Timos Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 nog bedankt voor de sig en ava In je sig staat Chin Chan, en in je ava Shin Chan, en je naam is Shin Chan
_jordy_ Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 (bewerkt) heej wie wil er voor mij een ava + sig maken Grootte [max. 500x100]: 500 of 400 x 100 Achtergrondkleur/brush: zilver en donker blauw Soort achtergrond:brush Soort Text: mijn naam Soort animatie [optioneel]: - Soort Text: - Plaatje [link geven]: - Border [rand] kleur: zwart veel succes en alvast bedank Bewerkt: 4 augustus 2005 door _jordy_
Froodooo Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 _jordy_, hier is je sig. Ik hoop dat je er blij mee bent. http://img209.imageshack.us/img209/272/sigjordy6qz.jpg Veel plezier ermee!
OG Lo Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Ava en/of Sig: Ava Grootte [max. 500x100]: 64x64 Achtergrondkleur/brush: Iets wat bij mijn sig past Soort achtergrond:Hetzelfde als hierboven Soort Text: Mijn naam Soort animatie [optioneel]: Die tut die Chaos Power laatst heeft gemaakt Plaatje [link geven]: geen Border [rand] kleur: geen
Kill_MaChin3 Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) Hallo Ik Ben Echt Superslecht met plaatjes maken ik zelf heb photo paint 6 maarja ik wou graag en signature misschien 600 x 150 pixels en ik wou graag me naam erin KILL-MACHINE en dat me naam daar ook beweegt als het kan en ik wou graag en rainbowsix3 plaatje erbij , en en splitnercell 3 plaatje en en halo2 plaatje als het kon splintercell3 : https://secure.ubi.com/login/Skins/splinter.../sam_fisher.jpg zoiets als het niet pas plzz zoek iets voor me uit halo2 : http://www.techstuff.ca/images/halo2-masterchief.jpg rainbowsix3 : kan misschien 1 van jullie en bijpasende plaajte erbij doen Ik meen het echt ik zou het echt waarderen als iemand me wou helpen alvast bedankt ! ik hoopr nog dat ik vandaag die plaajte kan krijgen ALS HET niet met die plaatjes kan dan maar gewoon en 8er grond maar wel graag dat me naam zobeweegt en de naam is kill_machine Bewerkt: 5 augustus 2005 door Kill_MaChin3
Slimm Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Welkom op gtaforum Kill Machine! Als je wilt dat we een signature voor je maken, moet je eerst dit lijstje goed invullen Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Succes
Kill_MaChin3 Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) Sig a.u.b Maximaal 600 x 150 a.u.b zwart als dat mooi is halo2 / splintercell3 / rainbowsix3 black arrow popetjes a.u.b Tekst KILL-MACHINE en dat het ook beweegt a.u.b randkleur : Zwart . plaatjes sorry dat kon ik echt niet vinden het liefst en halo2 en en splintercell 3 en en rainbowwsix mannetje zo aan de zijkant plz maak er maar wat van ik vindt alles goed . dank u ik zou dit echt top vinden als iemand me wou helpen en als het niet past die 3 doe dan maar alleen en black arrow mannetje maar ik wou wel de tekst KILL-MACHINE dat het ook zo beweegt HARTSTINKE BEDANKT deze site is toppie Bijvoorbeeld net als die plaatje van de moderator boven me maar dan en rainbowsix3 mannetje en die splintercell 3 en halo2 als het kan en dat me naam ook beweegt Bewerkt: 5 augustus 2005 door Kill_MaChin3
Mazzeltje Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Sig a.u.b Maximaal 600 x 150 a.u.b Ik wil je er even op wijzen dat de maximale grote van de Signature's op dit forum maximaal 500 x 100 mag zijn.
Kill_MaChin3 Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Ok 500 x 100 Kunt u dat dan voor me maken als u tijd heb
Capten Barbossa Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 sig achtergrond kleur: rood grootte: 400 x 100 plaatje : van capten barbossa (als je die kan vinden) tekst:capten barbossa rand: geel
Kill_MaChin3 Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 achtergrond kleur: groen grootte: 400 x 100 plaatje : Splintercell 3 Aaan de rechterkant - http://www.popmatters.com/multimedia/revie...linter-cell.jpg Halo2 linkerkant - http://www.techstuff.ca/images/halo2-masterchief.jpg als het te groot is kijk plz of er en kleine is en graag in het midden rainbowsix3 mannetje maar ik koen geen plaatje vinden plz help me tekst: KILL-MACHINE [ graag dat het beweegt rand: Donkergroen Dank u wel kan ik het misschien vandaag al krijgen als iemand tijd heb plz ik heb het echt nodig DANK U wel ik respecteer deze site echt dat iedereen me wil helpen !
andyman Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Jullie hebben het alle 2 wel goed uitgelegt maar misschien is het toch handig om het lijstje te gebruiken: Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur:
Kill_MaChin3 Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Haha Ok Maar kan plz iemand het voor me maken informatie zie je in me andere bericht a.u.b ik heb het echt nodig Dank U
Recommended Posts