-Matthijs- Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) hey waarom negeren jullie mijn sig aanvraag? Ben nog geen topper maar wil het wel proberen, nooit geschoten is altijd mis. EDIT: Mag het ook een ander plaatje zijn of perse die? Bewerkt: 21 oktober 2005 door Ghostsniper Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 hey waarom negeren jullie mijn sig aanvraag? Ben nog geen topper maar wil het wel proberen, nooit geschoten is altijd mis. EDIT: Mag het ook een ander plaatje zijn of perse die? je mag eigelijk zelf weten als het maar iets wat te maken heeft met sanandreas. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Goed dus, je wil een blauwe achtergrond met rode en gele brushes, dan krijg je een achtergrond van 3 kleuren, of klopt dat niet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Goed dus, je wil een blauwe achtergrond met rode en gele brushes, dan krijg je een achtergrond van 3 kleuren, of klopt dat niet? ja maak maar een saai met drie kleuren eigelijk mag je de text zelf weten maar alvast bedankt voor me sig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Goed ik ben eindelijk klaar, ik had de kleuren al toen jij poste maar dit is hem met je naam: Zelf vind ik hem matig, wil er nog wel 1 maken maar dan met mijn eigen kleuren, en stijl als je dat goed vind :'D Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Goed ik ben eindelijk klaar, ik had de kleuren al toen jij poste maar dit is hem met je naam: Zelf vind ik hem matig, wil er nog wel 1 maken maar dan met mijn eigen kleuren, en stijl als je dat goed vind :'D ja je mag je eigen kleuren doen maar wel iets wat van sanandreas. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Goed ik ben eindelijk klaar, ik had de kleuren al toen jij poste maar dit is hem met je naam: Zelf vind ik hem matig, wil er nog wel 1 maken maar dan met mijn eigen kleuren, en stijl als je dat goed vind :'D En je zou hem hier toch niet mogen gebruiken!! Hij is bijna 1 MB ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Komt door die bewegende tekst zeker? Barcelona in dit bericht komt straks de sig. Hier is je sig, heel simpel maar ik kan met GTA geen leuke sigs maken. Heb ook vrij veel moeten weggooien Misschien vind je hem wel leuk, hoop het: Bewerkt: 21 oktober 2005 door Ghostsniper Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Komt door die bewegende tekst zeker?Barcelona in dit bericht komt straks de sig. Hier is je sig, heel simpel maar ik kan met GTA geen leuke sigs maken. Heb ook vrij veel moeten weggooien Misschien vind je hem wel leuk, hoop het: ik vind het een hele mooi sig dank je wel! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Kun je ook iets maken met General Lee? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Gebruik dat lijstje eens. Het staat nog onder het topic titel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Signature Grootte: 500x150 Achtergrondkleur/ brush: groen/wit Soortachtergrond: brush Soort text: General Lee: Dukes of Hazzard stijl (mooi effect) Soort animatie: bewegen: infaden Plaatje: moet iets met SA te maken hebben (de General Lee mod voor SA) Borderkleur: groen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik verveel me toch, je sig komt als hij wil in dit bericht. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Signature Grootte [max. 500x150]: Achtergrondkleur/brush:zwart Soort achtergrond:brush Soort Text:aan de zijkant op zn zijde Tales (klein) Soort animatie [optineel]:niks Plaatje [link geven]:/ Border [rand] kleur:zwart cheers tales Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) SignatureGrootte [max. 500x150]: Achtergrondkleur/brush:zwart Soort achtergrond:brush Soort Text:aan de zijkant op zn zijde Tales (klein) Soort animatie [optineel]:niks Plaatje [link geven]:/ Border [rand] kleur:zwart cheers tales Ik zal hem proberen te maken. Ik EDIT mijn post Hij is iets anders dan je wou, maar ik hoop dat je hem zo ook mooi vind. Als dat niet zo is zeg dat dan. Bewerkt: 22 oktober 2005 door kortman_8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts