Jorge_F Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 ik wil graag een signature met :1. op de achtergrond de gant bridge uit GTA SAN ANDREAS met op de voorgrond grond een vol getatooeerde cj op een motor kan iemand dat maken ? alvast bedankt Je moet het lijstje gebruiken [b]Ava en/of Sig:[/b] [b]Grootte [max. 500x100]:[/b] [b]Achtergrondkleur/brush:[/b] [b]Soort achtergrond:[b] [b]Soort animatie [optioneel]:[/b] [b]Soort Text:[/b] [b]Plaatje [link geven]:[/b] [b]Border [rand] kleur:[/b] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 ik wil graag een signature met :1. op de achtergrond de gant bridge uit GTA SAN ANDREAS met op de voorgrond grond een vol getatooeerde cj op een motor kan iemand dat maken ? alvast bedankt Je moet het lijstje gebruiken [b]Ava en/of Sig:[/b] [b]Grootte [max. 500x100]:[/b] [b]Achtergrondkleur/brush:[/b] [b]Soort achtergrond:[b] [b]Soort animatie [optioneel]:[/b] [b]Soort Text:[/b] [b]Plaatje [link geven]:[/b] [b]Border [rand] kleur:[/b] ava en/of sig : sig grootte [max. 500x100]: 500x100 achtergrondkleur/brush : chroom ,zilver soortachtergrond: ? soort animatie : alle letters een voor een laten komen soort text : king off vinewood plaatje [link geven] : gta san andreas Webpage Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) ik maak hem wel ik edit als ik klaar ben EDIT: twas een beetje moeilijk met het plaatje én de achtergrond dus dit is eruit gekomen :unsure: Bewegend: Niet bewegend: Bewerkt: 19 juli 2005 door stino Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) Ik maak hem en Edit zometeen EEECCCHHHTTT zalig dankje Se7en. Maar die van jou Bjorn13 is ook niet mis hoor (maar die van se7en is nog mooier vind ik maar toch bedankt) Bewerkt: 19 juli 2005 door chaos-power Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Ik maak hem en Edit zometeen EEECCCHHHTTT zalig dankje Se7en. Maar die van jou Bjorn13 is ook niet mis hoor (maar die van se7en is nog mooier vind ik maar toch bedankt) Se7en had er geloof ik niet aan gedacht tot je Avartar maar 15 kb mag zijn. Die van jou Choaspower die is 38 je moet hem dus vervangen. Ik heb er een gemaakt. http://img273.imageshack.us/my.php?image=u...led1gggg7dv.gif Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Ah k thx. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Ah k thx. Net zoals de signature.. :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 kan iemand een avatar maken met de zelfde achtergrond en mn naam schuin die moet ook zo flikkeren maar ietsjes langzamer Bij VoorBaat dank Whoopi Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Ik maak hem en Edit zometeen http://img232.imageshack.us/img232/9171/chaospower7qv. Se7en wil jij of iemand anders dan een signature maken die wel past. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 kan iemand mijnes nog maken want ik heb geen geduld Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Ik maak hem en Edit zometeen Gebruik die van Bjorn Als jij die niet goed vind dan Maakt iemand anders een he. :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 ik maak hem wel ik edit als ik klaar ben EDIT: twas een beetje moeilijk met het plaatje én de achtergrond dus dit is eruit gekomen :unsure: Bewegend: Niet bewegend: echt onwijs !!! precies goed ! hoe gebruik ik hem nu als handtekening ? grttzz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Peter99 je zit hier toch al langer dan vandaag, dan moet je toch weten hoe je het als handtekening insteld. De link van de bewegende is: [IMG=http://img114.imageshack.us/img114/6867/peter1tq.gif] De link van de gewone is: [IMG=http://img114.imageshack.us/img114/2006/petercopy6bi.jpg] Kopieer één van die 2 codes en ga naar Jouw Controle Paneel en dan naar Bewerk Handtekening en plak daar die code. Klik nu op Update Mijn Handtekening en je hebt je Signature. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Ah jah das juist ik gebruik hem van Bjorn13 wel dat is een hele mooie. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 hee TubS kan jij een sig voor me maken met zo'n filmpje? iets met battlefield 2 graag Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts