GTA Fanaat Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2005 Zie eerste bericht van deze (of vorige) pagina voor mijn signature aanvraag. Ik kon het plaatje niet meer toevoegen (De adres ervan) dus doe ik het ff zo. Ik hoop dat het niet uit maakt. Alvast bedankt Gr Ronnie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2005 Zou iemand mijn lijstje willen checken, nou mag iemand zich totaal uitleven voor een sig NOu ja zou iemand ff wilen checken, Dank U Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2005 Zou iemand mijn lijstje willen checken, nou mag iemand zich totaal uitleven voor een sigNOu ja zou iemand ff wilen checken, Dank U Ik heb niks tegen je maar.. al superlid zou jij toch moeten weten dat je het lijstje MOET invullen en wel tegoei en nie van ; vogel maar wat uit dara zijn we niks mee!!! dus vul gewoon wat in wat je het liefst erin zou heben Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2005 (bewerkt) Iemand mag gewoon een sig maken, voor mij leef je maar uit, maak nie uit wat er in komt, behalve geen wannebee rappers, g-unot of the gameen een animatie graag Het lijstje dan Signature Grootte [max. 500x150]:Vogel maar wat uit Achtergrondkleur/brush:Vogel maar wat uit Soort achtergrond:Vogel maar wat uit Soort Text:Vogel maar wat uit Soort animatie [optineel]Vogel maar wat uit Plaatje [link geven]:Vogel maar wat uit Border [rand] kleur:Vogel maar wat uit Ik zou zeggen leef je uit ik doe die wel en als het niet mag delete deze post dan maar af :hier is ie:wil je hem ook raten? http://img150.imageshack.us/img150/7664/bigbearssig2na.gif Bewerkt: 13 september 2005 door rick15465 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2005 (bewerkt) Maar nu ik het zo zie, denk ik dat ik toch wat eer bij het lijstje invul, kuch kuch Bjorn13 Hiers die dan: Signature Grootte [max. 500x150]: 400x150 Achtergrondkleur/brush: Brush Soort achtergrond:Bordeaux rood/zwart gebrushte agtergrond Soort Text: Modding 4 live, en Big Bear Soort animatie [optineel] bewegend Sub-woofers (als er een 2e kan, dan modding 4 live faden) Plaatje [link geven]: Bijlage Border [rand] kleur: zwart Kan er ook een aparte tekst in met gloed dank u En iets aan over de Sub/Woofers, kennen er 2 aan elke kant, en dats ze naar elkaar toe staan Deze sub-Woofer alstublieft http://img197.imageshack.us/img197/8408/images6us.jpg En ook van het Run DMC plaatje, alleen Run DMc altublieft Bewerkt: 13 september 2005 door Big Bear Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 Signature Grootte [max. 500x150]: 500x150 Achtergrondkleur/brush: Brush Soort achtergrond: http://img138.imageshack.us/img138/7858/babe1xt.jpg]Achtergrond Soort Text: Mini Cooper S Whoopdidoo Soort animatie [optineel] dit plaatje moet je laten knipperen en een beetje wegwergen in de achtergrond [rand]http://img138.imageshack.us/img138/2576/minicooper01220pictuned2010dy.jpg]Mini Cooper S Plaatje [link geven]:heb je al Border zwart Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) SignatureGrootte [max. 500x150]: 500x150 Achtergrondkleur/brush: Brush Soort achtergrond: http://img138.imageshack.us/img138/7858/babe1xt.jpg]Achtergrond Soort Text: Mini Cooper S Whoopdidoo Soort animatie [optineel] dit plaatje moet je laten knipperen en een beetje wegwergen in de achtergrond [rand]http://img138.imageshack.us/img138/2576/minicooper01220pictuned2010dy.jpg]Mini Cooper S Plaatje [link geven]:heb je al Border zwart Je plaatjes doen het niet. EDIT ik heb het al. de linken ontcijferd ik hoop dat ie goed is want als je de auto wilt laten kniperen dan gaat hij boven het lemiet van KB.. Bewerkt: 14 september 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 sorry ik zie al wat ik fout heb gedaan !! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) zou je ook een Avatar kunnen maken !? zelfde achtergrond graag en dan de W en dan de H en dan O ... en dan tot je whoopdidoo hebt gehad ! een animatie dus ( als het kan . kan je dan precies het zelfde maar dan met Tales !? en Sig Is SUPER DUPER *Edit maar het moet wel in SA letterType *Edit 2 Sorry Sorry voor dubbel post !! was vergeten op de Edit knop te klikker Bewerkt: 14 september 2005 door WhoopDiDoo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 ik ken heel veel mensen die de trial van photoshop hebben, maar een keer is die trial voorbij,weet iemand een goed gratis programma om wallpapers enzo te maken?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 ik ken heel veel mensen die de trial van photoshop hebben, maar een keer is die trial voorbij,weet iemand een goed gratis programma om wallpapers enzo te maken?? ALs je een Webcam van trust koopt (Nog geen 19,95) bijv. de spacecam 120 krijg je photoimpression erbij. Misschien is dat een optie?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) Maar deze vraag past niet in dit topic. Whoopdidoo ik heb me even beziggehouden maar hij is niet goed denk ik. http://img240.imageshack.us/img240/2005/si...oopdidoo0dl.gif LINK Bewerkt: 14 september 2005 door Giorgo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 ik ken heel veel mensen die de trial van photoshop hebben, maar een keer is die trial voorbij,weet iemand een goed gratis programma om wallpapers enzo te maken?? ALs je een Webcam van trust koopt (Nog geen 19,95) bijv. de spacecam 120 krijg je photoimpression erbij. Misschien is dat een optie?? -even offtopic- ik heb die webcam en ik heb gewoon het geinstalleerd en niets van photoimpression gekregen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 ava grootte : 64x64 achtergrond kleur: licht rood met brushes soort text: Shin Chan soort animatie: plaatje:KLIK border: goud Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 zou je ook een Avatar kunnen maken !? zelfde achtergrond graag en dan de W en dan de H en dan O ... en dan tot je whoopdidoo hebt gehad ! een animatie dus ( als het kan . kan je dan precies het zelfde maar dan met Tales !? en Sig Is SUPER DUPER *Edit maar het moet wel in SA letterType *Edit 2 Sorry Sorry voor dubbel post !! was vergeten op de Edit knop te klikker Hier is je ava ik hoop dat ie goed is ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts