T@rget Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 Nouwja laat maar zitten ik post wel eeen nieuwe aanvraag Grootte [max. 500x150]:500x150 Achtergrondkleur/brush:Blauwachtige brush Soort achtergrond:Getunede Auto Soort Text:T@rget 4 life Soort animatie [optineel]:Auto met Knipperende neon (Als dat niet te moeilijk is laat dat anders maar zitten) Plaatje [link geven]:http://pierrou.turboblog.fr/photos/uncategorized/nissan_skyline.jpg Border [rand] kleur:Hoeft niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 Als je mij vertrouwt, wil ik hem maken laat iets terug weten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 Als je mij vertrouwt, wil ik hem maken laat iets terug weten. Je hoeft niet telkens te vragen als je hem mag maken! Ja mag hem gerust maken waneer jij wil.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 ja hoor jij mag hem gerust maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rekam Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 Grootte: 400x150 Achtergrondkleur: Donkergroen, zwarte brush (kleuren van auto) Soort achtergrond: Brush Soort Text:Graphix (rechtsonder), GTA Forum.nl (rechtsboven) Soort animatie: Knipperende lichten, neon onder auto. Plaatje: Klik Border:/ Plaatje het liefst links en de tekst rechts. Je moet het lijstje niet volgen, het mag eigen creatie zijn. Als je een sig met deze animatie niet kan maken, mag het zonder animatie. Het plaatje: de groen, zwarte auto. Ik ben blij met elke creatie. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) ja hoor jij mag hem gerust maken Hier is hij dan (als je nog iets wilt ofzo dat moet veranderd worden zeg het maar he) Sla wel de afbeelding op neem niet mijn link e van men site om het hier te gebruiken. Grootte: 400x150Achtergrondkleur: Donkergroen, zwarte brush (kleuren van auto) Soort achtergrond: Brush Soort Text:Graphix (rechtsonder), GTA Forum.nl (rechtsboven) Soort animatie: Knipperende lichten, neon onder auto. Plaatje: Klik Border:/ Plaatje het liefst links en de tekst rechts. Je moet het lijstje niet volgen, het mag eigen creatie zijn. Als je een sig met deze animatie niet kan maken, mag het zonder animatie. Het plaatje: de groen, zwarte auto. Ik ben blij met elke creatie. Ik maak die wel Bewerkt: 29 oktober 2005 door Matiscus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) @Graphix http://img401.imageshack.us/img401/2867/69280fq.gif Bewerkt: 29 oktober 2005 door Bassie_94 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 Ik was eigenlijk ook bezig met de aanvraag van Graphix..Mag die kiezen . Doe jij maar verder mij lukt het toch niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) HIj is Hardstikke vet dankjewel maar ik denk dat het beter staat als je van het @ een A maakt Bewerkt: 29 oktober 2005 door T@rget Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 HIj is Hardstikke vet dankjewel maar ik denk dat het beter staat als je van het @ een A maakt Oke zal dat sebiet is doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 Wanneer is dat af? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 Wanneer is dat af? Vind je dit niet een beetje op spam lijken? Hij heeft het nog maar 20 minuten geleden gepost. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 Ja maar ik wou graag weten of het veel moeite was om die @ een A te make snap je? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 Ja maar ik wou graag weten of het veel moeite was om die @ een A te make snap je? Dan kun je hem toch altijd een pb sturen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2005 Grootte [max. 500x150]:500x150 Achtergrondkleur/brush:wat bij het plaatjes past Soort achtergrond:wat bij het plaatje spast Soort Text:Rick15465 en wat je bij de andere tux figuurtjes heb staan Soort animatie [optineel]:nee Plaatje [link geven]: Border [rand] kleur doorzichtige ik wil graag dat deze door silverwing word gemaakt. En mag tux een woody worden? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts