Mania-92 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Zou iemand voor mij een ava+sig kunnen maken? Maakt niks uit hoe of wat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Graag dit lijstje gebruiken: Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Dan kunnen we er een maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 ik heb een idee, waarom kunnen mensen die avatars en signatures maken niet hun naam in de startpost geven, dan kun je laten zien wie een signature kan maken, als dan diegene die een signature of avatar willen pm'en naar die mensen, anders worden voor de zelfde mensen te veel signatures of avatars gemaakt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig: Ava en sig. Grootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: Gtagames style (oranje). Soort achtergrond: Maakt niks uit. Soort animatie [optioneel]: Niks. Soort Text: Gta tekst. Plaatje [link geven]: klik hier Border [rand] kleur: Niet. Ik snapte het niet zo goed :blink: . Bewerkt: 15 juli 2005 door mania-92 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Sins waneer is Img Shack een plaatje? :blink: Het is de bedoeling dat je een link geeft naar het plaatje dat je in je Sig wilt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Is die goed? http://img303.imageshack.us/img303/2747/untitled2copy1bu.gif Bewerkt: 15 juli 2005 door GoKu Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Freestyle ik wil er wel één maken.Één avatar, en een sig. Of doet iemand anders dat al? Ik heb al een sig gemaakt. Jij mag de ava wel maken. @Freestyle hieronder: Bedankt dat je mijn naam in je onderschrift zet. http://img130.imageshack.us/img130/3320/freestylesig2ym.gif Bewerkt: 15 juli 2005 door Froop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freestyle Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Bedankt Froop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Kan iemand voor mij een Sig maken? Maakt niet uit wat voor een plaatje, als me naam er maar inkomt! :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Kan iemand voor mij een Sig maken? Maakt niet uit wat voor een plaatje, als me naam er maar inkomt! :lol: Hoeveel moet er dat nu nog gezegt worden, gebruik het lijstje! Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Als je dit lijstje invult wel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) zou je voor mij iets met Gta Logo's kunnen maken (animatie) en dan rechtsonder Sa lettertype Whoopdidoo (ook animatie) Achtergrond Brush bv vice city logo rode achtergrond gta III blauwe achtergrond gta san andeas zwarte achtergrond zou dat kunnen ? die animatie zoals het Sa teken verschijnt in de voorfilmpjes !! Bij Voorbaat Dank Whoopdidoo p.s de kleuren moeten in elkaar opgaan Bewerkt: 15 juli 2005 door WhoopDiDoo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 zou je voor mij iets met Gta Logo's kunnen maken (animatie) en dan rechtsonder Sa lettertype Whoopdidoo (ook animatie)Achtergrond Brush bv vice city logo rode achtergrond gta III blauwe achtergrond gta san andeas zwarte achtergrond zou dat kunnen ? die animatie zoals het Sa teken verschijnt in de voorfilmpjes !! Bij Voorbaat Dank Whoopdidoo p.s de kleuren moeten in elkaar opgaan Ava en/of Sig:Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Als je dit lijste gebruikt willen we alles wel voor je maken. Zoals silverwing al zei: 'Hoevaak moet het nog gezegd worden?' Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig: Allebei Grootte [max. 500x100]: Ja Achtergrondkleur/brush: Ja Soort achtergrond: niks Soort animatie [optioneel]: De 3 logo's zoals het filmpje Soort Text: rechtsonder Mijn naam in Sa lettertype Plaatje [link geven]: geen Border [rand] kleur: Gta III (kleur menu letters) Vice city roze San andreas Zwart De avatar is WhoopDiDoo schuin in animatie (zeg maar AAN UIT AAN Uit achtergrond:Black Naam: witte naam met blauw eromheen en dan ^ zie hierboven p.s kleuren moeten in elkaar opgaan Bewerkt: 15 juli 2005 door WhoopDiDoo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig: AllebeiGrootte [max. 500x100]: Ja Achtergrondkleur/brush: Ja Soort achtergrond: niks Soort animatie [optioneel]: De 3 logo's zoals het filmpje Soort Text: rechtsonder Mijn naam in Sa lettertype Plaatje [link geven]: geen Border [rand] kleur: Gta III (kleur menu letters) Vice city roze San andreas Zwart Dat hele lijstje is onduidelijk. Kijk ff in het topic rond en kijk wat je in het lijstje moet zetten. Bijv.: Achtergrondkleur/brush: Ja Wat voor brush? welke achtergrond kleur? Duidelijker zeggen WhoopDiDoo Bewerkt: 15 juli 2005 door -Niels- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts