Gino Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 en kijk eens naar zijn sig die is er ook al dus het heeft denk ik geen zin meer .. zowel post dan ff opnieuw maar dan wel met het lijstje (zoals iedereen zegt) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Quatroking, ik heb mijn post geëdit. Ik post hem nog een keer want ondertussen staat ie al op de andere pagina. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Wil er iemand een sig maken voor mij? Als het kan moet er *MARCO* in staan. A.U.B rode kleuren en maak er maar wat van. Degene die dit voor mij wilt maken,alvast bedankt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 @*marco*, gebruik aub het lijstje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 @*marco*, gebruik aub het lijstje Je snapt toch wel dat ik een sig wil met mijn naam en rode kleuren erin. Dus: Ik wil een signature. Met mijn naam erin:*MARCO* Met rode kleuren. Maak er maar wat van. Alvast bedankt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B Smart Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 http://img318.imageshack.us/img318/3208/marco7tk.jpg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 http://img318.imageshack.us/img318/3208/marco7tk.jpg Hartstikke bedankt dat je dat voor mij gedaan hebt hoor maar eigelijk zou ik de letters in hoofdletters willen dus *MARCO*.Voor de rest is het goed. Als iemand anders er ook een kan maken met hoofdletters en rood vind ik dat best. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Ik ben voor je bezig marco. EDIT: Hier is ie. http://img323.imageshack.us/img323/1209/marcosig5mm.jpg Bewerkt: 14 juli 2005 door Froop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Gebruik dat verdomde lijstje nou eens man!! <_< Doen wij nou moeilijk of zoek jij de problemen op? Het is helemaal niet veel werk en we kunnen er veel meer mee. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Ik wil een signature.Met mijn naam erin:*MARCO* Met rode kleuren. Maak er maar wat van. Alvast bedankt. @MClaw, Als je iets omhoog had gekeken zag je mijn lijstje staan. EDIT:Bedankt Froop!Mooi gedaan. Bewerkt: 14 juli 2005 door *MARCO* Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Als je nou eens ff wat verder had gekeken dan je neus lang is had je dit zien staan <_< Ava en/of Sig:Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Zou dat mischien het lijstje zijn dat iedereen uitroept ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Als je nou eens ff wat verder had gekeken dan je neus lang is had je dit zien staan <_< Ava en/of Sig:Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Zou dat mischien het lijstje zijn dat iedereen uitroept ? Verrek, je hebt nog waar ook :lol: . Maar kunnen we er niks tegen doen, bijv. warns geven ofzo? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freestyle Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Ik wil graag een andere omdat..deze is een beetje gothic achtig Ava en/of Sig: Allebei Grootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: Tribal Brush Soort achtergrond: Witte Achtergrond met lichtblauwe Tribal Soort animatie [optioneel]: Van links naar rechts en weer terug Soort Text: Freestyle, G-Unit (Met een beetje blending options) Plaatje [link geven]: [plaatje] Border [rand] kleur: Lichtblauw (Met een beetje blending options) Alvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Plaatje [link geven]: [plaatje] plaatje doet het niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Plaatje [link geven]: [plaatje] plaatje doet het niet Jawel hoor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts