.Sharingan Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Ava en/of Sig: Signature En Avatar Grootte [max. 500x100]: Ja Achtergrondkleur/brush: Ja 3 kleuen donkergeel Roze en zwart Soort achtergrond: zie hierboven Soort animatie [optioneel]: de logo's aan uit aan uit Soort Text: De 3 Gta logos Plaatje [link geven]: / Border [rand] kleur: / Avatar mn Naam Schuin (wit) met blauw omhulsel ook aan uit aan uit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Kan iemand voor mij een Sig maken? Enja, ik gebruik dat lijstje wel! Ava en/of Sig: Alleen Signature Grootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: Ja, Zwarte Achtergrond Soort achtergrond: - Soort animatie [optioneel]: - Soort Text: Gta SA stijl Plaatje [link geven]: - Border [rand] kleur: Wit (P.S. Hoop dat het zo goed is, want ik snap er niet zoveel van!) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Kan iemand voor mij een Sig maken? Enja, ik gebruik dat lijstje wel! Ava en/of Sig: Alleen Signature Grootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: Ja, Zwarte Achtergrond Soort achtergrond: - Soort animatie [optioneel]: - Soort Text: Gta SA stijl Plaatje [link geven]: - Border [rand] kleur: Wit (P.S. Hoop dat het zo goed is, want ik snap er niet zoveel van!) Ik zal deze maken. Maar wat voor plaatjes wil je in je Sig? bv. Final Fantasy,metroid.... Sorry WhoopDiDoo jou lijst snappen we niet. Bewerkt: 16 juli 2005 door Synchro Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Ik zal deze maken.Maar wat voor plaatjes wil je in je Sig? bv. Final Fantasy,metroid.... Als het kan iets van Paper Mario, en anders iets van 50cent Bewerkt: 16 juli 2005 door Meneer Euro Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Paper Mario :blink: Zal wel mario zijn :lol: Is deze goed? [IMG=http://img325.imageshack.us/img325/6097/a4es.gif] Kopieer dit als je het goed vind en plak het in je Handtekening. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Paper Mario :blink: Zal wel mario zijn :lol: Is deze goed? [IMG=http://img325.imageshack.us/img325/6097/a4es.gif] Kopieer dit als je het goed vind en plak het in je Handtekening. Zou dat linker Poppetje misschien weg mogen, dat Meneer Euro iets groter kan? Enne ik zal je de echte Paper Mario laten zien: Paper Mario Plaatje Paper Mario, is een spel waarbij je mario bent die dan van Papier is! Je kan in een vliegtuigje veranderen. Dun worden zodat je door Tralies heen kan, Enz. Heel Komisch Eigenlijk! :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Hiero moet hij zo dan? [IMG=http://img308.imageshack.us/img308/717/a27wr.gif] @ Meneer Euro : Graag gedaan. Bewerkt: 16 juli 2005 door Synchro Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 JÁÁÁ, Die laatste is echt Fantastico! Hartstikke bedankt Synchro. B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Ava en/of Sig: Sig Grootte [max. 500x100]: 400x100 Achtergrondkleur/brush: donker blauwe brush en getunde auto Soort achtergrond: - Soort animatie [optioneel]: - Soort Text: Kortman_8 Plaatje [link geven]: - Border [rand] kleur: zwart Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Ik doe deze ik EDIT mijn Post. Ik weet niet als hij echt mooi is. [IMG=http://img298.imageshack.us/img298/7076/12ba.gif] Ik dnek tot iemand anders hem moet maken hoor. Bewerkt: 16 juli 2005 door Synchro Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Ik vind hem niet echt mooi, sorry. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Ik vind hem niet echt mooi, sorry. Geef misschien een link naar het plaatje van je "getunde auto". Dat maakt het wat makkelijker voor de sig te maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Ik hoop dat je hier wat mee kunt. Klik. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Kortman 8 ik ben ff bezig geweest met dit reusltaat: Het is niet de auto van het plaatje, maar ik hoop dat het je bevalt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Woow! Thanx ik vind hem echt heel mooi. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts