Le MrG Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 Signature Grootte [max. 500x150]:500 x 94 Achtergrondkleur/brush: Rood/Blauw/Groen Soort achtergrond:SA Stijl Soort Text:THERING Soort animatie [optineel]:Animatie van de naam dat er door de dikke letters een twinkeling/glinstering komt Plaatje [link geven]:KLIK !HIERO ! Border [rand] kleur: Sluit aan bij achtergrondkleur/plaatje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) ok froodoo ik kan er mee leven maar mijn tekst is niet zo leesbaar!en mijn kleur is niet zo goed zou je dat niet een beetje kunnen veranderen? greetz jon-asses Jon ik heb er nog 2 gemaakt dan kan j er 1 kiezen uit een van mij of die van Froodoo. http://img199.imageshack.us/img199/5559/avavoorjon8qi.gif http://img199.imageshack.us/img199/8351/avavoorjon24es.gif Enjoy. (Als je er iets niet mooi aan vind kan ik nog altijd iets aanpassen je zegt maar wat dan ) Bewerkt: 1 oktober 2005 door Giorgo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 Bij het Graphixs team werken ze maar met 3 man en na verloop van tijd wilt iedereen een sig en loopt dat graphics team helemaal de mist in en als je hier aanvraagt er zijn hier ook mensen die goed overweg kunnen gaan met Photoshop maar te ongeskilled voor dat maar hier kan het dus ook:) kijk op Pagina 1 voor het lijstje.. Aangezien hij in de toekomst kan kijken. Waarom zou het in de mist lopen? Omdat je niet in het team mocht? Pff.. buuh? ik bedoel dat er na verloop van tijd jullie school hebben en veel huiswerk en dan met ze 3en al die aanvragen moeten doen en ze worden steeds sneller aangevraagd dus na verloop van tijd wordt het net als dit topic het was eerst ook een Graphics team die de plaatjes maakte maar dat is nu ook niet meer zo dus niet gelijk dom denken ik kan er ook nie aan helpe Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Signature Grootte [max. 500x150]: 500x150 Achtergrondkleur/brush: zwart Soort achtergrond: - Soort Text: BoMBeRMeN linksbovenin en dan Toyota Supra Lover linksonderin (als het past Soort animatie [optineel]: knipperende lichten Plaatje [link geven]:Klik alleen de supra!!!! niet dat wijf Border [rand] kleur: - Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Ik maak hem voor je. Ik edit mijn post. Als er iets niet naar je zin is moet je het zeggen. De knipperende lichten heb ik weggelaten omdat hij anders iets te groot zou zijn. Hier de ava: Bewerkt: 2 oktober 2005 door kortman_8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) en als het kan met avatar bedankt!!! Bewerkt: 2 oktober 2005 door BoMBeRMeN Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Bij het Graphixs team werken ze maar met 3 man en na verloop van tijd wilt iedereen een sig en loopt dat graphics team helemaal de mist in en als je hier aanvraagt er zijn hier ook mensen die goed overweg kunnen gaan met Photoshop maar te ongeskilled voor dat maar hier kan het dus ook:) kijk op Pagina 1 voor het lijstje.. Aangezien hij in de toekomst kan kijken. Waarom zou het in de mist lopen? Omdat je niet in het team mocht? Pff.. buuh? ik bedoel dat er na verloop van tijd jullie school hebben en veel huiswerk en dan met ze 3en al die aanvragen moeten doen en ze worden steeds sneller aangevraagd dus na verloop van tijd wordt het net als dit topic het was eerst ook een Graphics team die de plaatjes maakte maar dat is nu ook niet meer zo dus niet gelijk dom denken ik kan er ook nie aan helpe Ik heb ook veel huiswerk en zelfs problemen met internet, maar ik krijg alle aanvraagjes gemakkelijk af. Als het in de mist loopt zien we het wel, maar ik werk met 2 top photoshoppers. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) buuh? ik bedoel dat er na verloop van tijd jullie school hebben en veel huiswerk en dan met ze 3en al die aanvragen moeten doen en ze worden steeds sneller aangevraagd dus na verloop van tijd wordt het net als dit topic het was eerst ook een Graphics team die de plaatjes maakte maar dat is nu ook niet meer zo dus niet gelijk dom denken ik kan er ook nie aan helpe Hoezo denk ik dom? Je zegt dat het niks wordt met het Graphics Team. Nou ik zal je wat zeggen, ik zorg tenminste voor wat plezier op dit forum en dat we tegen mooi gemaakte signatures aankijken. Ik start tenminste nog een topic over iets waar je 'gespecialieerd' in moet zijn. Ben je niet eens met het Grpahics Team, dan post je dat toch in het Feedback forum. Tijd om ontopic te gaan. EDIT: Oja.. Hoe weet jij dat ik veel huiswerk heb en dat ik geen tijd heb? Volgens mij begin je net aan de Middelbare school dus hou alsjeblieft je vooroordelen voor je. Bewerkt: 2 oktober 2005 door MClaw Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik ga ff offtopic posten: Wat maakt het uit ik ben ook niet goed genoeg ik zou zeggen(heb ik ook gezegd), Graphix succes verder en ik ga nog wat oefenen met photoshop maar ik ga het dan niet zwartmaken ofzo! Het zou hetzelfde zijn als jij een Xbox topic opent voorhardware en iemand die de xbox 1 dag heeft wil er al bij dan zeg jij toch ook nee, het topic zegt het zelf voor de ervaren photoshoppers. Verder:jon asses zijn de avater een beetje goed van mij ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan O. Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Signature Grootte [max. 500x150]: 500x150 Achtergrondkleur/brush: zwart Soort achtergrond: - Soort Text: Low-Co Soort animatie [optineel]: - Plaatje [link geven]: klik alleen die general lee niet die dingen rechts Border [rand] kleur: - Met al het kan een bijpassende Avater Bewerkt: 2 oktober 2005 door Low-Co Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb een sig + ava gemaakt ik weet niet of je het mooi vind. Sig Ava Power Bewerkt: 3 oktober 2005 door power Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 ik heb al een plaatje gemaakt met dezelfde render voor daddypimp gelieve ander plaatje doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Dat zie je toch haast niet ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 mwahaha zie je haast niet als hij een ander plaatje geeft maak ik een beter voor hem... want ik heb al zon dig met die plaatje gemaakt.. snapje? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 DaddyPimp heeft al een andere sig dus ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts