Velaro Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 Gtafen hier is je sig met werk van Froodoo en mij.http://img292.imageshack.us/img292/7597/si...afan12213pd.gif LINK @Ronnie hier is het lijstje vul dat nog eens in en vanavond maak ik je sig Signature of ava Grootte [max. 500x150]: Achtergrondkleur/brush: Soort achtergrond: Soort Text: Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur: WT............ Bedankt mensen, ik vind hem supermooi! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Fanaat Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Signature Grootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: Maakt niet uit Soort achtergrond: Iets met GTA Soort Text: Mijn naam Ronnie of Ronnie1987 Soort animatie : Wat is dat? (Poppetje?) Plaatje : Plaatje En dan wil ik graag alleen CJ met de fiets als het kan Border [rand] kleur: Moet je zelf maar even kijken. PS als het niet wil met dat plaatje moet je zelf maar iets leuk in elkaar zetten Gr Ronnie, @Ronnie hier is het lijstje vul dat nog eens in en vanavond maak ik je sig Oke bedankt Giorgo ik hoop dat hij lukt en anders moet je zelf maar iets leuks in elkaar zetten Bewerkt: 18 september 2005 door Ronnie1987 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) je moet op IMG drukken en dan die url erin plakken en dan zie je het plaat je zo: Bewerkt: 18 september 2005 door Mad Dogg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Hallow mensen kan er iemand een sig maken voor een maat van me ? Signature Grootte [max. 500x150]:350×150 Achtergrondkleur/brush:brush Soort achtergrond:lime/wit Soort Text:Drivesilver Soort animatie [optineel]:1 subwoofer aan beide kanten die bewegen(dat het lijkt alsof er een dikke beat uit komt) Plaatje [link geven]:Subwoofer Border [rand] kleur: Groen Bewerkt: 18 september 2005 door DrivingHell Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 Het lijsje van de sign aanvraag op de eerste pagina is aangepast naar de nieuwe sign grote Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 waar kan ik de nieuwe vinden? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 Ik wou graag dat iemand iets voor mij wou aanpassen. In mijn huidige Signature staat een foto van mijn hond. Maar ik wou daar nu graag een foto van mijn vriendin in hebben staan. Kan iemand dat misschien voor mij doen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Ik wou graag dat iemand iets voor mij wou aanpassen.In mijn huidige Signature staat een foto van mijn hond. Maar ik wou daar nu graag een foto van mijn vriendin in hebben staan. Kan iemand dat misschien voor mij doen? Ik zal eens proberen... ik edit wel! dit was snel Bewerkt: 18 september 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 ik edit wel!dit was snel Hij is wel mooi maar kun je misschien niet een witte rand om haar gezicht maken. :'D Als dat zou kunnen ben ik erg blij. Net zoals bij mijn hond . Die ei-vorm. Alvast bedankt dat je me helpt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 SignatureGrootte [max. 500x100]: 500x100 Achtergrondkleur/brush: Maakt niet uit Soort achtergrond: Iets met GTA Soort Text: Mijn naam Ronnie of Ronnie1987 Soort animatie : Wat is dat? (Poppetje?) Plaatje : Plaatje En dan wil ik graag alleen CJ met de fiets als het kan Border [rand] kleur: Moet je zelf maar even kijken. PS als het niet wil met dat plaatje moet je zelf maar iets leuk in elkaar zetten Gr Ronnie, @Ronnie hier is het lijstje vul dat nog eens in en vanavond maak ik je sig Oke bedankt Giorgo ik hoop dat hij lukt en anders moet je zelf maar iets leuks in elkaar zetten Ronnie, ik heb ook iets gemaakt, moet je maar kijken welke je de beste vindt. Met de fiets lukte het mij helaas niet helemaal. Hier is het resultaat: [URL=http://imageshack.us][IMG=http://img312.imageshack.us/img312/8611/sigronnie8na.jpg][/URL] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 ik edit wel! dit was snel Hij is wel mooi maar kun je misschien niet een witte rand om haar gezicht maken. :'D Als dat zou kunnen ben ik erg blij. Net zoals bij mijn hond . Die ei-vorm. Alvast bedankt dat je me helpt. Ja dit heb ik er alleen van kunnen bakke: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 Hallow mensen kan er iemand een sig maken voor een maat van me ?Signature Grootte [max. 500x150]:350×150 Achtergrondkleur/brush:brush Soort achtergrond:lime/wit Soort Text:Drivesilver Soort animatie [optineel]:1 subwoofer aan beide kanten die bewegen(dat het lijkt alsof er een dikke beat uit komt) Plaatje [link geven]:Subwoofer Border [rand] kleur: Groen wil niemand die maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 Hallow mensen kan er iemand een sig maken voor een maat van me ?Signature Grootte [max. 500x150]:350×150 Achtergrondkleur/brush:brush Soort achtergrond:lime/wit Soort Text:Drivesilver Soort animatie [optineel]:1 subwoofer aan beide kanten die bewegen(dat het lijkt alsof er een dikke beat uit komt) Plaatje [link geven]:Subwoofer Border [rand] kleur: Groen wil niemand die maken Het is nog geen dag gelenden dat je iets hebt aangevraagd. Ik weet dat het moeilijk is om geduld te hebben. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) @ Ronnie ik heb er gemaakt maar ze zijn niet zo goed denk ik. Bij de bijlage is er nog een sig voor jou. Bewerkt: 18 september 2005 door Giorgo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 het is niet voor mij maar voor een maat sorry hoor mag dat niet? Peace ouT Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts