Big-Bear Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 Hiers mijn Lijstje nog een keer: Signature Grootte [max. 500x150]: 400x150 Achtergrondkleur/brush: Brush Soort achtergrond:Bordeaux rood/zwart gebrushte agtergrond Soort Text: Modding 4 live, en Big Bear Soort animatie [optineel] bewegend Sub-woofers (als er een 2e kan, dan modding 4 live faden) Plaatje [link geven]: Bijlage Border [rand] kleur: zwart Kan er ook een aparte tekst in met gloed dank u En iets aan over de Sub/Woofers, kennen er 2 aan elke kant, en dats ze naar elkaar toe staan Deze sub-Woofer alstublieft http://img197.imageshack.us/img197/8408/images6us.jpg En ook van het Run DMC plaatje, alleen Run DMc altublieft Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) Halloow zou er iemand een sig voor me kunnen maken ? Signature & ava (het liefst) Grootte [max. 500x150]: 350-150 of 500-100 Achtergrondkleur/brush: zwarte/witte Brush Soort achtergrond:wit/grijs/zwart gebrushte agtergrond Soort Text: GizmO (Knipperend niet al te snel)(mooi lettertype) Soort animatie [optineel] liefst dat die bling bling schitterd (gewoon bijv als de zon erop staat zo! Plaatje: Fat Joe Border [rand] kleur: rood alvast bedankt Bewerkt: 17 september 2005 door DrivingHell Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 @DrivingHell, hier is je sig. Ik hoop dat je 'm mooi vind. [URL=http://imageshack.us][IMG=http://img318.imageshack.us/img318/7666/sigdrivinghell3xj.gif][/URL] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) mooi ? VIND JIJ DAT MOOI ? jezus Das super mooooooi Than-Q voor die sigg Maar :$ zou je miss me naam iets groter kunnen doen en rood want toen ik hem zag kon ik me naam eerst niet zien Greetz Bewerkt: 17 september 2005 door DrivingHell Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 Wrom kijk niemand naar mkjn lijstje, word ik genegeerd ofso Heb hem verdomme al 50 keer gepost! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 Euhm even ter herhaling,ik heb mijn lijstje hier een dag geleden gepost en niemand kijkt ernaar dus zet ik mijn lijstje hier even opnieuw : Signature Grootte [max. 500x100]:500x100 Achtergrondkleur/brush:Achtergrondkleur blauw Soort achtergrond:zee en strand [als dit kan] Soort Text:GtaFan1221 Soort animatie [optineel]: De letters en de lichten van die hummer knipperend [als het dan niet te groot word Plaatje [link geven]: http://rapidshare.de/files/5195962/hummer.jpg.html Border [rand] kleur:groen-achtig Zo,dat was het dan,ik hoop dat jullie genoeg informatie gekregen hebben en daarmee een moeie sig mee kunnen maken cya En Alvast Bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) Signature Grootte [max. 500x150]: 500x150 Achtergrondkleur/brush: Brush Soort achtergrond: Soort Text: Mini Cooper S Tales Soort animatie [optineel] geen in de achtergrond Mini Cooper S Plaatje [link geven]:geven]: Border zwart Avatar Grootte [max. 500x150]: Avatar Grootte Achtergrondkleur/brush: Brush Soort achtergrond: Zelfde als Signature Soort Text:Tales Soort animatie [optineel]eerst de T en dan de A En dan de L Enz (op het laatste Tales Plaatje [link Btw eigenlijk zoeits maar deze was voor mn oude naam ! en dit als avatar: eigenlijk moest hij bewegen ( het is via imageshack) Bewerkt: 17 september 2005 door Tales Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 Ik heb alvast een sig gamaakt Wilt iemand een AVA maken voor hem.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 Ik heb een avater gemaakt maar ik moest die animatie anders doen anders was het teveel kb. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 mooi ?VIND JIJ DAT MOOI ? jezus Das super mooooooi Than-Q voor die sigg Maar :$ zou je miss me naam iets groter kunnen doen en rood want toen ik hem zag kon ik me naam eerst niet zien Greetz Ik het het PDS-bestandje niet meer. dus ik kan de naam niet groter meer maken helaas. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Euhm even ter herhaling,ik heb mijn lijstje hier een dag geleden gepost en niemand kijkt ernaar dus zet ik mijn lijstje hier even opnieuw : Signature Grootte [max. 500x100]:500x100 Achtergrondkleur/brush:Achtergrondkleur blauw Soort achtergrond:zee en strand [als dit kan] Soort Text:GtaFan1221 Soort animatie [optineel]: De letters en de lichten van die hummer knipperend [als het dan niet te groot word Plaatje [link geven]: http://rapidshare.de/files/5195962/hummer.jpg.html Border [rand] kleur:groen-achtig Zo,dat was het dan,ik hoop dat jullie genoeg informatie gekregen hebben en daarmee een moeie sig mee kunnen maken cya En Alvast Bedankt Ik wil best wel een sig maken, maar dat plaatje van die Hummer kan ik niet openen. Load je plaatje anders even op via www.imageshack.us. P.s. Lichten laten knipperen kan ik niet. :$ Edit:Excuses voor de dubbelpost, ik lette even niet goed op. Gorgio, dankjewel voor het plaatje. Bewerkt: 18 september 2005 door Froodooo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 @Froodoo hier is het plaatje je moest op free enz.. klikken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 Euhm even ter herhaling,ik heb mijn lijstje hier een dag geleden gepost en niemand kijkt ernaar dus zet ik mijn lijstje hier even opnieuw : Signature Grootte [max. 500x100]:500x100 Achtergrondkleur/brush:Achtergrondkleur blauw Soort achtergrond:zee en strand [als dit kan] Soort Text:GtaFan1221 Soort animatie [optineel]: De letters en de lichten van die hummer knipperend [als het dan niet te groot word Plaatje [link geven]: http://rapidshare.de/files/5195962/hummer.jpg.html Border [rand] kleur:groen-achtig Zo,dat was het dan,ik hoop dat jullie genoeg informatie gekregen hebben en daarmee een moeie sig mee kunnen maken cya En Alvast Bedankt Ik wil best wel een sig maken, maar dat plaatje van die Hummer kan ik niet openen. Load je plaatje anders even op via www.imageshack.us. P.s. Lichten laten knipperen kan ik niet. :$ Edit:Excuses voor de dubbelpost, ik lette even niet goed op. Gorgio, dankjewel voor het plaatje. Dit is de link naar het plaatje : http://img217.imageshack.us/img217/1633/hummer9py.jpg Alvast bedankt ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Fanaat Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 Waarom kijkt niemand naar mijn lijstje man ? Ik heb al 50 keer gespost en nog reageerd er niemand Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Gtafen hier is je sig met werk van Froodoo en mij. http://img292.imageshack.us/img292/7597/si...afan12213pd.gif LINK @Ronnie hier is het lijstje vul dat nog eens in en vanavond maak ik je sig Signature of ava Grootte [max. 500x150]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: Bewerkt: 18 september 2005 door Giorgo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts