THUNDER Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 hij wou geen text Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 kan iemand voor mij een animated avater maken net zoals deze maar dan wat trager maak maar een achtergrond met groen en zwart beetje gemixt is wel mooi alvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 Degene die hem wil hebben mag het zeggen. De eerste krijgt hem: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 Ik zou hem wel willen hebben. (het liefst zonder letters) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 (bewerkt) kan iemand voor mij een animated avater maken net zoals deze maar dan wat trager maak maar een achtergrond met groen en zwart beetje gemixt is wel mooi alvast bedankt oke ik maak er wel een maar moet gta dude erin staan Bewerkt: 19 mei 2005 door Mr.Boss Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 Here you go wauzie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 (bewerkt) kan iemand voor mij een animated avater maken net zoals deze maar dan wat trager maak maar een achtergrond met groen en zwart beetje gemixt is wel mooi alvast bedankt oke ik maak er wel een maar moet gta dude erin staan jah er moet gta-dude in staan en het moet een animatie zijn net als bij the outlow maar dan niet zo snel knipperen Bewerkt: 19 mei 2005 door gtadude Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruben414 Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 kan iemand voor mij een animated avater maken net zoals deze maar dan wat trager maak maar een achtergrond met groen en zwart beetje gemixt is wel mooi alvast bedankt oke ik maak er wel een maar moet gta dude erin staan jah er moet gta-dude in staan en het moet een animatie zijn net als bij the outlow maar dan niet zo snel knipperen Ik heb er 1 gemaakt: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aloyz Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 (bewerkt) zo goed ik heb er nu al één, maar toch bedankt Bewerkt: 19 mei 2005 door Aloyz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 Ik heb er 1 gemaakt: thnx he mooi bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 kan iemand er een signature en avator voor mij maken,bijde een bewegende met een uil en mijn naam :lol:. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 hoe bedoel je, kijk even bij de eerste post daar staat een lijstje met wat je er in moet zetten <_< anders weet niemand watr je precies moet hebben Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 ik wil wel een sig met graffitie erin een graffitie sig dat wil ik.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 ik wil wel een sig met graffitie erin een graffitie sig dat wil ik.... word niet geacsepteerd gebruik het lijstje!. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 (bewerkt) Tekst die op het plaatje moet x-zero Plaatje op de achtergrond (moet specifieke url zijn) : maakt me niks uit Kleuren : rood zwart en wit een mengeling,daar van. Grootte ( moet juiste grote zijn dus bv 500x100 ) : 500x100 is mooi Type ( signature , avater , ... ) : SIGNATURE!!. Enige ideeén hoe het plaatje gemaakt moet worden : een grafittie tekening erin lijkt me leuk of rappers of allebei Wat wil je niet in je plaatje blije dingen zoals de smurfen en spongebob. nou goed thunder. Bewerkt: 23 mei 2005 door X-Zero Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts