bjorn13 Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 Ava en/of Sig: sigGrootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush:brush Soort achtergrond: donkere kleur Soort Text: gangster28 en gtamodding Soort animatie [optineel]:maakt niet uit. Plaatje [link geven]:lancer(de auto) Border [rand] kleur:zwart ik zal deze proberen te make! ik edit wel.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 Ava en/of Sig: sig Grootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush:brush Soort achtergrond: deze auto doorzichtig http://www.autogaleria.pl/tapety/img/lambo...o_2003_02_b.jpg Soort Text: Daantjuh en/of Tupac Soort animatie [optineel]:maakt niet uit. Plaatje [link geven]:http://www.sitevip.net/tupac/images/index-img.jpg zonder die tekst Border [rand] kleur:zwart Timos wil jij deze maken Please Daan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 Ava en/of Sig: Sig Grootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: brush Soort achtergrond: Een getunde auto Soort Text: Gertjeu Soort animatie [optioneel]: Nitro ofzo kies maar Soort Text: Kies maar (heb er niet zoveel verstand van... Plaatje [link geven]: Dit ofzo, kies maar. Border [rand] kleur: --- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 Ava en/of Sig: sigGrootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush:brush Soort achtergrond: donkere kleur Soort Text: gangster28 en gtamodding Soort animatie [optineel]:maakt niet uit. Plaatje [link geven]:lancer(de auto) Border [rand] kleur:zwart klaar ik hoop dat hij mooi is ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 bedankt. hij is heel mooi geworden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 Ik heb mijn naam verandered: gertjeu-->Tha CheatMaster dus... Ava en/of Sig: Sig Grootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: brush Soort achtergrond: Een getunde auto Soort Text: Tha CheatMaster Soort animatie [optioneel]: Nitro ofzo kies maar(moet geen animatie zijn) Soort Text: Kies maar (heb er niet zoveel verstand van...) Plaatje [link geven]: kies maar. Border [rand] kleur: --- Ava en/of Sig: ava Grootte [max. 500x100]: 64x64 Achtergrondkleur/brush: brush Soort achtergrond: Een getunde auto Soort Text: Tha CheatMaster Soort animatie [optioneel]: Moet niet, mag Soort Text: Kies maar (heb er niet zoveel verstand van...) Plaatje [link geven]: kies maar. Border [rand] kleur: --- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MJinX Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 tha cheatmaster ik maak t wel voor je ik edit wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 tha cheatmaster ik maak t wel voor je ik edit wel Ok, bedankt alvast. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MJinX Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 hier, lol sorry dat het lang duurde :$ signature en avanter, khoop dat je t leuk vind ps: als je het avanter niet mooi vindt, maak ik wel een nieuwe voor je Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) hier, lol sorry dat het lang duurde :$ signature en avanter, khoop dat je t leuk vind ps: als je het avanter niet mooi vindt, maak ik wel een nieuwe voor je Dit is echt FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!!!!!! De Bullet is mijn lievelingsauto in Gta: SA. Bewerkt: 14 augustus 2005 door Tha CheatMaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MJinX Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 haha geen probleem enjoy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 wil er iemand voor mij een signature maken met een plaatje van een paar moto's uit san andreas en met pokearno op,voor de rest mag je je zin doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 Nee, niet voordat je het lijstje gebruikt: Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 Mag ik er ook 1 Ava en/of Sig: Sig Grootte [max. 500x100]: 400x100 Achtergrondkleur/brush: Bordeaux rood brush Soort achtergrond: Gebrushte achtergrond met een plaatje erin Soort Text: Big Bear, GTA modder Soort animatie [optineel]:Big Bear, moet vervagen, en onder big bear, moet Big Bear heen en weer gaan ( de tekst dan ) Plaatje [link geven]: zie bijlage (alleen de auto gelieve) Border [rand] kleur: zwarte rand Wil iemand die voor mij maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik snapte niet wat je bedoelde met dit: Soort animatie [optineel]:Big Bear, moet vervagen, en onder big bear, moet Big Bear heen en weer gaan ( de tekst dan ) Maar ik heb dit ervan gebakken: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts