Goofy Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 @ gtawilco Ik wil inderdaad geen plaatje ik had wel getypt dat ik er geen wilde maar dat zal ik wel perongeluk hebben weg gehaald. Als jij hem voor mij wilt maken ga je gang maar... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) ik heb je ava al klaar want ik wachte ff met de sig op jou aantwoord. die ik nu heb maar hier is alvast je ava= code-http://img395.imageshack.us/img395/8836/goofy7uf.gif edit als je hem niet mooi vind of te licht maak ik wel een ander goofy hier is je sig code-http://img364.imageshack.us/img364/7859/goofysig1wv.gif hopelijk vind je ze mooi :'D Bewerkt: 23 augustus 2005 door gtawilco Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomii Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 goofy ik wil het wel voor je maken.maar moet het ook een plaatje van goofy zijn. of wat wil je? Als er geen plaatje in "plaatje:link" staat hoeft er geen in. Misschien een onzinnige vraag maar,Bjorn wat voor lettertype staat er op jou sig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomii Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) Misschien een onzinnige vraag maar,Bjorn wat voor lettertype staat er op jou sig. Sorry voor de dubbelpost dit ging perongeluk want hij deed het maar niet en ik klikte 2x 'ok'het spijt me hiervoor. Bewerkt: 23 augustus 2005 door Tomii Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 Ik heb voor Goofy een sig gemaakt, misschien niet helemaal hou je het wou.. :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) silverwing hij wou zonder plaatje edit: hij is wel mooi Bewerkt: 23 augustus 2005 door gtawilco Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 Ik heb niet echt zijn request gevolgd nee, want met "kijk maar zelf wat het mooist is" weet ik niets. En zonder plaatje is het niet echt mooi .. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 Misschien een onzinnige vraag maar,Bjorn wat voor lettertype staat er op jou sig.Sorry voor de dubbelpost dit ging perongeluk want hij deed het maar niet en ik klikte 2x 'ok'het spijt me hiervoor. visitor -brk- is het lettertypen en ik heb ook wel een sig gemaakt omdat ik niks te doen heb (in goude tekst kleur en zilver) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvloon Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 Wie wil dr voor mij 1 make.. ? makt nie egt uit hoe ie dr uit ziet Beetje me N vette auto fzo.. en dr moet - JVL ik kome :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 ik wil het wel voor je maken sig/ava of allebij maar gebruik ff het lijstje. das makkelijker oke Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goofy Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) Ik vind ze alledrie heel mooi maar ik neem toch die van bjorn13. bedankt voor jullie ongeloofelijke inzet @bjorn zou je ook een ava kunnen maken? Gewoon met de zelfde achtergrond als de sig. Bewerkt: 23 augustus 2005 door Goofy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvloon Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 allebij as het kan :$ En verder maakt het niet zo heel veel uit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) lijstje! voor de sig: Signature Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur voor de ava Avatar Grootte [max. 64x64]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Bewerkt: 23 augustus 2005 door PuffDawg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 ik heb ze hopelijk vindt je ze mooi. sig- code-http://img365.imageshack.us/img365/9863/autovoorjvloon3gv.gif ava- code-http://img365.imageshack.us/img365/9416/jvloonava6wa.gif gtawilco :'D Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) Ik had dit 3 pagina's terug ook al gevraagd maarja. Ava en/of Sig: Ava Grootte [max. 500x100]: Maximum van Ava Achtergrondkleur/brush: Zelfde als m'n sig Soort achtergrond: Zelfde als m'n sig Soort Text: Tha CheatMaster Soort animatie [optineel]: Oplichten ofzo kies maar. :'D Plaatje [link geven]: Zie m'n Sig (de achtergrond) Border [rand] kleur: / Bewerkt: 24 augustus 2005 door Tha CheatMaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts