need my speed Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 @timos:je zal er toch mee stoppen?, ik bedoel ik vind het niet erg als je designt maar jij zei dat je er mee ging stoppen :blink: :unsure: Wat maakt dat nou weer uit? Het is toch juist goed neiuws dat hij er mee door gaat. :unsure: Of stop je er dadelijk mee, Timos? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 thanks timos*me is verry happy* Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 16 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 (bewerkt) @timos:je zal er toch mee stoppen?, ik bedoel ik vind het niet erg als je designt maar jij zei dat je er mee ging stoppen :blink: :unsure: Ik wil bewijzen dat ik ook actief kan zijn, en wat mij betreft, gooien ze dat Team maar weg, Sasuke maakt er toch alleen maar sigs van. En als ik mensen een plezier kan doen, doe ik dat Bewerkt: 16 mei 2005 door Timos Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 @timos:je zal er toch mee stoppen?, ik bedoel ik vind het niet erg als je designt maar jij zei dat je er mee ging stoppen :blink: :unsure: Ik wil bewijzen dat ik ook actief kan zijn, en wat mij betreft, gooien ze dat Team maar weg, Sasuke maakt er toch alleen maar sigs van. En als ik mensen een plezier kan doen, doe ik dat jah ik vind het best hoor ik bedoel we hebben ruzie op jouw forum niet hier en @need my speed: man het was gewoon een vraag bemoei je er niet mee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 Mooi Timos blijft gewoon. Oké ik heb een aanvraag wie kan een mooie Ava en sig maken in de sfeer van Vice city beetje de kleurtjes ervan jullie weten het wel, graag mijn naam in de passelijk kleur(maakt niet uit welke, zolang het maar een geheel is). Ik wacht op bevesting en enige vragen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 moeten er geen plaatjes in?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2005 (bewerkt) *** Edit: Hoeft niet meer.. Bewerkt: 17 mei 2005 door MClaw Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2005 moeten er geen plaatjes in?? iets soortgelijks van wat ik nu heb ja, alleen iets heldere kleuren beetje geel goudig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2005 (bewerkt) moeten er geen plaatjes in?? iets soortgelijks van wat ik nu heb ja, alleen iets heldere kleuren beetje geel goudig ok ik ben hier mee bezig,alleen iemand anders please maak de avater van the outlaw omdat ik daar niet goed in ben, de sig komt eraan hey ik weet dat je hem lelijk vind maar ik heb het geprobeerd,ik dacht iets met goud,nou late we zeggen dat is gelukt ik kon helaas geen goeie plaatjes vinden dus een plaatje er in is niet gelukt het spijt me daarvoor maar anyway ik hoop dat je hem wel een beetje mooi vind,zoniet dan moet je sasuke maar even vragen want hij is hier echt goed in . sig: Bewerkt: 17 mei 2005 door THUNDER Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 17 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2005 Ik heb er een gemaakt voor MClaw, maar je bent zelf de master En laat het iemand anders doen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2005 Ik heb er een gemaakt voor MClaw, maar je bent zelf de master En laat het iemand anders doen? Ah bedankt, zal hem gebruiken!! :lol: Mooi gemaakt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2005 Mooi Timos blijft gewoon.Oké ik heb een aanvraag wie kan een mooie Ava en sig maken in de sfeer van Vice city beetje de kleurtjes ervan jullie weten het wel, graag mijn naam in de passelijk kleur(maakt niet uit welke, zolang het maar een geheel is). Ik wacht op bevesting en enige vragen. Something like this ? Signature: [IMG=http://img281.echo.cx/img281/6342/theoutlaw4vn.jpg] Avater: [IMG=http://img281.echo.cx/img281/6459/theoutlawava7um.gif] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2005 Mooi Timos blijft gewoon.Oké ik heb een aanvraag wie kan een mooie Ava en sig maken in de sfeer van Vice city beetje de kleurtjes ervan jullie weten het wel, graag mijn naam in de passelijk kleur(maakt niet uit welke, zolang het maar een geheel is). Ik wacht op bevesting en enige vragen. Something like this ? Signature: [IMG=http://img281.echo.cx/img281/6342/theoutlaw4vn.jpg] Avater: [IMG=http://img281.echo.cx/img281/6459/theoutlawava7um.gif] die zijn mooi scott prachtig gedaan :o , ik wou dat ik zulke mooie kon maken,maar niemand wil mij helpen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2005 ik wou dat ik zulke mooie kon maken,maar niemand wil mij helpen Heb je al gevraagd of iemand je wou helpen? Zoek anders wat tutorials, dat helpt zeer veel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2005 Diegene die hebben meegewerkt aan de sigs en ava Hartikke bedankt hier ben ik reuze blij en trots op! B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts