bjorn13 Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) ik zal eens proberen ik EDIT WEL al het me gelukt is Bewerkt: 31 juli 2005 door bjorn13
Timos Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Ik ben al voor je bezig Timos.Hij is niet zo goed gelukt, maar ik vind hem ook wel weer leuk. http://img75.imageshack.us/img75/2061/timos2az.jpg Ik vind hem prachtig maar ik wilde eigenlijk dat je Timos niet zo goed zag en gewoon een bitmap lettertype ofzo Hopen dat je de psd nog hebt en dat je hem nog voor me aan kan passen :'D
Froop Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Die heb ik dus niet meer. Maar ik maak hem wel overnieuw. EDIT: Hij is iets lelijker maar hopen dat je hier blij mee bent. http://img97.imageshack.us/img97/7682/timos6ot.jpg Bewerkt: 1 augustus 2005 door Froop
Quatroking Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Ava en/of Sig: Sig Grootte [max. 500x100]: MAX Achtergrondkleur/brush: Zilver-grijs Soort achtergrond: Computers, etc. Soort animatie [optioneel]: Cdtje er in dat ronddraait Soort Text: Megadownload (mega bovenaan en download er onder) Plaatje [link geven]: Doe maar iets met de standaard Windows Xp systeem icoontjes Border [rand] kleur: geen Ben net zelf een forum gestart daarom zou ik dus een banner wille hebben!
Bassie_94 Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Ava en/of Sig: Ava Grootte [max. 500x100]: 64x64 Achtergrondkleur/brush: - Soort achtergrond:Cesar van San Andreas Soort animatie [optioneel]: Gtasabas letter voor letter(lettertype: DIPLOMA REGULAR) Soort Text:gtasabas(zie je hierboven he.. ) Plaatje [link geven]:Cesar (als het kan iets donkerder maken dat plaatje Border [rand] kleur: - Alvast bedankt
Froodooo Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig: SigGrootte [max. 500x100]: MAX Achtergrondkleur/brush: Zilver-grijs Soort achtergrond: Computers, etc. Soort animatie [optioneel]: Cdtje er in dat ronddraait Soort Text: Megadownload (mega bovenaan en download er onder) Plaatje [link geven]: Doe maar iets met de standaard Windows Xp systeem icoontjes Border [rand] kleur: geen Ben net zelf een forum gestart daarom zou ik dus een banner wille hebben! Hier is je sig, alleen heb ik niet een geannimeerd cd'tje dat ronddraait. Hopelijk vind je 'm zo ook goed... http://img13.imageshack.us/img13/4994/megadownload7zo.jpg Bewerkt: 1 augustus 2005 door yordi
Quatroking Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 heel mooi maarre... tja... zou je ook wat anders kunnen doen? dit lijkt meer op een aanbieding uit de dell krant... iets dat past bij een download site
arnie Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) @pitbull: Hier is je nieuwe sig+ava(je mag het ook hier zeggen als hij niet goed is, maar met een pb is het ook goed ) http://img226.imageshack.us/img226/7985/pitbull2ava9mc.jpg http://img226.imageshack.us/img226/8185/pitbull29zj.jpg Bewerkt: 1 augustus 2005 door arnie
Gta Ripper Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) wie wil voor mij een signature en avatar maken, ik ben bezig geweest maar het lukt me echt niet . maakt niet uit hoe hij er uit ziet maar Boterbal moet er wel in wil ook iemand voor mij eentje maken plzz en ook een avatar want ik heb nu een hele slechte sig. Bewerkt: 2 augustus 2005 door gtamaster184
Slimm Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Dan moet je wel het lijstje gebruiken gtamaster, vul het wel zo goed mogelijk in, dan kunnen wij beter weten wat jij wilt Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond:[b] [b]Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:
Gta Ripper Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig:ava en sig Grootte [max. 500x100]:500x100 Achtergrondkleur/brush:rood Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]:niks Soort Text:gtamaster184 in die gta san andreas letters Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:goud ik heb nu echt een super lelijke Bewerkt: 2 augustus 2005 door gtamaster184
Mazzeltje Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Ik wil eigenlijk ook een nieuwe Sig. Alleen kan ik dat zelf niet goed. Wie word de gelukkige en wil er 1 voor mij maken. Ava en/of Sig: Alleen Signature. Grootte [max. 500x100]: maximaal: 500 x 100. Achtergrondkleur/brush: donkere kleur, maar niet te donker. Blauw ofzo. Soort achtergrond: iets met vuur of iets dergelijks. (blauw vuur.) Soort animatie [optioneel]: N.V.T Soort Text: Alleen me naam. Plaatje [link geven]: Plaatje heb ik niet. Border [rand] kleur: rood lijkt me wel leuk.
Timos Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Ava en/of Sig:ava en sigGrootte [max. 500x100]:400x100 Achtergrondkleur/brush:rood Soort achtergrond:big smoke en cj Soort animatie [optioneel]:niks Soort Text:gtamaster184 in die gta san andreas letters Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:goud Als je ff een plaatje van Big Smoke en CJ geeft kan ik er tenminste wat mee..
Capten Barbossa Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) wil iemand please een avater en een sig voor mij maken als die tijd heeft please ooh... sorry witte letters als het kan 3d met de tekst: gta master rode achtergrond van vuur met plaatje van cj wat ook op de voorkant van het hoesje staat met die tattoos grootte:400x 100 border {rand} kleur : goud avater zelfde als de sig alleen kleiner zonder mijn naam Bewerkt: 2 augustus 2005 door Capten Barbossa
arnie Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) LIJSTJE!!! zonder lijstje kunnen we niets doen Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Bewerkt: 2 augustus 2005 door arnie
Recommended Posts