mijn naam eigenlijk en als het kan beetje gangster stijl daar komen we ver mee <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quatroking Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 hierzo boardah, had ik klaar in 10 seconden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boardah Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 thnx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quatroking Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) :huh: en het is nogwel met paint.... EDIT: hij werkt niet!!! Bewerkt: 9 juli 2005 door Quatroking Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boardah Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) ik weet het wat moet ik dan doen:de site? wat doe ik fout? edit:THNX dragon master Bewerkt: 9 juli 2005 door boardah Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Het is zo: De site [/IMG] Maar nu terug ontopic. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 is er al iemand bezig aan de mijne? ben ook zooooo ongeduldig *edit* 100ste bericht ik ben bezig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 is er al iemand bezig aan de mijne? ben ook zooooo ongeduldig *edit* 100ste bericht ik ben bezig oh dank u dank u! (engel op aarde ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts