-Karel- Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) rustig maar ik zal het "lijstje" gebruiken hier komt hij ava en/of sig: allebei groote: 500x100/64x64 achtergrondkleur/brush:blauw soort achter grond:brush soort text:master of disaster soort animatie:hoeft niet plaatje:klik borderzwart Bewerkt: 20 augustus 2005 door Master Of Disaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 deze zal ik wel even doen... hier is ie ik hoop dat ie goed is! geweldig,even men avatar veranderen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 rustig maar ik zal het "lijstje" gebruikenhier komt hij ava en/of sig: allebei groote: 500x100/64x64 achtergrondkleur/brush:blauw soort achter grond:brush soort text:master of disaster soort animatie:hoeft niet plaatje:klik borderzwart Ik maak hem wel. Ik edit mijn bericht als ie klaar is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Karel- Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 ok alvast bedankt froop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 ik vond deze sig van imoel niet echt zo geweldig zou iemand anders voor mij er nog eentje willen maken Ava en/of Sig:sig Grootte [max. 500x100]:400x100 Achtergrondkleur/brush:flashi Soort achtergrond:iets met gta Soort Text:pokearno Soort animatie [optineel]:scanbar(bewegende he ) Plaatje [link geven]:*klik* Border [rand] kleur:zwart/grijs bij voorbaat dank Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) dit is echt de allerlaaste wat ik vraag . maar kan iemand er nog een voor mij maken please Ava en/of Sig:ava Grootte [max. 500x100]:64x64 Achtergrondkleur/brush:zwart Soort achtergrond:big smoke Soort Text:rick15465 Soort animatie [optineel]:rick15... steeds per letter met een blokje der onder Plaatje [link geven]:geen Border [rand] kleur:zwart/grijs Ava en/of Sig:sig Grootte [max. 500x100]:500x100 Achtergrondkleur/brush:brush Soort achtergrond:big smoke Soort Text:rick15465 Soort animatie [optineel]:dat zo een lijn heen en wer gaat Plaatje [link geven]:geen Border [rand] kleur:zwart kan iemand deze maken a.u.b bij voorbaat dank Bewerkt: 20 augustus 2005 door rick15465 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 Die laatste zal wel een sig zijn, want een ava van 500x100 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 Die laatste zal wel een sig zijn, want een ava van 500x100 oja sorry ik zal verbeteren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 kan iemand nog een sig &'nd ava maken voor me broertje hij vond mij (gemaakt door Only_Gino) erg mooi binnen kort meld hij zich ook aan voor dit forum Ava en/of Sig:Lieftst beide Grootte [max. 500x100]:350/150 Achtergrondkleur/brush:Brush/zwart Soort achtergrond:Brush Soort Text:Shootinghell (vervagent) Soort animatie [optineel]:Shootinghell (vervagent) Plaatje [link geven]: [neveg knil] ejtaalp Border [rand] kleur:LIME Alvast bedanktt jullie zijn zowieso geweldig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) drivinghell ik ben ermee bezig met de sig alleen vraagje die geweer heb je er nog een van de ander kant dat ie de anderen kat opgericht staat? edit laat maar kon hem ook weerspiegelen dom Bewerkt: 20 augustus 2005 door gtawilco Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) èhh moet het een link zijn of het plaatje zelf ? want anders draai ik hem gewoon ff met paint en stuur ik hem via ... weenie ooh zie net dat het al gelukt is succes en alvast bedankt Bewerkt: 20 augustus 2005 door DrivingHell Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 eey ben al bij de naam maar hij meot telkens verdwijnenen er weer terugkomen of heel er snel verdwijnen of langzaam? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 graag verdwijnen en dan weer langzaam terug komen wel snel gedaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 drivinghell men photoshop doet raar sorry maar ik moet ff kijke wat het is want ik kan neti bruhses en morgen ga ik weg sorry maar ik weil hem wel afmaken als je het goed vindt maar dan meot je wel paar daagen wachten aan jou de keuze :'D ik wil hem graag voor je afmaken maar als je vindt dat eht te lang duurt mag iemand anders hem ook wel doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2005 hoeveel dagen ? kan miss kan iemand anders er ook 1 maken en dan kiest me broertje de mooiste nou dat zou wel leuk zijn ... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts