THUNDER Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 Tekst die op het plaatje moet x-zero Plaatje op de achtergrond (moet specifieke url zijn) : maakt me niks uit Kleuren : rood zwart en wit een mengeling,daar van. Grootte ( moet juiste grote zijn dus bv 500x100 ) : 500x100 is mooi Type ( signature , avater , ... ) : SIGNATURE!!. Enige ideeén hoe het plaatje gemaakt moet worden : een grafittie tekening erin lijkt me leuk of rappers of allebei Wat wil je niet in je plaatje blije dingen zoals de smurfen en spongebob. nou goed thunder. doe niet zo boos je*us. het moet gewoon met het lijstje. wij doen dit in onze vrije tijd beetje respect graag. <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 doe niet zo boos je*us. het moet gewoon met het lijstje. wij doen dit in onze vrije tijd beetje respect graag dat doe ik ook niet :unsure: mischien heb ik het bot getypt. :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 ik heb er een voor je gemaakt: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 ik heb er een voor je gemaakt: :blink: wauw die is cool :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 okee bedankt maak sigs met plezier Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 Ik wil graag een achtergrond voor mijn clan-site:) Achtergrondkleur: zwart Naam van de clan TRU me de letter R schuin naar rechts iets.. Voor de rest een Halo 2 plaatje erbij ofso verzin er maar iets leuks bij ofso Dus gewoon iets leuks van maken a.u.b. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 (bewerkt) Dit is een sig & avater aanvraag topic. Geen aanvraagtopic voor een achtergrond voor eigen sites. En afgezien daarvan zie ik dat jij ook wel wat kan met photoshop..waarom probeer je het zelf niet ? :-) Bewerkt: 25 mei 2005 door Scott16 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 Dit is een sig & avater aanvraag topic. Geen aanvraagtopic voor een achtergrond voor eigen sites. En afgezien daarvan zie ik dat jij ook wel wat kan met photoshop..waarom probeer je het zelf niet ? :-) kan ook:) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 hey kan iemand voor mij een avater maken met snoop-dogg er in. en deze groene achter grond. er moet ook gtadude in staan en gtadude moet dan bewegen net als ik nu heb alvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 Zo maar wat geprobeert :lol: ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 Kan iemand een banner voor mij maken met volgende dingen erin: - Banner is voor me clan van halo2 - Halo2 plaatje erbij. - naam van de clan TRU: The Real untouchables. - TRU met de letter R een beetje schuin naar rechts niet helemaal liggend maar tot de helft.. - voor de rest mar zelf iets leuks erbij verzinne Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 dit is een Sig en Ava Topic voor waarschijnlijk hier op het forum, voor Banners moet je maar via pm doen, anders kunnen we hier net zo goed wallpapers gaan aanvragen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 ik maak de banner wel maar dit is een uitzondering! dus ga niet allemaal vragen!. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 ik maak de banner wel maar dit is een uitzondering! dus ga niet allemaal vragen!. Bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 (bewerkt) ik maak de banner wel maar dit is een uitzondering! dus ga niet allemaal vragen!. Bedankt wat moet de size zijn? mensen als jullie het lijstje niet gebruiken zal de sig/avater niet gemaakt worden!!!!!!!! denk hier nou aan. edit:sorry banner wil niet lukken Bewerkt: 27 mei 2005 door THUNDER Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts