~> GizmO <~ Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 sorry :$ me lijstje Ava en/of Sig: beide liefst ... als ik er 1 moet kiezen word het toch sig Grootte [max. 500x100]:350×150 ? Achtergrondkleur/brush:Brush Soort achtergrond: verzin maar wat Soort Text:DrivingHell (knipperent) ? als dat zou kunnen Soort animatie [optineel]:groot Plaatje [link geven]:Plaatje Border [rand] kleur:Lime Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 sorry :$ me lijstje Ava en/of Sig: beide liefst ... als ik er 1 moet kiezen word het toch sig Grootte [max. 500x100]:350×150 ? Achtergrondkleur/brush:Brush Soort achtergrond: verzin maar wat Soort Text:DrivingHell (knipperent) ? als dat zou kunnen Soort animatie [optineel]:groot Plaatje [link geven]:Plaatje Border [rand] kleur:Lime ja groote van signature mag hier niet op het forum MAX = 500x100 en jij hebt 350x150 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 wha wha wha wha maar dat is vettttt!! bednakt een klein gunst zou jij die naam onderin willen laten knipperen en deze is echt vet jklasse Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 wha wha wha wha maar dat isvettttt!! bednakt een klein gunst zou jij die naam onderin willen laten knipperen en deze is echt vet jklasse Oke ik zal even proberen en ik edit zo wel okey Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) jah hij is echt mooi geworden edit: hoe laat jij hem zen helderheid houden als ik hem 500x100 maakt is niet mooi helemaal uitgerekt hoe doe je datheb photoshop cs Bewerkt: 18 augustus 2005 door gtawilco Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 jah hij is echt mooi gewordenedit: hoe laat jij hem zen helderheid houden als ik hem 500x100 maakt is niet mooi helemaal uitgerekt hoe doe je datheb photoshop cs Uhm vraag dit in het photoshop q&a topic daar dient het voor he hier tie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) sorry :$ me lijstje Ava en/of Sig: beide liefst ... als ik er 1 moet kiezen word het toch sig Grootte [max. 500x100]:350×150 ? Achtergrondkleur/brush:Brush Soort achtergrond: verzin maar wat Soort Text:DrivingHell (knipperent) ? als dat zou kunnen Soort animatie [optineel]:groot Plaatje [link geven]:Plaatje Border [rand] kleur:Lime Ben voor je bezig .. EDIT: http://img378.imageshack.us/img378/4004/87486484in.gif Bewerkt: 19 augustus 2005 door Only_Gino Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 Ik wil vragen of iemand het nog een keertje kan proberen want die van 4 bladzijdes terug vond ik niet zo mooi: Ava en/of Sig: Allebij Grootte [max. 500x100]: max Achtergrondkleur/brush: blauwig Soort achtergrond: brush (tenzij iemand iets beters weet ) Soort Text: marty (dus geen hoofdletters!!!) met het lettertype rage italic (vc lettertype) Soort animatie [optineel]: uitfaden Plaatje [link geven]: http://img364.imageshack.us/img364/8438/ab...asenl0113uz.jpg het liefst zonder die die stenen van het dak ed (mag wel een stukje bij de poten) en die man mag ook blijven staan, je mag ook een stukje van de draak gebruiken maar ik wil iig de hoofd erop hebben. Border [rand] kleur: zo'n 1 pixel border. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 @Only_Gino ... Than-Q voort maken van me sig man ... je ben de beste Peace ouT Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 Ben ik niet Maar hier is je ava http://img366.imageshack.us/img366/7140/ava8ac.gif Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 je bent de man ik zweer je Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 Ava en/of Sig: sig Grootte [max. 500x100]: max Achtergrondkleur/brush: zwart Soort achtergrond: zwarte achtergrond Soort Text: Giorgo (rechtsonder in de hoek in wit en klein geschreven Soort animatie [optineel]: lichten gaan aan en uit van auto(niet te snel) Plaatje [link geven]:klik de auto moet uitgeknipt worden en op het plaatje worden gezet Border [rand] wit dun randje Ava en/of Sig: avater Grootte [max. 500x100]: 64x64 Achtergrondkleur/brush: zwart Soort achtergrond: zwarte achtergrond Soort Text: Giorgo vanonder in het midden (wit) Soort animatie [optineel]:rode scan bar Plaatje [link geven] niks Border [rand] niks Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 Ava en/of Sig: Sig Grootte [max. 500x100]: 500X100 Achtergrondkleur/brush: Bliksem Soort achtergrond: Donker Soort Text: Neon achtig Soort animatie [optineel]: Knippertend (wel uitvarend ofzo) Plaatje [link geven]: Gewoon de bliksem maken als dat kan Border [rand] kleur: hoefd er niet om Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruben414 Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 Ava en/of Sig: sigGrootte [max. 500x100]: max Achtergrondkleur/brush: zwart Soort achtergrond: zwarte achtergrond Soort Text: Giorgo (rechtsonder in de hoek in wit en klein geschreven Soort animatie [optineel]: lichten gaan aan en uit van auto(niet te snel) Plaatje [link geven]:klik de auto moet uitgeknipt worden en op het plaatje worden gezet Border [rand] wit dun randje Ava en/of Sig: avater Grootte [max. 500x100]: 64x64 Achtergrondkleur/brush: zwart Soort achtergrond: zwarte achtergrond Soort Text: Giorgo vanonder in het midden (wit) Soort animatie [optineel]:rode scan bar Plaatje [link geven] niks Border [rand] niks avatar: sig: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 Ava en/of Sig: sigGrootte [max. 500x100]: max Achtergrondkleur/brush: zwart Soort achtergrond: zwarte achtergrond Soort Text: Giorgo (rechtsonder in de hoek in wit en klein geschreven Soort animatie [optineel]: lichten gaan aan en uit van auto(niet te snel) Plaatje [link geven]:klik de auto moet uitgeknipt worden en op het plaatje worden gezet Border [rand] wit dun randje Ava en/of Sig: avater Grootte [max. 500x100]: 64x64 Achtergrondkleur/brush: zwart Soort achtergrond: zwarte achtergrond Soort Text: Giorgo vanonder in het midden (wit) Soort animatie [optineel]:rode scan bar Plaatje [link geven] niks Border [rand] niks avatar: sig: je bent het witte randje rond de sig vergeten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts