Quatroking Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 man, m'n server is tijdelijk offline.... other words: je sign werkt ff niet board! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Renne kan je mijn nog iets aanpassen ? ik wil graag het achtergrond grijs kan dat ? alvast bedankt ! power Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 PuffDawg zeg eerlijk wat je er van vind Ik snap best als je hem niet mooi vind Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Zo,power jou sig bewerkt. Maar voor de mensen die en lijste maken denk goed na zodat je niet van gedacht veranderd want dat is wel vervelend als je een sig maakt voor iemand en dan verandert hij van gedacht en moet je weer helemaal opnieuwe beginnen. Ler er svp wat op. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Maar voor de mensen die en lijste maken denk goed na zodat je niet van gedacht veranderd want dat is wel vervelend als je een sig maakt voor iemand en dan verandert hij van gedacht en moet je weer helemaal opnieuwe beginnen. Dan moet je hem OOK als .psd opslaan dan hoef je niet opnieuw te beginnen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Renne heel erg bedankt ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 PuffDawg zeg eerlijk wat je er van vind Ik snap best als je hem niet mooi vind OMG :o het is gewoonweg prachtig hartelijk dank voor dees prachtige sig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 No problem dee het met plezier Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Zo,jouw wensen zijn aangepast. Hoe groot moet de ava hij zijn? BEDANKT MAN! cool plaatje em avatar moet gewoon zo groot zijn als hier op www.gtaforum.nl mag alvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) GREATmaar zouden er ook een paar andere Nintendo figuurtjes inkunnen? oh ja, die Yoshi ziet er nogal vervormt uit... is het een orginele yoshi of gewoon een fan art? (zoals megaman, kirby, pokemon, samus, etc.) Sorry voor de wat late reactie. Ik kijk ff voor die Yoshi, alle andere Yoshis waren in 3d. Ik edit mijn bericht als ik het aangepast heb. EDIT: Hier is ie dan Bewerkt: 13 juli 2005 door Robienske Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Kan Iemand Voor Mij Een Mooie Avater Maken Met Ronaldinho Erop ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 gebruik het lijstje aub Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruben414 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Kan Iemand Voor Mij Een Mooie Avater Maken Met Ronaldinho Erop ? aub: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Kan Iemand Voor Mij Een Mooie Avater Maken Met Ronaldinho Erop ? aub: :mellow: Gebruik het LIJSTJE Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B Smart Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 A is al gezegd B de avatar is er tog al dus wat maakt het uit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts