Jump to content

ongelofelijk trage game


wesley123

Recommended Posts

hallo allemaal.

Ik heb problemen met sa, hij wil maar niet normaal spelen, hij komt niet verder dan 4 fps, hoe dan ook. Ik kan niet de standaard game, modded game of sa-mp normaal spelen, hij komt hoe dan ook niet boven de 4 fps uit. Dit zijn mijn specs;

CPU: AMD Athlon 64 x2 5600+ @ 3.13GHz

Geheugen: Buffalo 2GB DDR2-800 geheugen

VGA: ATI Radeon HD2900XT 512MB

Ik snap niet hoe het komt dat hij zo traag werkt, komt het misschien door de drivers, ik heb namelijk de neiuwste (9.1) geinstalleert.

Link to comment
Delen op andere websites

KLIK

Misschien dat je er wat aan hebt. Zoniet, zeg je het maar ;)

EDIT: Denk het niet eigenlijk.

Probeer een GTA_SA.SET te verwijderen in de GTA San Andreas User Files map. Ook maar een gokje, maar zou kunnen werken..

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk hoef je alleen maar even de Frame Limiter aan te zetten bij de 'Advanced' Display Options. Het kan ook zijn dat je teveel programma's tegelijk aan hebt staan waardoor er nog maar weinig PC-capaciteit beschikbaar is voor je spel, sluit in dat geval alle toepassingen die je toch niet nodig hebt om te spelen. Succes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal morgen ff gta_sa.set verwijderen en hopen dat het werkt. als ik de frame limiter aanzet maakt het geen bal uit, dat was immers het eerste wat ik deed toen ik er gister achter kwam dat mijn game niet goed werkte. Ik heb genoeg vrij geheugen over aangezien ik alle programmas heb uitgeschakeld die ik niet gebruik(behalve de av) dus dat kan het probleem ook niet zijn. De driver uitschakelen heeft ook niks geholpen en de audio driver helpt ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

@taart; hier zit ook een groot probleem, dual core optimizer schijnt op geen enkele manier op te starten(versie 1.1.4) hij hoort op te starten bij het opstarten van de pc, wat hij niet doet, ook als ik hem zelf wil opstarten doet hij dat niet. Ik heb dus ook die gta_sa.set verwijdert en het heeft geholpen, voor even, tijdens het spelen zag je de fps gewoon langzaam aan minder worden, waardoor ik online in de stad(er waren 3 andere spelers in de omgeving) op 16 fps uitkwam, zoveel haalt bij mij gta4 ook als er veel autos etc. in de buurt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu de 8.10 driver aan het installeren, hopelijk helpt dit een beetje.

EDIT: De driver geinstalleert en het spel loopt als een zonnetje, 36fps met veel autos in de buurt en soms framerates van wel 70fps dus dat zit wel goed weer. Nu maar hopen dat de next-gen games het nog wel goed doen.

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...