Arjen Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 hee TubS kan jij een sig voor me maken met zo'n filmpje? iets met battlefield 2 graag 1: Een signature met een filmpje erin is meestal over de 100kb, tenzij je een filmpje wilt van <1s. 2: GEBRUIK DAT LIJSTJE NOU GEWOON anders kunnen we dit topic net zo goed sluiten. <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Ava en/of Sig: Signature Grootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: Wat bij het plaatje past Soort achtergrond: Verzin zelf maar Soort animatie [optioneel]: geen Soort Text: Snorege Plaatje [link geven]: http://www.starwars.com/episode-i/fun/snap...oid_army_bg.jpg Border [rand] kleur: 1 pixel, zwart Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Snorege ik heb wat geprobeerd voor je het lukte niet echt <_< Maar khoop dat je hem wel een beetje mooi vind Link http://img347.imageshack.us/img347/5599/4snorege8qe.png Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig: Sig Grootte [max. 500x100]:300x100 Achtergrondkleur/brush: mooie brushes Soort achtergrond: mooie brushes Soort animatie [optioneel]: -- Soort Text: BoterBal (rechtsonderin) Plaatje [link geven]: -- Border [rand] kleur: een gewone dunne border om de sig kleur maakt niet uit Bewerkt: 21 juli 2005 door BoterBal Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Snorege ik heb wat geprobeerd voor je het lukte niet echt <_< Maar khoop dat je hem wel een beetje mooi vind Link http://img347.imageshack.us/img347/5599/4snorege8qe.png Hm... niet precies wat ik zoek, sorry . En ik heb ook het liefst die witte borders op het plaatje weg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Heb je misschien een makkelijker plaatje? Deze is erg moeilijk om uit te knippen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Heb je misschien een makkelijker plaatje? Deze is erg moeilijk om uit te knippen! Oke, dan het liefst een van deze twee: Of als je zelf een gaaf plaatje van Star Wars weet mag je die ook gebruiken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig: Ava Grootte [max. 500x100]: de gewone maten Achtergrondkleur/brush: mooie brushes Soort achtergrond: mooie brushes kleur maakt niet uit Soort animatie [optioneel]: -- Soort Text: de letters een voor een in beeld B O T E R B A L Plaatje [link geven]:-- Border [rand] kleur:-- ik had ook nog mijn sig (ter herinnering): Ava en/of Sig: Sig Grootte [max. 500x100]:300x100 Achtergrondkleur/brush: mooie brushes Soort achtergrond: mooie brushes Soort animatie [optioneel]: -- Soort Text: BoterBal (rechtsonderin) ( bewegend gewoon dat hij in beeld komt en weer uit beeld en zo verder) Plaatje [link geven]: -- Border [rand] kleur: een gewone dunne border om de sig kleur maakt niet uit graag allebei de zelfde kleur en soort brushes!! Bewerkt: 21 juli 2005 door BoterBal Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 ik vraag nu al voor de :angry: 3dekeer of iemand me sig wil maken het lijstje staat een of twee pagina's terug :angry: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) ik vraag nu al voor de :angry: 3dekeer of iemand me sig wil maken het lijstje staat een of twee pagina's terug :angry: Hopelijk is hij goed . Ik zla is kijken voor de andere Boterbal : Bewerkt: 21 juli 2005 door Synchro Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Sorry, maar ik had gevraagd: Me naam rechtsonderin Dat hij beweegt Dat bij de ava de letters een voor een in beeld kwamen Dat zie ik er allemaal niet in terug Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Op dat ene lijstje moet er geen animatie zijn en op dat andere wel? :huh: Logisch dat er zo verwarring komt, wat beter opletten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Ik maak hem wel ik edit als ik klaar ben, ben al bezig B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) Ja, ik neem toch aan dat hij begrijpt dat het laatste bericht (en dus de nieuwste) het moet zijn Edit @ stino: Bedankt, Stijn! echt vet die hummer Bewerkt: 21 juli 2005 door BoterBal Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) Signature http://img111.imageshack.us/img111/2374/hummah7nq.gif Avatar http://img111.imageshack.us/img111/413/yeah7pb.gif :hehe: Bewerkt: 21 juli 2005 door stino Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts