wesley123 Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 hallo allemaal. Ik heb problemen met sa, hij wil maar niet normaal spelen, hij komt niet verder dan 4 fps, hoe dan ook. Ik kan niet de standaard game, modded game of sa-mp normaal spelen, hij komt hoe dan ook niet boven de 4 fps uit. Dit zijn mijn specs; CPU: AMD Athlon 64 x2 5600+ @ 3.13GHz Geheugen: Buffalo 2GB DDR2-800 geheugen VGA: ATI Radeon HD2900XT 512MB Ik snap niet hoe het komt dat hij zo traag werkt, komt het misschien door de drivers, ik heb namelijk de neiuwste (9.1) geinstalleert. Reageren
Remi-X Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) KLIK Misschien dat je er wat aan hebt. Zoniet, zeg je het maar EDIT: Denk het niet eigenlijk. Probeer een GTA_SA.SET te verwijderen in de GTA San Andreas User Files map. Ook maar een gokje, maar zou kunnen werken.. Bewerkt: 16 februari 2009 door Remi-X Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Waarschijnlijk hoef je alleen maar even de Frame Limiter aan te zetten bij de 'Advanced' Display Options. Het kan ook zijn dat je teveel programma's tegelijk aan hebt staan waardoor er nog maar weinig PC-capaciteit beschikbaar is voor je spel, sluit in dat geval alle toepassingen die je toch niet nodig hebt om te spelen. Succes Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Ik zal morgen ff gta_sa.set verwijderen en hopen dat het werkt. als ik de frame limiter aanzet maakt het geen bal uit, dat was immers het eerste wat ik deed toen ik er gister achter kwam dat mijn game niet goed werkte. Ik heb genoeg vrij geheugen over aangezien ik alle programmas heb uitgeschakeld die ik niet gebruik(behalve de av) dus dat kan het probleem ook niet zijn. De driver uitschakelen heeft ook niks geholpen en de audio driver helpt ook niet. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Heb je de AMD DualCore optimizer al geprobeerd? Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 @taart; hier zit ook een groot probleem, dual core optimizer schijnt op geen enkele manier op te starten(versie 1.1.4) hij hoort op te starten bij het opstarten van de pc, wat hij niet doet, ook als ik hem zelf wil opstarten doet hij dat niet. Ik heb dus ook die gta_sa.set verwijdert en het heeft geholpen, voor even, tijdens het spelen zag je de fps gewoon langzaam aan minder worden, waardoor ik online in de stad(er waren 3 andere spelers in de omgeving) op 16 fps uitkwam, zoveel haalt bij mij gta4 ook als er veel autos etc. in de buurt zijn. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Je zegt dat je pas nieuwe drivers hebt geinstalleerd, deed het spel het wel goed voordat je de nieuwe drivers installeerde? If so, kan je proberen een oudere versie can Catalyst te installeren. Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 ja, grote kans dat het aan de drivers ligt, die crasht ook enorm vaak als ik hem speel. Hieroor speelde hij ook al niet geweldig, maar zo haalde ik de ene keer 10 fps en de andere keer 40, echt raar Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 40FPS? Dan had je ook de Frame limiter uit staan, de frame limiter houdt het spel namelijk maximaal op 25FPS. Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 yep, ik heb de frame limiter uitstaan omdat het geen verschil maakt als ik onder die 25 zit. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Heb je het al geprobeerd met een oudere catalyst versie? Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) Ik ben nu de 8.10 driver aan het installeren, hopelijk helpt dit een beetje. EDIT: De driver geinstalleert en het spel loopt als een zonnetje, 36fps met veel autos in de buurt en soms framerates van wel 70fps dus dat zit wel goed weer. Nu maar hopen dat de next-gen games het nog wel goed doen. Bewerkt: 19 februari 2009 door wesley123 Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Blij om dat the horen! Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 yep, hij loopt nu weer goed maar ik kan last krijgen van vreselijke framedrops en de skin die ik heb wil niet echt meewerken aan de fps(de frames droppen als ik deze skin wil kiezen) Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 De framedrops kunnen komen door veroudering van de grafische kaart. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.