.Sharingan Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Hij Is vetjess *Edit ik had mn ene post moete Editte Mijn Persoonlijke Exuses Cheers Tales Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rekam Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Ik krijg geen antwoord op mijn vorige post, dus ik probeer het opnieuw. Avatar Grootte: 64x64 Achtergrondkleur: op basis van mijn sig Soort text: Rekam (mooi effect) Soort animatie: blending Plaatje: eigen creatie, maar moet met SA te maken hebben Borderkleur:/ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Ik krijg geen antwoord op mijn vorige post, dus ik probeer het opnieuw.Avatar Grootte: 64x64 Achtergrondkleur: op basis van mijn sig Soort text: Rekam (mooi effect) Soort animatie: blending Plaatje: eigen creatie, maar moet met SA te maken hebben Borderkleur:/ Ik maak die ook wel voor je. Ik edit mijn post. Bewerkt: 22 oktober 2005 door kortman_8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 SignatureGrootte: 500x150 Achtergrondkleur/ brush: groen/wit Soortachtergrond: brush Soort text: General Lee: Dukes of Hazzard stijl (mooi effect) Soort animatie: bewegen: infaden Plaatje: moet iets met SA te maken hebben (de General Lee mod voor SA) Borderkleur: groen ik herhaal de mijne ook even Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Ik edit als ik klaar en General Lee\ EDIT: Bewerkt: 22 oktober 2005 door Stino Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Nog heel erg bedankt Stino, ik ben er heel blij mee. Edit: wie wil voor mij ook een mooie avatar maken? Grootte: 64x64 Achtergrondkleur: op basis van signature Soort Text: General Lee: bewegend/knipperend Soort Animatie: blenden Plaatje: de General Lee Borderkleur: Oranje Bewerkt: 22 oktober 2005 door General Lee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2005 (bewerkt) Hej GTA-Signature freaks ! Willen jullie een leuke signature voor me maken want ik probeer het zelf met paint maar het lukt me niet! Kunnen jullie ook meerdere plaatjes voor me samenvoegen tot 1 plaatje? Signature Achtergrondkleur/brush: Het plaatje. Soort achtergrond: het plaatje Soort Text: Ruurd31 deze lettertye zoals deze website boven aan!. Soort animatie [optineel]: Dat kan toch niet? Plaatje [link geven]: Klik hier voor het plaatje, maar ik zou graag de eerste 2 Ballas erop hebben, met het witte en licht paarsse shirt aan! Klik hier! Dit pistool zou ik er ook graag in willen verwerkt links aub! Border [rand] kleur: Zwart beetje dik Ruurd31!! Alvast bedankt.. zouden jullie het plaatje/link via een PM naar mij kunnen sturen !! Ohja.. kijk die signature van Graphix zoiets vind ik mooi! Als dat mij mij ook zou kunnen !! Bewerkt: 26 oktober 2005 door ruurd31 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2005 (bewerkt) Ik ga aan het werk, heb ik weer wat te doen. Zoals gezegd zal hij in je pm verschijnen Bewerkt: 26 oktober 2005 door Ghostsniper Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) voor deze is eigenlijk geen lijstje nodig Wiki Sig deze sig en Ava in de sig moet mijn naam rechtsonden en bij de Ava gewoon bovenaan Bvd Cheers Tales (naam moet ook op Sig) Bewerkt: 27 oktober 2005 door Tales Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) Je plaatje doet het niet! Bewerkt: 27 oktober 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) wel waar Cheers Tales Als dit PostBoosten is Sorry Bewerkt: 27 oktober 2005 door Tales Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2005 is dat nou zo moeilijk? dat kan ik zelfs! Gewoon die WikiGTA-dinges plakken in paint en dan text erop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2005 Kan ik er wat aan doen dat ik niet goed ben met Grafische programmas Cheers Tales Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2005 zal ik hem voor je maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) is dat nou zo moeilijk? dat kan ik zelfs!Gewoon die WikiGTA-dinges plakken in paint en dan text erop Zou jij A.U.B willen stoppen met dat irritant gedrag? Ps: ik zal hem wel doen.. Hier is hij! Is hij zo goed? Bewerkt: 27 oktober 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts