Stino Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2005 Voor Joe Jörgen, ik heb een effect toegevoegd: http://img190.imageshack.us/img190/5624/joejrgen1ry.gif Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joe J Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2005 Voor Joe Jörgen, ik heb een effect toegevoegd: http://img190.imageshack.us/img190/5624/joejrgen1ry.gif Bedankt Stino. Ik zal hem zeker gebruiken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) zou je voor mij een signature kunnen maken van gta3 van toni cipriani . Bewerkt: 30 september 2005 door GTAlibertycitystories Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 Vraag een Signature aan in het gepinde topic "Graphics Team". Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) Je kan op dit moment het beste bij het topic Graphics Team je sig aanvragen, dat is een speciaal team van een aantal leden, die signatures voor mensen maken. Edit: Silverwing was me voor Bewerkt: 30 september 2005 door .Maze. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 Je kan op dit moment het beste bij het topic Graphics Team je sig aanvragen, dat is een speciaal team van een aantal leden, die signatures voor mensen maken.Edit: Silverwing was me voor bendankt jij ook @Silverwing Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 zou je voor mij een signature kunnen maken van gta3 van toni cipriani . Je kunt hier ook altijd nog een signature aanvragen hoor. Het is niet verplicht bij het Graphics Team een aanvraag te doen. Bij het Graphics Team wordt je sig alleen gemaakt door leden die goed met Photoshop overweg kunnen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) wil je voor mij een signature maken +avatar van deze plaatje . Met mijn profielnaam+Alessio erin BVB http://gta.kalnieciai.lt/toni_cipriani_small.jpg Bewerkt: 30 september 2005 door GTAlibertycitystories Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 Wil je aub het lijstje gebruiken? zonder dat maken wij hem niet.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 Ja gelieve het lijstje gebruiken a.u.b. Bij het Graphixs team werken ze maar met 3 man en na verloop van tijd wilt iedereen een sig en loopt dat graphics team helemaal de mist in en als je hier aanvraagt er zijn hier ook mensen die goed overweg kunnen gaan met Photoshop maar te ongeskilled voor dat maar hier kan het dus ook:) kijk op Pagina 1 voor het lijstje.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 Bij het Graphixs team werken ze maar met 3 man en na verloop van tijd wilt iedereen een sig en loopt dat graphics team helemaal de mist in en als je hier aanvraagt er zijn hier ook mensen die goed overweg kunnen gaan met Photoshop maar te ongeskilled voor dat maar hier kan het dus ook:) kijk op Pagina 1 voor het lijstje.. Aangezien hij in de toekomst kan kijken. Waarom zou het in de mist lopen? Omdat je niet in het team mocht? Pff.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 Grootte [max. 64x64]:ja het maximum dus 15 kb Achtergrondkleur/brush:een flashy kleur zoals rood brush Soort achtergrond:niets speciaal alleen een kleur Soort Text:mijn naam jon-asses die aan en uit knippert Soort animatie [optineel]:niets speciaal Plaatje [link geven]:niets Border [rand] kleur:de rand border moet het best in het paars zijn! alvast bedankt voor de medewerking! ps. ik post niet in het graphics topic omdat het hier "wss" rapper gaat! greetz jon-asses Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) Ik ga het proberen.. Edit 2: Sorry het wil niet lukken en mn zusje mag nu op die andere pc en op deze heb ik geen Photoshop dus.. sorry Bewerkt: 30 september 2005 door Bassie_94 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) jon-asses, ik zal even wat voor je proberen. Ik edit dit bericht als ik klaar ben. Edit: Hier is de ava, ik hoop dat je 'm goed vindt. http://img277.imageshack.us/img277/936/avajonasses6rs.gif Bewerkt: 30 september 2005 door Froodooo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) ok froodoo ik kan er mee leven maar mijn tekst is niet zo leesbaar! en mijn kleur is niet zo goed zou je dat niet een beetje kunnen veranderen? greetz jon-asses Bewerkt: 30 september 2005 door jon-asses Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts