DaddyPimp Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) *EDIT: Ik post mijn lijstje wel een keer opnieuw, Deze was een beetje mislukt door alle plaatjes die erin stonden... Binnenkort komt de nieuwe! Bewerkt: 14 september 2005 door DaddyPimp Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 Maar nu ik het zo zie, denk ik dat ik toch wat eer bij het lijstje invul, kuch kuch Bjorn13 Hiers die dan: Signature Grootte [max. 500x150]: 400x150 Achtergrondkleur/brush: Brush Soort achtergrond:Bordeaux rood/zwart gebrushte agtergrond Soort Text: Modding 4 live, en Big Bear Soort animatie [optineel] bewegend Sub-woofers (als er een 2e kan, dan modding 4 live faden) Plaatje [link geven]: Bijlage Border [rand] kleur: zwart Kan er ook een aparte tekst in met gloed dank u En iets aan over de Sub/Woofers, kennen er 2 aan elke kant, en dats ze naar elkaar toe staan Deze sub-Woofer alstublieft http://img197.imageshack.us/img197/8408/images6us.jpg En ook van het Run DMC plaatje, alleen Run DMc altublieft Nou, is mijn sig te moeilijk Wie zou hem plz kunnen maken voor mij, ik heb weer een nieuwe nodig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 ik ken heel veel mensen die de trial van photoshop hebben, maar een keer is die trial voorbij,weet iemand een goed gratis programma om wallpapers enzo te maken?? ALs je een Webcam van trust koopt (Nog geen 19,95) bijv. de spacecam 120 krijg je photoimpression erbij. Misschien is dat een optie?? -even offtopic- ik heb die webcam en ik heb gewoon het geinstalleerd en niets van photoimpression gekregen Op de CD staat het wel. In het hoofdmenu van die cd staat dit: klik op dat ding waar de pijl naar wijst en hij installeert het. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 (bewerkt) Signature Grootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: Brush Soort achtergrond: Iets country achtig (Dukes Of Hazzard Style) Soort Text: DaddyPimp + YeeeHaa! (Country Lettertype) Soort animatie [optineel]: Zie Bijlage Plaatje [link geven]: Zie Bijlage Border [rand] kleur: Oranje Het plaatje hieronder moet erin worden gezet, alleen hij moet nog wel uitgeknipt worden (De General Lee) Alvast Bedankt! :'D Bewerkt: 14 september 2005 door DaddyPimp Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 Ik heb me ff uitgeleefd en dit is het resultaat::: Vin je hem mooi? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 wat je mooi vind.. maar ik zou ook wel bij het team willen horen van wie die plaatjes maken.. reageer snel a.u.b. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 Dat team is er al lang niet meer.. Iedereen mag gewoon sigs maken lijkt me Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 ah ok dan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 zo DaddyPimp hier istie dan beetje naar mijn smaak veranderd maja je moet er maar van houden hier is de url: http://img312.imageshack.us/img312/5281/da...pyeehaaa6uc.jpg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Windblower Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 Signature Grootte [max. 500x100]: 400x100 Achtergrondkleur/brush: Brush Soort achtergrond: Liefst bomen waar duidelijk de wind door blaast Soort Text: Windblower, klein lettertype aub Soort animatie [optineel]: Geen aub Plaatje [link geven]: Die heb ik niet, moet die persé gegeven worden? Border [rand] kleur: Wat het beste past Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2005 @Windblower: Hopelijk vind je dit wat. Je had ook 400 x 150 kunnen doen dat word het plaatje wat hoger. Maar dit ziet er ook zeer leuk uit. Alsjeblieft Windblower! Ik heb er 2 gemaakt, je mag ze allebij hebben, als je ze leuk vind. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 (bewerkt) Halloow zou er iemand een sig voor me kunnen maken ? Signature & ava (het liefst) Grootte [max. 500x150]: 350-150 of 500-100 Achtergrondkleur/brush: zwarte/witte Brush Soort achtergrond:Bordeaux rood/zwart gebrushte agtergrond Soort Text: GizmO (Knipperend niet al te snel) Soort animatie [optineel] liefst dat die bling bling schitterd (gewoon bijv als de zon erop staat zo! Plaatje: Fat Joe Border [rand] kleur: rood alvast bedankt Bewerkt: 15 september 2005 door DrivingHell Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Windblower Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 Wow, .Levi., die eerste is knettervet! Bedankt!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 driving hell ik wil wel voor je maken voor je voeg me maar ff toe op msn tupac_ben_tupac (AD) Html DOT com Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 Maar nu ik het zo zie, denk ik dat ik toch wat eer bij het lijstje invul, kuch kuch Bjorn13 Hiers die dan: Signature Grootte [max. 500x150]: 400x150 Achtergrondkleur/brush: Brush Soort achtergrond:Bordeaux rood/zwart gebrushte agtergrond Soort Text: Modding 4 live, en Big Bear Soort animatie [optineel] bewegend Sub-woofers (als er een 2e kan, dan modding 4 live faden) Plaatje [link geven]: Bijlage Border [rand] kleur: zwart Kan er ook een aparte tekst in met gloed dank u En iets aan over de Sub/Woofers, kennen er 2 aan elke kant, en dats ze naar elkaar toe staan Deze sub-Woofer alstublieft http://img197.imageshack.us/img197/8408/images6us.jpg En ook van het Run DMC plaatje, alleen Run DMc altublieft Nou, is mijn sig te moeilijk Wie zou hem plz kunnen maken voor mij, ik heb weer een nieuwe nodig Dit als de 4e dag na mijn request, zou iemand hem kunnen maken, me trial van PS is over dus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts