Juice Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2005 Klik met de rechtermuisknop op het plaatje. klik dan met de linkermuisknop op Eigenschappen. Ergens staat URL. Selecteer de URL en klik op de rechtermuisknop. Klik dan op kopieren met de linkermuisknop. probeer het dan nog eens. Suc6 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan O. Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2005 Signature Grootte [max. 500x150]: 500*150 Achtergrondkleur/brush: blauw donker Soort achtergrond: brush Soort Text: Johan O. Soort animatie [optineel]: geen dan slaat me eigen oude PC op hol Plaatje [link geven]: klik hier, waar anders Border [rand] kleur: zwart 1px graag met een bijpassende Avater Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2005 @ Johan O. wat wil je precies van dat plaatje hebben want als je het hele plaatje neemt word het denk ik niet mooi ... Greetz GizmO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan O. Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2005 @ Johan O. wat wil je precies van dat plaatje hebben want als je het hele plaatje neemt word het denk ik niet mooi ...Greetz GizmO nee hor kijk maar hoe je het mooiste kan maken Greetzzz Johan O. (P.S. zech maar johan ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Makaveli!! Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2005 @makavilie hier is een avart. Als je hem anders wil moet je maar zeggen he. Zou je De Tekst niet over 2pac doen want dat staat niet echt mooi zou je hem overwillen doen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2005 Sorry johan het is mislukt Sig Ava Sorry ... ik denk dat je moet wachten tot iemand er 1 kan maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2005 @makavilie hier is een avart. Als je hem anders wil moet je maar zeggen he. Zou je De Tekst niet over 2pac doen want dat staat niet echt mooi zou je hem overwillen doen? Ja Ik wil hem overdoen. Dus gewoon de tekst over het ventje zelf he? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Hallo ik wil graag een sig Signature Grootte [max. 500x150]:500x150 Achtergrondkleur/brush:Blauwachtige brush Soort achtergrond:Getunede Auto Soort Text:T@rget 4 life Soort animatie [optineel]:auto met draaiende spinners Plaatje [link geven]:http://pierrou.turboblog.fr/photos/uncategorized/nissan_skyline.jpg Border [rand] kleur:Hoeft niet Dus net zo iets als ~> GizmO <~ maar dan in het blauw en een andere auto (die van jou owned hard hoor ~> GizmO <~ ) Alvast heeeeeeel erg bedankt Bewerkt: 29 oktober 2005 door T@rget Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Makaveli!! Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 @makavilie hier is een avart. Als je hem anders wil moet je maar zeggen he. Zou je De Tekst niet over 2pac doen want dat staat niet echt mooi zou je hem overwillen doen? Ja Ik wil hem overdoen. Dus gewoon de tekst over het ventje zelf he? Ja Graag kan de Background Zwart? Helemaal zwart Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 Hallo ik wil graag een sigSignature Grootte [max. 500x150]:500x150 Achtergrondkleur/brush:Blauwachtige brush Soort achtergrond:Getunede Auto Soort Text:T@rget 4 life Soort animatie [optineel]:auto met draaiende spinners Plaatje [link geven]:http://pierrou.turboblog.fr/photos/uncategorized/nissan_skyline.jpg Border [rand] kleur:Hoeft niet Dus net zo iets als ~> GizmO <~ maar dan in het blauw en een andere auto (die van jou owned hard hoor ~> GizmO <~ ) Alvast heeeeeeel erg bedankt Ik wil niet lullig doen hoor ... maar ik heb nog nooit iemand anders gezien met een sig met spinners ... En dat is niet 1 2 3 te maken .. je moet ten eerste een auto hebben die spinners heeft ... (kan dus niet van jou auto) ... en je moet er een erg scherp filmpje van hebben waar je screen shots uit kan nemen ... Dus ik denk dat er niemand is die er zoveel tijd in wil steken ... Greetz GizmO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 Ik wil niet lullig doen hoor ... maar ik heb nog nooit iemand anders gezien met een sig met spinners ...En dat is niet 1 2 3 te maken .. je moet ten eerste een auto hebben die spinners heeft ... (kan dus niet van jou auto) ... en je moet er een erg scherp filmpje van hebben waar je screen shots uit kan nemen ... Dit is toch echt niet zo moeilijk, want hier was een tutorial over met .gif bestandje erbij en daar zag je die spinner draaien. Ik geloof dus ook echt niet dat jij die zelf hebt gemaakt (de spinner), want het was gewoon dezelfde die er bij zat. Mja.. 't Is jouw keuze. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 Ewa, Gizmo sorry maar dat is onzin jij hebt die spinner gewoon uit een kant en klaar plaatje genomen want die heb ik gezien die staat gewoon op internet.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 Ewa, Gizmo sorry maar dat is onzin jij hebt die spinner gewoon uit een kant en klaar plaatje genomen want die heb ik gezien die staat gewoon op internet.. Sorry hoor ... maar zie jij ergens in mij berichtje staan dat ik zeg dat ik hem heb gemaakt ? Nee ... oke ... post dan maar niks ... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 Ik wil niet lullig doen hoor ... maar ik heb nog nooit iemand anders gezien met een sig met spinners ...En dat is niet 1 2 3 te maken .. je moet ten eerste een auto hebben die spinners heeft ... (kan dus niet van jou auto) ... en je moet er een erg scherp filmpje van hebben waar je screen shots uit kan nemen ... je legt uit hoe het moet, lijkt me logisch dat je het dan zelf hebt gemaaakt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Hij zegt toch niks over de spinners dat hij die zelf heeft gemaakt? hij zegt dat het lang duurde voordat hij af was en dat kan ik me best voorstellen maar hij heeft niks gezegd over die spinners hoorz Bewerkt: 29 oktober 2005 door Juice Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts