rick15465 Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) die is cool nog beter dan ik had gedacht bedankt only_gino maar hoe krijg ik hem er nu op zoals gij only_gino hebt niet met die link? Bewerkt: 7 augustus 2005 door rick15465 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freestyle Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 JIj hebt vast, niet op de IMG (Image (engels voor plaatje) Knop gedrukt en daar je site neergezet, moet je daar doen en niet bij http;// Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 Kijk eens Robbie : http://img13.imageshack.us/img13/2780/76788copy0pq.png Eerlijk zeggen wat je ervan vind he ? EDIT:srry voor de dubbelpost ik d8 dat silverwing nog gepost had bedankt man hij is egt supervet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 ik wil ook een signature ,maar verras me maar met iets,zolang er maar pokearno in staat Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 waarom verras je ons niet met het lijstje te gebruiken zonder dat doen we niks Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optioneel]: Soort Text: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 ik wil ook een signature ,maar verras me maar met iets,zolang er maar pokearno in staat Ik begrijp wel dat je ons vind zeiken Maar probeer jezelf nou eens in onze positie te plaatsen wij weten helemaal niet wat je leuk vind voor hetzelfde geld vind je het niet mooi Ik hoop dat je ons een beetje begrijpt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 ik wil ook een signature ,maar verras me maar met iets,zolang er maar pokearno in staat Ik begrijp wel dat je ons vind zeiken Maar probeer jezelf nou eens in onze positie te plaatsen wij weten helemaal niet wat je leuk vind voor hetzelfde geld vind je het niet mooi Ik hoop dat je ons een beetje begrijpt dat is het juist ,voor mij maakt het NIET UIT zolang er maar pokearno in staat ,ga nu niet iets meisjesachtig pakken he maar het MAAKT NIET UIT Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) Ok kijken wat ik er dan van bak http://img242.imageshack.us/img242/7214/untitled17ur.jpg MENSEN LEER DAT LIJSTJE NOU EENS TE GEBRUIKEN !! Bewerkt: 7 augustus 2005 door Only_Gino Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2005 Ok kijken wat ik er dan van bak http://img242.imageshack.us/img242/7214/untitled17ur.jpg MENSEN LEER DAT LIJSTJE NOU EENS TE GEBRUIKEN !! sorry plaatje en link werken niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2005 Huh bij mij wel Doet hij het nu ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2005 Huh bij mij wel Doet hij het nu ? vette signature ,ik vindt hem geweldig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2005 Ava en/of Sig: sig Grootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: zwart Soort achtergrond:cj Soort Text: rick15465 Soort animatie [optioneel]: rick15465 wat langzaam verdwijnt en dan weer komt Plaatje [link geven]: geen Border [rand] kleur:geen kan iemand deze maken ? en ik weet dat ik er een heb maar ik wil er nog een voor als ik eens wil afwisselen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig: sigGrootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: zwart Soort achtergrond:cj Soort Text: rick15465 Soort animatie [optioneel]: rick15465 wat langzaam verdwijnt en dan weer komt Plaatje [link geven]: geen Border [rand] kleur:geen kan iemand deze maken ? en ik weet dat ik er een heb maar ik wil er nog een voor als ik eens wil afwisselen. Ik zal deze wel proberen!!! Ik EDIT wel... hier onder is je sig!!! IS hij mooi ? Bewerkt: 8 augustus 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig: sigGrootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: zwart Soort achtergrond:cj Soort Text: rick15465 Soort animatie [optioneel]: rick15465 wat langzaam verdwijnt en dan weer komt Plaatje [link geven]: geen Border [rand] kleur:geen kan iemand deze maken ? en ik weet dat ik er een heb maar ik wil er nog een voor als ik eens wil afwisselen. Ik zal deze wel proberen!!! Ik EDIT wel... hier onder is je sig!!! IS hij mooi ? die is mooi bedankt bjorn13 vooral met cj maar hoe zet ik hem er nu op want er is geen code ik weet het al laat maar Bewerkt: 9 augustus 2005 door rick15465 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig: Sig Grootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: Bordeaux rood Soort achtergrond: Gebrusht Soort Text: NWA-"Straight Outta Compton-Big Bear Soort animatie [optioneel]: NWA moet blijven staan- "Straight Outta Compton" moe langzaam vervagen en dan moet er Big Bear komen Plaatje [link geven]: zie bijlage Border [rand] kleur:Zwart Van het plaatje alleen de foto, de tekste en het witte moet weg Bewerkt: 9 augustus 2005 door Big Bear Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts