Silverwing Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 Omdat als je die animaties in de Signature doet, hij een groot aantal KB zal hebben. Maak anders eens een andere lijstje, wat misschien wat duidelijker is dan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 wat ik graag zou willen, is een signature waarvan mijn naam trilt... en met bliksemletters en een equalizer, met die lijntjes die omhoog bewegen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 wat ik graag zou willen, is een signature waarvan mijn naam trilt... en met bliksemletters en een equalizer, met die lijntjes die omhoog bewegen... Lijstje! Signature Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 ik heb die sig van daddy pimp gemaakt en hij zet erbij thanx to my man big bear:S erg dankbaar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 ik heb die sig van daddy pimp gemaakt en hij zet erbij thanx to my man big bear:S erg dankbaar Dit moet je NIET hier posten!!! Stuur hem dan een PM of zo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 (bewerkt) Ik heb helemaal geen sig nodig sorry voor het ongemak Bewerkt: 15 september 2005 door power Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 (bewerkt) Oude lijstje: Signature Grootte [max. 500x100]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Nieuwe lijstje: Signature Grootte [max. 500x150]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Er zat een fout in van de grootte. @Power: Plaatje [link geven]:maak maar iets Soort achtergrond:zee Geef dan een plaatje van een zee. Bewerkt: 15 september 2005 door Silverwing Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 wat ik graag zou willen, is een signature waarvan mijn naam trilt... en met bliksemletters en een equalizer, met die lijntjes die omhoog bewegen... is de mijne niet goed genoeg? PS: Verassing voor je in het GTAForum.nl Fun Mod Screens Topic. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 (bewerkt) nog niemand heeft wat gemaakt en ik dacht het is al weer even 2 pagina's terug en misschien kijkt niemand daar ava grootte : 64x64 achtergrond kleur: licht rood met brushes soort text: Shin Chan soort animatie: plaatje:KLIK border: goud Bewerkt: 15 september 2005 door Shin Chan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 nog niemand heeft wat gemaakt en ik dacht het is al weer even 2 pagina's terug en misschien kijkt niemand daarava grootte : 64x64 achtergrond kleur: licht rood met brushes soort text: Shin Chan soort animatie: plaatje:KLIK border: goud En je plaatje doet het niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 Oh bij mij wel probeer nog eens Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 15 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 @ Shin Shan, je hebt nu bijna exact dezelfde avatar als dat je aanvraagt, niet een beetje overdreven? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 (bewerkt) Nou oke de achtergrond mag wel blauw oke en de border rood Bewerkt: 15 september 2005 door Shin Chan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 (bewerkt) Hai allemaal, Zou ook graag een handtekening willen en volgens gunslinger kon dat hier. Plaatje heb ik: http://rapidshare.de/files/5139759/schaapje06.jpg.html maar weet niet of dit de juiste maat heeft. Kleur niet van belang, al heb ik een voorkeur voor geel. Graag iets gecombineerd met SA natuurlijk en het liefst mijn naam (GTA-Sheep) bewegend of zo.... Kortom: weer een vraag van een dom lid. Ben benieuwd! *die pistoolslingeraar help me iedere keer uit de brand...het lijstje dus: Signature Grootte: graag maximaal zoals toegestaan Achtergrondkleur: geel met brushes Soort achtergrond: GTA SA scene Soort tekst: GTA-Sheep Soort animatie: iets leuks bewegend Plaatje: zie originele bericht Border: rood Bewerkt: 15 september 2005 door GTA-Sheep Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 (bewerkt) Hai allemaal,Zou ook graag een handtekening willen en volgens gunslinger kon dat hier. Plaatje heb ik: http://rapidshare.de/files/5139759/schaapje06.jpg.html maar weet niet of dit de juiste maat heeft. Kleur niet van belang, al heb ik een voorkeur voor geel. Graag iets gecombineerd met SA natuurlijk en het liefst mijn naam (GTA-Sheep) bewegend of zo.... Kortom: weer een vraag van een dom lid. Ben benieuwd! Stom van me, vergeten te zeggen: Je moet een lijstje invullen, anders wordt er niks gemaakt. Dit is het lijstje: Signature Grootte [max. 500x150]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Bewerkt: 15 september 2005 door Gunslinger Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts