Gino Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2005 GTABoy maak jij hem of ik ? Mij maakt het niks uit hoor Als jij hem wil maken vind ik het best maar als ik hem mag maken vind ik het ook goed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2005 GTABoy maak jij hem of ik ?Mij maakt het niks uit hoor Als jij hem wil maken vind ik het best maar als ik hem mag maken vind ik het ook goed Maak er anders allebei één, dan kan hij beslissen welke hij het mooist vind Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2005 Ava en/of Sig: Allebei Grootte [max. 500x100]: Maakt niet uit Achtergrondkleur/brush: Blauw met wit Soort achtergrond: maakt niet uit (één die past) Soort Text: -Niels- (bijpassende lettertype) Soort animatie [optineel]: - Plaatje [link geven]: Dit Rendeer die BMW wagen, past goed bij wit blauw achtergrond! Border [rand] kleur: Hoeft niet....Alleen zwarte 1px randje erom heen Ik zou graag willen dat mijn Sig + Ava door ervaren Photoshoppers word gemaakt. Om wat minder goede, niet te teleurstellen als ik ze niet mooi vind. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 Rick de jouwe ik heb me niet zo erg aan je spelregels gehouden want ik had al een heel plaatje gemaakt en toen keek ik nog eens goed en toen stond dus die blauwe achtergrond enzo dus ik dacht gewoon kijken of hij dit leuk vind :$ http://img3.imageshack.us/img3/3536/untitled26tg.gif niels nu ben ik voor jou bezig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 Ik wil vragen of iemand het nog een keertje kan proberen want die van 2 bladzijdes terug vond ik niet zo mooi: Ava en/of Sig: Allebij Grootte [max. 500x100]: max Achtergrondkleur/brush: blauwig Soort achtergrond: brush (tenzij iemand iets beters weet ) Soort Text: marty (dus geen hoofdletters!!!) met het lettertype rage italic (vc lettertype) Soort animatie [optineel]: uitfaden Plaatje [link geven]: http://img364.imageshack.us/img364/8438/ab...asenl0113uz.jpg het liefst zonder die die stenen van het dak ed (mag wel een stukje bij de poten) en die man mag ook blijven staan, je mag ook een stukje van de draak gebruiken maar ik wil iig de hoofd erop hebben. Border [rand] kleur: geen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 Niels k heb het eens geprobeerd http://img365.imageshack.us/img365/4964/niels7tt.gif Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 He bedankt Only_gino ik vind hem tock wel mooi. Alleen ben ik even vergeten hoe je je sig er ook al weer in zet(Stom) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 Bovenin naa rjouw controle paneel En dan naar je handtekenning (links) En img aanklikken dan in dat vak de link zetten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 Oke, bedankt het is al gelukt zoals je ziet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 Niels k heb het eens geprobeerd http://img365.imageshack.us/img365/4964/niels7tt.gif Het spijt me only_gino. Dit is niet precies hoe ik het wilde hebben. Ik wil graag een soort brush achtergrond, blauw en wit. En geen tekst met kleuren! Maar toch bedankt voor de moeite! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 Hallooow ... Zou iemand een sig voor mij kunnen maken met er namelijk heeeeel SLECHT in dus een hummer thema zou me wel vet lijken Hier onder paar miss handige piccss alvast bedanktt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 Gebruik dat LIJSTJE nu toch eens !!!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 lisjtje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) heey ik vroeg me af of iemand dit voor me zou willen maken Ava en/of Sig: handteking is dat sig of ava? Grootte [max. 500x100]:500x100 en wil je hem zo goed mogelijk houden Achtergrondkleur/brush:het kleru van eht plaatje behouden Soort achtergrond:het zelfde de achtergrond behouden Soort Text:gtawilco en zou iemand die lampen kunne latten bewegen a.u.bdaar bedoel ik mee dat ie schijnt:D Soort animatie [optineel]:groot Plaatje [link geven]:plaatje Border [rand] kleur:kleur rand hoeft niet a.u.b zou je het helder willen laten zoals ie groot is dat ie klein nog hetzelfde uiterlijk heeft ik bedoel daarmee de zelfde helderheid bednakt als je dat kan doei hopelijk wordt ie moooi edit driving hell de lijst die ik gebruik meotr jij ook gebruiken dat is makkelijker voor de makers Bewerkt: 18 augustus 2005 door gtawilco Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) OKe ik zal M wel proberen te make! ik edit sefes wel.. hieris hij dan ik hoop dat je hem mooi vind? http://img353.imageshack.us/img353/5102/un55titled17oj.gif Bewerkt: 18 augustus 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts