Froop Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig: SigGrootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: Bordeaux rood Soort achtergrond: Gebrusht Soort Text: NWA-"Straight Outta Compton-Big Bear Soort animatie [optioneel]: NWA moet blijven staan- "Straight Outta Compton" moe langzaam vervagen en dan moet er Big Bear komen Plaatje [link geven]: zie bijlage Border [rand] kleur:Zwart Van het plaatje alleen de foto, de tekste en het witte moet weg Ik maak hem wel. Hij was een beetje groot als hij langzamer moet bewegen. Bewerkt: 9 augustus 2005 door Froop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quatroking Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 Zou iemand er nou een voor me wille make? dit is al de 3de keer dat ik een lijstje post! Ava en/of Sig: Sig Grootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: Zilver Soort achtergrond: Metaal Soort Text: "Mega" bovenaan en "download" onderaan, lettertype Snap ITC Soort animatie [optioneel]: een dansende banaan, kan zo gauw het plaatje niet vinden Plaatje [link geven]: Iets dat met downloaden te maken heeft Border [rand] kleur:Donker Zilver Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) Voor Quatroking: http://img93.imageshack.us/img93/505/untitled26rt.gif Zoals iedereen eerlijk zeggen he ? @ Quatroking: als je heel even het topic had doorgebladert zou je zien dat er al een sig voor je is gemaakt door Only_Gino. jowx Bewerkt: 9 augustus 2005 door jowx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quatroking Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 (bewerkt) Voor Quatroking: http://img93.imageshack.us/img93/505/untitled26rt.gif Zoals iedereen eerlijk zeggen he ? HOLY WINDOWS!!! die sig is echt MEGAVET! @jowx: ik dacht daarnet nog "zou die op pagina 46 staan of niet..." toen ging ik dus naar m'n Megadownload! Bewerkt: 9 augustus 2005 door Quatroking Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 Zeer proffesional Tubs, TXS MAN!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 Zeer proffesional Tubs, TXS MAN!! Tubs? Ik dacht dat ik Froop was. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 Ava en/of Sig: Sig Grootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: tzelfde als mn ava Soort achtergrond: tzelfde als mn ava Soort Text: gtamaster184 Soort animatie [optioneel]: gtamaster184 moet verdwijnen en weer terug komen Plaatje [link geven]: geen Border [rand] kleur:groen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 ik zal m proberen te maken!! IK edit wel... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) ik zal m proberen te maken!!IK edit wel... tnx je bent de beste LOL Bewerkt: 12 augustus 2005 door gtamaster184 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig: Sig Grootte [max. 500x100]: 300x100 Achtergrondkleur/brush: beetje die dingen (streepjes) (sorry voor het kopieren. De brushes en kleur,wat bij het plaatje past. Soort achtergrond:zie hierboven Soort Text: boterbal Soort animatie [optioneel]:- Plaatje [link geven]: plaatje Border [rand] kleur: dunne zwarte rand Bij voorbaat dank!! Ik heb nog een sig gevonden om jullie een beetje een idee te geven van wat ik bedoel. (als ze niet gekopierd mogen worden verwijder ik ze): Bewerkt: 12 augustus 2005 door BoterBal Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 pfff wat duurt mn sig lang Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 Geef Bjorn13 de tijd, hij heeft vandaag pas gezegd dat hij hem zou maken, hij komt heus wel. Wees blij dat hij hem maakt, en liever een tijdje wachten op een mooie, dan een afgeraffelde in een keer krijgen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 Geef Bjorn13 de tijd, hij heeft vandaag pas gezegd dat hij hem zou maken, hij komt heus wel.Wees blij dat hij hem maakt, en liever een tijdje wachten op een mooie, dan een afgeraffelde in een keer krijgen nou ok dan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) hier is hij dan srry had wat langer geduurt omdat me photoshop weer vervelend deed Bewerkt: 12 augustus 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 hier is hij dan srry had wat langer geduurt omdat me photoshop weer vervelend deed geeft niet maar tnx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts