bjorn13 Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 Ava en/of Sig: SigGrootte [max. 500x100]: 500X100 Achtergrondkleur/brush: Bliksem Soort achtergrond: Donker Soort Text: Neon achtig Soort animatie [optineel]: Knippertend (wel uitvarend ofzo) Plaatje [link geven]: Gewoon de bliksem maken als dat kan Border [rand] kleur: hoefd er niet om deze zal ik wel even proberen. ik edit sefes wel... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 Ava en/of Sig: sigGrootte [max. 500x100]: max Achtergrondkleur/brush: zwart Soort achtergrond: zwarte achtergrond Soort Text: Giorgo (rechtsonder in de hoek in wit en klein geschreven Soort animatie [optineel]: lichten gaan aan en uit van auto(niet te snel) Plaatje [link geven]:klik de auto moet uitgeknipt worden en op het plaatje worden gezet Border [rand] wit dun randje Ava en/of Sig: avater Grootte [max. 500x100]: 64x64 Achtergrondkleur/brush: zwart Soort achtergrond: zwarte achtergrond Soort Text: Giorgo vanonder in het midden (wit) Soort animatie [optineel]:rode scan bar Plaatje [link geven] niks Border [rand] niks avatar: sig: Zo is hij goed THX Ruben. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) Hij is af:-plaatje- Sorry dat ie niet zo mooi is geworden me photoshop werkte niet mee en k ben bes wel erg moe hij is te groot,ik had bijna een warn aan mijn broek ik ga hem proberen te verkleinen,ik hoop dat het lukt edit:hij is nu 13 kilobyte :'D kon je hem niet als jpg opslaan Bewerkt: 19 augustus 2005 door pokearno Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 hij is klaar t@rget ik hoop dat je hem mooi vind.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) Jaa ik vind hem mooi meer ik ben een beetje een wijsneus kan die T van >T<@rget als hoofd letter (als dat veel werk is hoefd het niet hoor ) (Ik ga het zelf ook eens probeeren niet boos worden als ik een andere neem hoor ) Bewerkt: 19 augustus 2005 door T@rget Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 Ava en/of Sig: Allebei Grootte [max. 500x100]: Maakt niet uit Achtergrondkleur/brush: Blauw met wit (Brushen) Soort achtergrond: maakt niet uit (één die past) Soort Text: -Niels- (bijpassende lettertype) Soort animatie [optineel]: - Plaatje [link geven]: Dit Rendeer die BMW wagen, past goed bij wit blauw achtergrond! Border [rand] kleur: Hoeft niet....Alleen zwarte 1px randje erom heen Ik zou graag willen dat mijn Sig + Ava door ervaren Photoshoppers word gemaakt. Om wat minder goede, niet te teleurstellen als ik ze niet mooi vind. Ik plaats dit lijstje opnieuw, omdat ik de sig die Only Gino had gemaakt, niet zo mooi vind. :$ Mijn excuses only gino Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) Jaa ik vind hem mooi meer ik ben een beetje een wijsneus kan die T van >T<@rget als hoofd letter (als dat veel werk is hoefd het niet hoor )(Ik ga het zelf ook eens probeeren niet boos worden als ik een andere neem hoor ) hier is deze beter? en nee ik vind het helemaal niet erg als jij een andere neemt! Ava en/of Sig: AllebeiGrootte [max. 500x100]: Maakt niet uit Achtergrondkleur/brush: Blauw met wit (Brushen) Soort achtergrond: maakt niet uit (één die past) Soort Text: -Niels- (bijpassende lettertype) Soort animatie [optineel]: - Plaatje [link geven]: Dit Rendeer die BMW wagen, past goed bij wit blauw achtergrond! Border [rand] kleur: Hoeft niet....Alleen zwarte 1px randje erom heen Ik zou graag willen dat mijn Sig + Ava door ervaren Photoshoppers word gemaakt. Om wat minder goede, niet te teleurstellen als ik ze niet mooi vind. Ik plaats dit lijstje opnieuw, omdat ik de sig die Only Gino had gemaakt, niet zo mooi vind. Mijn excuses only gino @niels ik heb er 1 gemaakt voor jouw alleen maar geprobeerd dus als je hem niet mooi vind hoef je hem niet te nemen maakt mij niet uit .. SIG= ava= Bewerkt: 19 augustus 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 Ow ja heeeel mooi zet em meteen (Ik ga zelf probeere een avatar te maken) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 Dankje Bjorn...deze vind ik mooi! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 Ava en/of Sig: ava Grootte [max. 500x100]: 64x64 Achtergrondkleur/brush: rood met oranje Soort achtergrond:... Soort Text: pokearno Soort animatie [optineel]:letter voor letter(als je begrijpt wat ik bedoel Plaatje [link geven]: nope Border [rand] kleur:lichtgroen B.V.D. pokearno :'D Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Ava en/of Sig: avaGrootte [max. 500x100]: 64x64 Achtergrondkleur/brush: rood met oranje Soort achtergrond:... Soort Text: pokearno Soort animatie [optineel]:letter voor letter(als je begrijpt wat ik bedoel Plaatje [link geven]: nope Border [rand] kleur:lichtgroen B.V.D. pokearno :'D deze zal ik wel even doen... hier is ie ik hoop dat ie goed is! Bewerkt: 20 augustus 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 Wil je die van mij dat ook proberen? Die van 5 bladzijdes geleden? Ava en/of Sig: Allebij Grootte [max. 500x100]: max Achtergrondkleur/brush: blauwig Soort achtergrond: brush (tenzij iemand iets beters weet ) Soort Text: marty (dus geen hoofdletters!!!) met het lettertype rage italic (vc lettertype) Soort animatie [optineel]: uitfaden Plaatje [link geven]: http://img364.imageshack.us/img364/8438/ab...asenl0113uz.jpg het liefst zonder die die stenen van het dak ed (mag wel een stukje bij de poten) en die man mag ook blijven staan, je mag ook een stukje van de draak gebruiken maar ik wil iig de hoofd erop hebben. Border [rand] kleur: zo'n 1 pixel border. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Karel- Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 ava en sig text master of disaster achtergrond blauw en verder laat je je creativiteit maar lopen sorry jowx maar jouw sig is eigenlijk niet echt niet spetterent dus iemand alsjeblieft en alvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 ava en sig text master of disaster achtergrond blauw en verder laat je je creativiteit maar lopen sorry jowx maar jouw sig is eigenlijk niet echt niet spetterent dus iemand alsjeblieft en alvast bedankt Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: graag het lijstje gebruiken want zo creatief zijn we niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) ava en sig text master of disaster achtergrond blauw en verder laat je je creativiteit maar lopen sorry jowx maar jouw sig is eigenlijk niet echt niet spetterent dus iemand alsjeblieft en alvast bedankt mensen gebruik dat lijstje nou toch eens zonder lijstje geen sig of ava!!!!! Ava en/of Sig: Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: EDIT:puffdawg was me voor.. Bewerkt: 20 augustus 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts