rick15465 Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig: ava Grootte [max. 500x100]: 64x64 Achtergrondkleur/brush:brush Soort achtergrond: big smoke Soort Text: rick15465 Soort animatie [optineel]:letter voor letter Plaatje [link geven]:geen Border [rand] kleur: niks kan iemand deze maken a.u.b Bewerkt: 15 augustus 2005 door rick15465 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Laat maar Bewerkt: 15 augustus 2005 door ICE COLD KILLA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 Ava en/of Sig: avaGrootte [max. 500x100]: 64x64 Achtergrondkleur/brush:brush Soort achtergrond: big smoke Soort Text: rick15465 Soort animatie [optineel]:letter voor letter Plaatje [link geven]:geen Border [rand] kleur: niks kan iemand deze maken a.u.b Ben voor je bezig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 Ava en/of Sig: avaGrootte [max. 500x100]: 64x64 Achtergrondkleur/brush:brush Soort achtergrond: big smoke Soort Text: rick15465 Soort animatie [optineel]:letter voor letter Plaatje [link geven]:geen Border [rand] kleur: niks kan iemand deze maken a.u.b Ben voor je bezig bedankt ik dacht al dat niemand er een zou maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Ik snapte niet wat je bedoelde met dit:Soort animatie [optineel]:Big Bear, moet vervagen, en onder big bear, moet Big Bear heen en weer gaan ( de tekst dan ) Maar ik heb dit ervan gebakken: Ik bedoel het zo, dat GTA modder heen en weer gaat, snap je, je had toch die tut van een scan balk, ik wil precies hetzelfde met alleen me naam erin, zou dat kunnen timos, dus gewoon de sig zoals nu, alleen dan die animatie En niet, dan is het zo best Kan iemand ook een avater voor men maken: Ava en/of Sig: ava Grootte [max. 500x100]: die voor de avaters zijn Achtergrondkleur/brush: bordeaux rode brush Soort achtergrond: mijn plaatje Soort Text: Big Bear Soort animatie [optineel]: Elke letter agter elkaar in een hoekje, dus van b naar de i Plaatje [link geven]: zie bijlage Border [rand] kleur: zwarte Bewerkt: 15 augustus 2005 door Big Bear Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 wie zit er een voor mij te maken? want only_gino is niet meer on Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 @Big Bear Er kan maar 1 soort animatie te gelijk in je sig, dus ik laat het zo wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 ik zal het lijstje maar gebruiken Ava en/of Sig: sig Grootte [max. 500x100]: 400x100 Achtergrondkleur/brush:lichtblauw Soort achtergrond: maakt niet uit Soort Text: pokearno rullez Soort animatie [optineel]:bewegende text(zie hierboven) Plaatje [link geven]:iets van gta Border [rand] kleur:rood Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 Ava en/of Sig: sig Grootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush:brush Soort achtergrond: deze auto doorzichtig http://www.autogaleria.pl/tapety/img/lambo...o_2003_02_b.jpg Soort Text: Daantjuh en/of Tupac Soort animatie [optineel]:maakt niet uit. Plaatje [link geven]:http://www.sitevip.net/tupac/images/index-img.jpg zonder die tekst Border [rand] kleur:zwart Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig: sig Grootte [max. 500x100]:400x100 Achtergrondkleur/brush:zwart Soort achtergrond: abstract(donker) Soort Text:chaos-power(klein geschreven)(wit) Soort animatie [optineel]:text gaat aan en uit Plaatje [link geven]: viper moet worden uitgeknipt en dan op men sig Border [rand] kleur:wit Ava en/of Sig:avater Grootte [max. 500x100]: 64x64 Achtergrondkleur/brush:donker Soort achtergrond: abstract Soort Text:c-p Soort animatie [optineel]:scan bar Plaatje [link geven]:niks Border [rand] kleur:wit Bewerkt: 15 augustus 2005 door chaos-power Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik wou graag nu eens een andere Signature hebben. Wie wil er 1 voor mij maken. Ava en/of Sig: Signature Grootte [max. 500x100]: Maximaal 500 x 100 Achtergrondkleur/brush:donker Soort achtergrond: Maakt niet uit. Iets met bliksem Soort Text: Mazzeltje... Eventueel Animatie. Soort animatie [optineel]: Steeds duidelijker de naam, en dan weer minder duidelijk. Plaatje [link geven]:niks Border [rand] kleur: Wit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) Ik wou graag nu eens een andere Signature hebben.Wie wil er 1 voor mij maken. Ava en/of Sig: Signature Grootte [max. 500x100]: Maximaal 500 x 100 Achtergrondkleur/brush:donker Soort achtergrond: Maakt niet uit. Iets met bliksem Soort Text: Mazzeltje... Eventueel Animatie. Soort animatie [optineel]: Steeds duidelijker de naam, en dan weer minder duidelijk. Plaatje [link geven]:niks Border [rand] kleur: Wit. ik ben voor je bezig jowx hij is klaar, ik hoop dat je het wat vindt: Bewerkt: 16 augustus 2005 door jowx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb ook iets gemaakt voor je Mazzeltje maar ik ben een 0 in photoshop:bonk: dus neem die van Jowx maar,ik kan nog wel de duur aanpassen dat het langer duurd voor de letters komen en nog eentje Bewerkt: 16 augustus 2005 door chaos-power Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) Pardon Ik heb niks tegen mazzeltje wil graag een signature voor hem maken .. Maar jullie zien zelf toch ook duidelijk dat er meer mensen voor hem waren ? Sorry hoor maar dit vind ik wel erg onbeschoft.. Rick ben voor je bezig EDIT: klaar http://img166.imageshack.us/img166/6947/rik9np.gif nu ga ik even slapen ik ben heel erg moe dus morgen ga ik verder Bewerkt: 16 augustus 2005 door Only_Gino Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik waardeer het heel erg dat jullie die Signature's voor mij hebben gemaakt. Bedankt Jowx en chaos-power. Maar aan de andere kant heeft Only_Gino wel degelijk gelijk. Er waren ook andere leden boven mij die ook graag een Signature of Avater willen hebben. Die willen natuurlijk ook graag geholpen worden. @---> Jowx.. Ik vind de Signature wel mooi alleen zou je een keertje de naam(tekst) anders kunnen. Die vind ik namelijk iets minder mooi. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts