Quatroking Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 Ava en/of Sig: SigGrootte [max. 500x100]: 300x100 Achtergrondkleur/brush: beetje die dingen (streepjes) (sorry voor het kopieren. De brushes en kleur,wat bij het plaatje past. Soort achtergrond:zie hierboven Soort Text: boterbal Soort animatie [optioneel]:- Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: dunne zwarte rand die doe ik! (ik ben wel goed met Pixel art, kijken of ik techno Pixel kan doen) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 (bewerkt) Bedankt en succes, ik laat wel weten wat ik er van vind . Bewerkt: 13 augustus 2005 door BoterBal Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quatroking Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 hierzo Boterbak, je sig. http://home.ripway.com/2005-1/231594/meeerkxal.PNG ik heb de letters een randje gegeven (met de hand) zodat het makkelijker te lezen was Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 Sorry, vindt hem niet mooi, de auto is te klein en de letters vind ik niet mooi. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quatroking Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 WAT WIL JE DAN?!?! je wou toch die streepjes en die auto!?! bekijk het! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 Doe gewoon rustig, je zegt wat wil je dan, als je me post leest zie je wat ik wil. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 Hier BoterBal: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 WAT WIL JE DAN?!?! je wou toch die streepjes en die auto!?! bekijk het! Je kunt ook normaal reageren. Het valt me wel vaker op dat je agressief reageert. Nergens voor nodig en ook niet echt gezellig. Ik begrijp dat je je best doet op een sig en dat het dan tegen valt als iemand het niet mooi vind. Maar persoonlijk heb ik liever dat iemand zegt dat hij/zij het niet mooi vindt dat dat hij/zij liegt. Als je niet tegen die kritiek kunt moet je niet ingaang op zulke aanvragen... Nog vreemder is dat je images van anders zelf ook afkraakt... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) Bedankt, Timos! jou sigs bevallen me altijd erg goed ook nog een avatar a.u.b. Ava en/of Sig: Ava Grootte [max. 500x100]: normale maten. Achtergrondkleur/brush:weer die streepjes ( geen idee hoe het heet ) Soort achtergrond: zelfde kleur als sig Soort Text: boterbal (letters een voor een in beeld) Soort animatie [optineel]:zie bovenstaande Plaatje [link geven]:- Border [rand] kleur:- @Quatroking: Kan begrijpen dat je teleurgesteld bent als ik je sig niet mooi vind, kan er ook niks aan doen Bewerkt: 13 augustus 2005 door BoterBal Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quatroking Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 WAT WIL JE DAN?!?! je wou toch die streepjes en die auto!?! bekijk het! Je kunt ook normaal reageren. Het valt me wel vaker op dat je agressief reageert. Nergens voor nodig en ook niet echt gezellig. Ik begrijp dat je je best doet op een sig en dat het dan tegen valt als iemand het niet mooi vind. Maar persoonlijk heb ik liever dat iemand zegt dat hij/zij het niet mooi vindt dat dat hij/zij liegt. Als je niet tegen die kritiek kunt moet je niet ingaang op zulke aanvragen... Nog vreemder is dat je images van anders zelf ook afkraakt... uhm.. soorry... ik heb wel vaker dit soort explosies en dat komt omdat ik autistisch ben. ik kan er zelf nix aan doen, dus sorry dat dit vaak gebeurt. @ boterbal: sorry dat ik nogal agressief reageerde! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik zou graag een avatar willen met: - Gertjeu - Bewegend - Gta: sa (iets en die stijl???) BVD. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Karel- Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) wil iemand een sig voor me maken groote :500x100 achtergrond:kies zelf maar text:master of disaster liefst ook streepjes en een mooie auto alvast bedankt Bewerkt: 13 augustus 2005 door Master Of Disaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 Heej wil iemand een Handtekenig voor me maken met Rappers (Tupac en Eminem) en Tuning cars... en mijn naam erin... alvast TNX en als je nog wat tijd hebt ook een ava met mijn naam en Tupac Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) Heej wil iemand een Handtekenig voor me maken met Rappers (Tupac en Eminem) en Tuning cars... en mijn naam erin... alvast TNX ik ben voor je bezig jowx niet gelukt, gebruik svp het lijstje. Bewerkt: 13 augustus 2005 door jowx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Karel- Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 das kunne laatst gevraagd een eerst geholpen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts