kortman_8 Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) Signature Grootte: 350x150. Achtergrondkleur/brush: Oranje . Soort achtergrond: Zelfde kleur als brush. Soort Text: Kortman_8 Soort animatie [optineel]:Knipperende lichten Plaatje [link geven]: Klik Border [rand] kleur:Zwart3 Zo nu doet mijn plaatje het wel. Bewerkt: 8 september 2005 door kortman_8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 Je plaatje doet het niet kortman. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan O. Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 (bewerkt) Signature Grootte: 500x150 Achtergrondkleur/brush: rood . Soort Text: Low-Co Soort animatie [optineel]:Knipperende naam Plaatje [link geven]: Klik hier, waar anders? Bewerkt: 8 september 2005 door Low-Co Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 Ik heb de jouwe gemaakt Low-co, hier is ie: Als er iets aan moet veranderen, dan zeg je het maar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 Signature Grootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: Blauw Soort achtergrond: zelfde als brush Soort Text: mijn naam (Crifox) Soort animatie [optineel]: - Plaatje [link geven]: PLAATJE Border [rand] kleur: Rood B.v.b. dank. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Hier is de nieuwe sig: En hier is de ava: Héél erg bedankt Arnie POWER EDIT : ik hem hem bewerkt Arnie wat vind je er van ? Bewerkt: 9 september 2005 door power Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2005 Ow ja dit zeg ik ook nog even!!..ALs iemand een sig heeft gemaakt voor jouw,en je vind hem heel mooi!,en je wilt hem bedanken dan moet je niet meer hier posten! stuur dan even een PM,of zet iets in je sig van thnx of zo! want anders word het hier zo'n rommel huhum Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Fanaat Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) wie wil voor mij een signature en avatar maken, ik ben bezig geweest maar het lukt me echt niet . maakt niet uit hoe hij er uit ziet maar Ronnie of Ronnie1987 moet er wel in. Bedankt !! Gr Ronnie EDIT : Signature Grootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: Maakt niet uit Soort achtergrond: Iets met GTA Soort Text:Mijn naam Ronnie of Ronnie1987 Soort animatie [optineel]:Wat is dat? (Poppetje?) Plaatje [link geven]:Plaatje En dan wil ik graag alleen CJ met de fiets als het kan Border [rand] kleur: Rood of Blauw (Wat het makkelijkste is) Ik hoop dat ik duidelijk ben !! Als ik dat niet ben zeg dan even dan probeer ik het iets beter uit te leggen. Bewerkt: 9 september 2005 door Ronnie1987 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Ronnie1987 Gebruik dit lijstje ! Signature Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: ik kan er geen voor je maken POWER Bewerkt: 9 september 2005 door power Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) @Ronnie1987: Gaan we het in het vervolg zo doen? Degene die het lijstje niet gebruikt mag 1 maand geen één signature aanvragen.. Niemand maakt een Signature voor je, alleen als je het lijstje gebruikt.. ( Ik ben misschien een beetje hard, maar het staat in de eerste post + topictitel voor het lijstje.. ) Bewerkt: 9 september 2005 door Silverwing Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Fanaat Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2005 @Ronnie1987:Gaan we het in het vervolg zo doen? Degene die het lijstje niet gebruikt mag 1 maand geen één signature aanvragen.. Niemand maakt een Signature voor je, alleen als je het lijstje gebruikt.. ( Ik ben misschien een beetje hard, maar het staat in de eerste post + topictitel voor het lijstje.. ) Sorry hoor ik had dat helemaal niet eens gezien !! Als ik dat lijstje nu gebruik is het dan goed? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2005 Dat had je wel gezien als je goed gekeken had... En ja gebruik het lijstje. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Fanaat Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2005 Dat had je wel gezien als je goed gekeken had... En ja gebruik het lijstje. Heb ik gedaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2005 Signature Grootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: Licht Oranje Soort achtergrond: Lichtblauw Soort Text: Tha hawk Soort animatie [optineel] Mijn naam Plaatje [link geven]:KLIK Border [rand] kleur: Rood Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Oké.. Ik ben geen admin,gmod,....maar! Ik ga hier toch een paar regeltjes stelen!!! 1.ALs je geen sig wil post hier dan ook niet!alleen als je een sig voor iemand gemaakt hebt 2.Als je het lijst je niet gebruikt, en krijg je 2 weken geen signature!! 3.Ga hier niet zo staan posten van:tnx,of,bedank man.enz... doet maar VIA PM,MSN,email... maar niet hier (dit brengt het topic in de war!!) ik stel voor als je dit meerdere maallen doet,dat je een warn krijgt! 4.als je BV:een sig gevraagt hebt en overmorgen weer een sig vraagt,dan krijg je er geen want anders heeft (die hem gemaakt heeft) zijn werkt voor niks gedaan!!! (wel na een paar weken) 5.ALs je voor iemand een sig maakt, dan MOET deze binnen de regels blijven. dus: 500x150 en 100 KB als je er een maakt voor iemand en hij overtreed (de sig)de regels dan krijg je een warn! want anders zou (die de sig heeft gevraagd) de regels overtreden: en hij een warn er voor zou krijgen HIER kunen nog regels bij komen! ik hoop dat jullie hier mee akkoord gaan?! heb je nog vragen PM een admin of mod .. PS: sorry voor mijn MODerig gedrag OOK nog even het goede lijstje. Signature Grootte [max. 500x150]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optineel] Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Bewerkt: 9 september 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts