Synchro Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Ik wil eigenlijk ook een nieuwe Sig.Alleen kan ik dat zelf niet goed. Wie word de gelukkige en wil er 1 voor mij maken. Ava en/of Sig: Alleen Signature. Grootte [max. 500x100]: maximaal: 500 x 100. Achtergrondkleur/brush: donkere kleur, maar niet te donker. Blauw ofzo. Soort achtergrond: iets met vuur of iets dergelijks. (blauw vuur.) Soort animatie [optioneel]: N.V.T Soort Text: Alleen me naam. Plaatje [link geven]: Plaatje heb ik niet. Border [rand] kleur: rood lijkt me wel leuk. Hiero :
B Smart Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 wil iemand please een avater en een sig voor mij maken als die tijd heeft please ooh... sorry mijn naam met witte letters als het kan 3d met de tekst: master of gta rode achtergrond van vuur met plaatje van cj wat ook op de voorkant van het hoesje staat met die tattoos grootte:400x 100 border {rand} kleur : goud avater zelfde als de sig alleen kleiner zonder mijn naam Astu
Capten Barbossa Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) ik ben een beetje dom hoe moet ik hem als ik hem heb gebruikengebruiken? Bewerkt: 2 augustus 2005 door Capten Barbossa
Gta Ripper Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) waar bliijft die van mij! Bewerkt: 2 augustus 2005 door gtamaster184
Silverwing Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig: Signature Grootte [max. 500x100]: 400 x 100 Achtergrondkleur/brush: Donkerblauw/Zwart Soort achtergrond: Grunge Soort animatie [optioneel]: Geen Soort Text: Silverwing Plaatje [link geven]: Klik Border [rand] kleur: 1 px Zwart Bewerkt: 2 augustus 2005 door Silverwing
Gta Ripper Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig:sig Grootte [max. 500x100]:500x100 Achtergrondkleur/brush:zwart Soort achtergrond:doe maar iets wat met gta san andreas te maken heeft Soort animatie [optioneel]:niks Soort Text:gtamaster184 in die soort tekst hoe ze san andreas chrijven Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:rood niet op mijn berichtje hiervoor een sig maken Bewerkt: 2 augustus 2005 door gtamaster184
Silverwing Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) Waarom vraag je er nu nog een aan? Op de vorige pagina is er een Signature voor je gemaakt. EDIT - Sorry ik had het niet gezien, excuses moi. Bewerkt: 2 augustus 2005 door Silverwing
Gta Ripper Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Waarom vraag je er nu nog een aan? Op de vorige pagina is er een Signature voor je gemaakt. omdat die voor capten barbossa was kijk maar naar de quote
Capten Barbossa Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 het ziet ernaar uit dat ik hem nog niet kan gebruiken zolang ik niet weet hoe je hem moet gebruiken
bigG Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 het ziet ernaar uit dat ik hem nog niet kan gebruiken zolang ik niet weet hoe je hem moet gebruiken [img=http://img179.imageshack.us/img179/8125/gtamaster0iv.jpg] Zet dit in het veld waar je je handtekening kan veranderen.
Renne Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 het ziet ernaar uit dat ik hem nog niet kan gebruiken zolang ik niet weet hoe je hem moet gebruiken Ga naar " jouw controle paneel".Dan bewerk handtekening,en als je dat gedaan hebt plaats je de link die marty gaf in het lege tekstvak en update mijn handtekening. En je hebt hem staan. :'D
Capten Barbossa Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) sorry wil iemand ook een ava maken rode achtergrond net als mijn sig, tekst :barbossa kleur letters geel,rand: kleur goud, geen plaatje grootte : normaal Bewerkt: 2 augustus 2005 door Capten Barbossa
Bassie_94 Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) Ik wil niet zeuren maar waarom wil niemand voor mij bezig? Hier heb je mn lijstje nog een keer: Ava en/of Sig: Ava Grootte [max. 500x100]: 64x64 Achtergrondkleur/brush: - Soort achtergrond:Cesar van San Andreas Soort Text: Gtasabas Soort animatie [optioneel]: Gtasabas letter voor letter(lettertype: DIPLOMA REGULAR) Soort Text:gtasabas(zie je hierboven he.. ) Plaatje [link geven]:Cesar (als het kan iets donkerder maken dat plaatje ) Border [rand] kleur: - Bewerkt: 2 augustus 2005 door gtasabas
Gta Ripper Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 ik heb wel al een leuke sig gemaakt kijk
Capten Barbossa Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 mooie dus jij hebt nu geen sig meer nodig kun jij dan voor mij een ava maken mijn lijstje staat er al
Recommended Posts