Sasuke Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 (bewerkt) hayate ik wil een poppetje deze en daar dan een mooie sig ervan zet er maar gewoon maarten in en mijn naam moet in fletse duidelijke letters kan dat ? Ik ben niet de enige die de signatures maakt ! :huh: Ben momenteel aan die van Vegeta en Josie aan 't werk. Hier van Josie en Vegeta : http://img24.echo.cx/img24/6467/vegeta8kd.jpg http://img24.echo.cx/img24/3603/josie0mm.jpg Bewerkt: 10 mei 2005 door Hayate X Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta_old Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 thnx man... maah welk progamma gebruik je..? ik heb windows xp staat diej dan automatich er 0p of moej je diej downloaden :huh: ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 PhotoShop CS2 www.adobe.com voor trial. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 thnx man... maah welk progamma gebruik je..? ik heb windows xp staat diej dan automatich er 0p of moej je diej downloaden :huh: ? Praat ABN!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 Haha inderdaad :lol: MClaw: Spammen is niet toegestaan! Dit deed je ook al in het MTA forum! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 dus even voor de duidelijk heid ik mag geen sigs maken voor andere? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 Ik wil graag 1tje met voetballers erin, het liefst v. Nistelrooy en Robben, en als het kan met Colina (of hoe die scheids ook heet.) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 (bewerkt) Ik zou er graag ook een willen en het maakt niet uit wat voor effecten je gebruikt, zolang mijn naam er maar inzit. Bewerkt: 11 mei 2005 door Froop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 ik had ook een sig aangevraagd of geld dat niet meer ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 misschien hebben ze het druk met andere sigs, heb even geduld of stuur iemand die zich bezighoud met deze sigs&ava een pm erover Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 (bewerkt) Ik wil best een signature&avater voor je maken, maar ik zit niet in het team en mag het dus niet van hun. Maar gelukkig voor jou: Ik luister niet naar hun en doe wat ik wil. Vertel me wat je erin wilt hebben en dan zal ik het voor je maken. Bewerkt: 12 mei 2005 door Scott16 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 Verbaasd me dat ik de enige ben die hier een beetje werkt, waar zijn dragonmaster en timos !? Maargoed, ik spreek hen daarwel even op. @ Froop & Mr.Boss ; Ik heb het nu beetje druk met mijn eigen zorgen ( comics/strips, signatures, wallpapers en, verhalen verzinnen etc. ), maar ik zal wel even een gaatje pakken en aan jullie signature werken. Vanavond moet ik ze gepost hebben. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 Verbaasd me dat ik de enige ben die hier een beetje werkt, waar zijn dragonmaster en timos !? Maargoed, ik spreek hen daarwel even op. @ Froop & Mr.Boss ; Ik heb het nu beetje druk met mijn eigen zorgen ( comics/strips, signatures, wallpapers en, verhalen verzinnen etc. ), maar ik zal wel even een gaatje pakken en aan jullie signature werken. Vanavond moet ik ze gepost hebben. Timos heeft een eigen site (geloof ik) waar ik member van ben dus ik denk dat hij het daar mee druk heeft en Dragonmaster is god-mod weer een andere site waar ik mod van ben dusi k denk dat Dragonmaster het daar mee druk heeft. PS: Dit is toch geen reclame he Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 Bullshit! Ik zie die twee vaak zat op het forum, dus tijd tekort hebben ze niet. -_- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 Mr.Boss zei eerst in zijn bericht 'Hayate',dus had hij het niet aan het team gevraagt maar aan hem. Maar nu heeft hij het geedit,dus kan iedereen van het team een maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts