s.e.v.a.n. Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Hartstikke bedankt Mad Dogg ik vind hem egt mooi geeft nix van die border hoor hopelijk is die ene kilobyte geen probleem. Bewerkt: 22 september 2005 door s.e.v.a.n. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 Je moet je aan de regels houden miss. heeft hij de psd nog en kan je de border ofzo verwijderen ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
s.e.v.a.n. Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Heeft mijn sig. dan een border Zou die 1 KB er dan afkunnen als hij ietsje kleiner wordt of niet? Bewerkt: 22 september 2005 door s.e.v.a.n. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 Heeft mijn sig. dan een border Zou die 1 KB er dan afkunnen als hij ietsje kleiner wordt of niet? Ja een border is dat kleine randje aan de zijkant. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Heeft mijn sig. dan een border Zou die 1 KB er dan afkunnen als hij ietsje kleiner wordt of niet? s.e.v.a.n., Die 1 kb kan er dan zeker wel af. Maar ik heb je sig even veranderd van JPG naar GIF en nu kun je hem wel gebruiken (hij is nu ongeveer 75kb). Hier is hij: Je sig heb ik ook even veranderd, die vind je hieronder (ongeveer 5kb): Veel plezier ermee! Bewerkt: 22 september 2005 door Froodooo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Hartstikke bedankt Mad Dogg ik vind hem egt mooi geeft nix van die border hoor hopelijk is die ene kilobyte geen probleem. Die 1 e KB kan veel kwaad hoor kan je een warn voor krijgen!!! Mensen, noobs... Lees de regels eens door dan zie je alles. Nu BACK ON TOPIC . Bewerkt: 22 september 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Hartstikke bedankt Mad Dogg ik vind hem egt mooi geeft nix van die border hoor hopelijk is die ene kilobyte geen probleem. Die 1 e KB kan veel kwaad hoor kan je een warn voor krijgen!!! Mensen, noobs... Lees de regels eens door dan zie je alles. Nu BACK ON TOPIC . Bjorn13 doe is een beetje rustig. 1 KB kan echt niet zo veel kwaad hoor. Ik had eerst 10 KB teveel er er was ook niks aan de hand. Bewerkt: 22 september 2005 door kortman_8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 Nu BACK ON TOPIC . Bjorn13 doe is een beetje rustig. 1 KB kan echt niet zo veel kwaad hoor. Ik had eerst 10 KB teveel er er was ook niks aan de hand. Jongetje als julie je niet aan de regels houden mij niet gelaten! maar dan heb je wel zo een warn ... ofzo en die 1 kb maakt WEL uit Ik had eens een avater die was 15.5 kb dus een halve kb te groot en ik had drek een warn! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 Zou iemand zo vriendelijk zijn om voor mij een sig en avatar te maken Je mag kiezen hoe hij eruit ziet en sig + avatar mogen dezelfde zijn. bvd Dizzee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Jonge does ff rustig zeg Mensen, houd je nou aan de regels, en ga nou geen ruzie maken!! Dizzee gebruik nou eens het lijstje Bewerkt: 22 september 2005 door Big Bear Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 Zou iemand een sig voor mij willen maken? Signature Grootte [max. 500x150]: 400x125 Achtergrondkleur/brush: Rood, Geel Soort achtergrond: Brush Soort Text: Froodooo Soort animatie [optineel]: Knipperende lichten bij de auto. Plaatje [link geven]: http://img216.imageshack.us/img216/6858/vbkcar5cw.jpg Border [rand] kleur: Doorzichtige border, zoals bij dit plaatje. Alvast bedankt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Signature Grootte [max. 500x150]:400x150 Achtergrondkleur/brush: lichtrood Soort achtergrond: Brush Soort Text:Giorgo en dan ergens anders in het klein:Superlid of gtaforum en naast de foto van eminem mag in wat groter staan :Slim Shady. Soort animatie [optineel]:een shine door de letters zo zo een glans die door het lettertype gaat Plaatje [link geven]:zie bijlage (eminem word uiteraard uitgeknipt. Border [rand] kleur:Zwart:dubbele border. Het kan zijn dat ik zeg dat de sig niet mooi is hij moet echt goed zijn want ik ben van plan hem bijna nooit meer te veranderen. Bewerkt: 22 september 2005 door Giorgo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 Uuhm Giorgio ik zie je plaatje niet.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 Uuhm Giorgio ik zie je plaatje niet.. Sorry rats vergeten nu staat het er bedankt voor het melden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 Nu BACK ON TOPIC . Bjorn13 doe is een beetje rustig. 1 KB kan echt niet zo veel kwaad hoor. Ik had eerst 10 KB teveel er er was ook niks aan de hand. Jongetjeals julie je niet aan de regels houden mij niet gelaten! maar dan heb je wel zo een warn ... ofzo en die 1 kb maakt WEL uit Ik had eens een avater die was 15.5 kb dus een halve kb te groot en ik had drek een warn! Zou je even wat rustiger willen schrijven (Geen lettertype met caps lock aan.) Dit komt erg kwaad en niet vriendelijk over.. Zulke dingen laat je gewoon aan mods of hoger over, en dat je een warn kreeg dat is jou probleem niet die van hun. Het ligt eraan van wie je hem krijgt elke moderator of admin is anders. En elke keer dat back ontopic, je krijgt een beetje mod gedrag. Je doet net alsof ze naar jou moeten luisteren. Ik vind dat je nu wel even moet gaan dimmen. Back ontopic, commentaar doe je maar over Pb. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts