Achille Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Ik wil hem wel Mad Dogg uhm Achille.met:Giorgo op. Moet je hem wel als sig gebruiken he ff naam veranderen en Ondertitel.. wat moet daar? Bewerkt: 8 oktober 2005 door Achille Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 Ik wil hem wel Mad Dogg uhm Achille.met:Giorgo op. Moet je hem wel als sig gebruiken he ff naam veranderen en Ondertitel.. wat moet daar? Uhm zet Giorgo en ondertitel:Real G Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Real G past niet bij het plaatje ik heb sunshine gekozen http://img343.imageshack.us/img343/5287/gi...sunshine4zl.gif Ben nu nieuwe aan het maken dus no worries da k deze hou Bewerkt: 8 oktober 2005 door Achille Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan O. Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 (bewerkt) Signature Grootte [max. 500x150]: 500*150 Achtergrondkleur/brush: blauw/donker Soort achtergrond: Soort Text: rechtsboven: NX-01 linksonder: Low-Co Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: klik (deze links) en die text op het schip duidelijk, klik (deze rechts) Border [rand] kleur: zwart Bewerkt: 12 oktober 2005 door Low-Co Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) SignatureGrootte [max. 380x150] Achtergrondkleur: donkerblauw Soort achtergrond: NFSU2 (graag een met meisje) Soort Text: Tim Border [rand] kleur: zwart Tim Sorry, dat ik wat laat ben, maar ik ben vergeten een link te geven naar een plaatje, ik zal het lijstje nu opnieuw maken Grootte [max. 500x150] Achtergrondkleur: donkerblauw Soort achtergrond: NFSU2 (graag een met meisje) Soort Text: Tim Border [rand] kleur: zwart link plaatje: http://img437.imageshack.us/img437/3931/go...orohgirl3ty.jpg Bewerkt: 12 oktober 2005 door Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 Ik heb er snel even een gemaakt : Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) je propt een groot plaatje in een klein plaatje je kan hem beter verkleinen todat ie in verhouding is.. @bjorn13 jaahjaah niet zo zeiken,, ik zou gaan huilen als ik jou was Bewerkt: 12 oktober 2005 door Achille Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 je propt een groot plaatje in een klein plaatje je kan hem beter verkleinen todat ie in verhouding is.. DOE DIT VIA PM AUB! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 (bewerkt) Signature Grootte:500x150 Achtergrondkleur/brush:donker rood en licht geel. Soort achtergrond:Burnout 4Revenge Soort Text:Barcelona graag in het midden van de sig Soort animatie:[optineel]: Plaatje:http://img417.imageshack.us/my.php?image=cep8rm.jpg Border:blauw Bewerkt: 12 oktober 2005 door Barcelona Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan O. Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) SignatureGrootte [max. 500x150]: 500*150 Achtergrondkleur/brush: blauw/donker Soort achtergrond: Soort Text: rechtsboven: NX-01 linksonder: Low-Co Soort animatie [optineel]: Plaatje [link geven]: klik (deze links) en die text op het schip duidelijk, klik (deze rechts) Border [rand] kleur: zwart Met bijpassende Ava ... Bewerkt: 13 oktober 2005 door Low-Co Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 Ben hem aan het maken, ik edit als ik klaar ben Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) http://img358.imageshack.us/img358/3646/ava4jc.jpg http://img358.imageshack.us/img358/5946/low3sa.jpg zo. EDIT sorry stino ik was bezig en toen had ik je psot niet gezien soeey. Bewerkt: 13 oktober 2005 door gangster28 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) hmm,, slecht uitgeknipt lelijke letters, ja kan beter pixelstretch gebruiken bij deze of duplicate layer, layer over hele plaatje vergroten, motion blur 45 graden en 75 distance en dan nog een keer alleen dan met -45 graden en 75 distance en dan is het plaatje gevuld met de goede kleur en dan een lekkere brush erover en hoppa Dit is mijn mening dus geen commentaar,, ik geef alleen maar een tip @Bjorn79 ik weet dat je me niet mag ga dan niet zeiken ik zeg alleen maar iets en jij gaat huilen van. mamma mamma kijk wat hij doet, volgends mij zit je nu in een hoekje te huilen, kijk achille doet iets verkeerd,, en nee ik ben erg hardleers en je bent geen moderator gedraag je je daar ook niet naar man huilebalk en waarom doe jij dit niet via PM wil je meer posts scoren ofzo? GEBRUIK ZELF DE PM FUNCTIE!!! Bewerkt: 13 oktober 2005 door Achille Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 hmm,, slecht uitgeknipt lelijke letters, ja kan beter pixelstretch gebruiken bij deze of duplicate layer, layer over hele plaatje vergroten, motion blur 45 graden en 75 distance en dan nog een keer alleen dan met -45 graden en 75 distance en dan is het plaatje gevuld met de goede kleur en dan een lekkere brush erover en hoppa Dit is mijn mening dus geen commentaar,, ik geef alleen maar een tip Leer je het dan nooit? GEBRUIK DE PM FUNCTIE!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 Low-Co, ik zou hem eigenlijk maken, maar hij is zeer klein geworden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts