Gino Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) Luister we proberen iedereen hier zijn wens te geven maar je bent niet de enige .. Captain Barbossa ik heb gevraagd om ALLES in te vullen Zo hou je de rij alleen maar op dan begin ik maar voor deze ene keer voor Kill_maChin3 omdat hij zo pusht maar ga nou niet denken dat je met pushen eentje krijgt .. Bewerkt: 6 augustus 2005 door Only_Gino Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 Achtergrondkleur/brush: rood Soort achtergrond:plaatje bullet auto Plaatje [link geven]: bullet car Dus je wilt rood gebrusht op de achtergrond, een bullet als achtergrond en een plaatje van een bullet in je sig? En als je een plaatje in je sig wil, geef de link dan! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 Voor machinekiller http://img52.imageshack.us/img52/8714/untitled1copy5md.png aan bewegen ben ik niet toe gekomen omdat hij dan telkens te groot werd van kb's en als ik hem kleiner moet maken word hij lelijk dus dan maar zo .. zeg eerlijk wat je ervan vind Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kill_MaChin3 Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 Gino ik moet eerlijk zijn ik vindt hem echt TOPPPIEE EN ZO MOOi hier wachte ik al echt zo lang op dank je wel gino jij helpt me tenminste dank u dank dank u hij is echt top !! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 (bewerkt) Hier voor jowx: - Ik heb me niet helemaal gehouden aan de preciese aanvraag, maar hopelijk vindt je hem goed, gewoon eerlijk zeggen. Bewerkt: 6 augustus 2005 door andyman Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2005 Hier voor jowx: - Ik heb me niet helemaal gehouden aan de preciese aanvraag, maar hopelijk vindt je hem goed, gewoon eerlijk zeggen. hey bedankt man! egt mooi! THANKS!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 Achtergrondkleur/brush: rood Soort achtergrond:plaatje bullet auto Plaatje [link geven]: bullet car Dus je wilt rood gebrusht op de achtergrond, een bullet als achtergrond en een plaatje van een bullet in je sig? En als je een plaatje in je sig wil, geef de link dan! plaatje link :geen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 Ik ben voor rick bezig of Silverwing wil jij die maken ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 Ik ben voor rick bezig of Silverwing wil jij die maken ? thank you the game of silverwing voor het maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 Silverwing doe jij hem maar ga ik wel robbie doen die een tijd terug heeft gepost Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Kijk eens Robbie : http://img13.imageshack.us/img13/2780/76788copy0pq.png Eerlijk zeggen wat je ervan vind he ? EDIT:srry voor de dubbelpost ik d8 dat silverwing nog gepost had Bewerkt: 7 augustus 2005 door Only_Gino Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capten Barbossa Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 ik hoef er geen meer hoor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 Nu ben ik voor Quatroking bezig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 wie is bezig voor mij?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Voor Quatroking: http://img93.imageshack.us/img93/505/untitled26rt.gif Zoals iedereen eerlijk zeggen he ? @Rick ik dacht dat Silverwing er wel een zou maken .. Blijkbaar niet Dan maak ik er wel een voor jou Voor Rick was dit een beetje wat je in gedachten had ? http://img149.imageshack.us/img149/7938/untitled33dj.gif Bewerkt: 7 augustus 2005 door Only_Gino Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts