Froop Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) Ik wil niet zeuren maar waarom wil niemand voor mij bezig?Hier heb je mn lijstje nog een keer: Ava en/of Sig: Ava Grootte [max. 500x100]: 64x64 Achtergrondkleur/brush: - Soort achtergrond:Cesar van San Andreas Soort Text: Gtasabas Soort animatie [optioneel]: Gtasabas letter voor letter(lettertype: DIPLOMA REGULAR) Soort Text:gtasabas(zie je hierboven he.. ) Plaatje [link geven]:Cesar (als het kan iets donkerder maken dat plaatje ) Border [rand] kleur: - Ik maak je ava wel... EDIT: Mijn computer is stuk dus ik kan hem niet maken. Ik zit nou bij de buren. Bewerkt: 2 augustus 2005 door Froop
Capten Barbossa Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) niemand wil mijn ava maken snif..snif.. oke ik heb geduld mazzeltje ik wacht wel dan maak ik het lijstje nog een keer rode achtergrond vurig grootte: normaal rand kleur :goud naam :barbossa geen plaatje Bewerkt: 2 augustus 2005 door Capten Barbossa
Mazzeltje Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 niemand wil mijn ava maken snif..snif.. Heb geduld.
Silverwing Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 niemand wil mijn ava maken snif..snif.. Ik zie nergens een lijstje voor jouw avatar!
Renne Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) niemand wil mijn ava maken snif..snif.. Je moet het lijstje gebruiken.Dan gaan ze 1 maken anders niet. Is dat nu zo moeilijk? Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: - Bewerkt: 2 augustus 2005 door Renne
Mazzeltje Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 niemand wil mijn ava maken snif..snif.. Je moet het lijstje gebruiken.Dan gaan ze 1 maken anders niet. Is dat nu zo moeilijk? Hij heeft dat lijstje ergens hierboven al ingevuld. Dit heeft hij gezegt over zijn Ava: rode achtergrond net als mijn sig, tekst :barbossa kleur letters geel,rand: kleur goud, geen plaatjegrootte : normaal
Capten Barbossa Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 euhm... ik heb al een lijstje gemaakt misschien niet gezien
Renne Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) Heb ik gezien,maar het is geen lijstje zoals de andere maar goed. Ik maak er wel 1 voor je. zo,heb hem wat anders gemaakt. Ik vond hem maar saai zoals jij zei. Bewerkt: 2 augustus 2005 door Renne
Capten Barbossa Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 woow mooier dan ik had besteld
Capten Barbossa Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) hoe moet ik deze gebruiken sorry dubbelpost noem mij maar dom wat is een url Bewerkt: 2 augustus 2005 door Capten Barbossa
Mazzeltje Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Bij je profiel: En daar druk je op Avator opties. En daar zet je de URL neer van je plaatje. En doe geen Dubbelpost. Gelukkig weet je dat het niet mag.
Froodooo Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) Capten Barbossa: noem mij maar dom wat is een url Een URL is een link van een site, bijvoorbeeld http://www.gtaforum.nl/ Succes met het plaatsen! P.s. Ik vind je niet dom hoor, ik wist het vroeger zelf ook niet. :$ Bewerkt: 2 augustus 2005 door yordi
Froop Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Mijn pc doet het weer. Dus Gtasabas, hier je ava. http://img273.imageshack.us/img273/231/gtasabas9mn.gif
Bassie_94 Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Mijn pc doet het weer.Dus Gtasabas, hier je ava. http://img273.imageshack.us/img273/231/gtasabas9mn.gif Thanks Man
Flame^ Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) Ik wil graag een nieuwe avatar hebben Hier komt mijn lijstje: Ava en/of Sig: Avatar Grootte [max. 500x100]: 64x64 Achtergrondkleur/brush: Grijs Soort achtergrond:- Soort Text: De letters B en S in het groen aan elkaar (zie voorbeeld plaatje) Soort animatie [optioneel]: - Soort Text: *staat iets hierboven* Plaatje [link geven]: Voorbeeld plaatje. (dit wordt het dus niet!) Border [rand] kleur: - Kortom: De letters B en S in het groen aan elkaar zoals op de voorbeeld ava (van een ander lid ) Ik hoop dat dit gaat lukken. en ja ik ben slechtz met photoshop.. Edit: Nee, dat is niet precies wat ik wou.Ik wil wel dat echt de hele achtergrond grijs is. En het binnenste van die letters wou ik ook graag groen hebben . Edit2: Dit is al beter maar nog niet precies. Voorlopig neem ik deze wel Bewerkt: 3 augustus 2005 door Big Smoke
Recommended Posts