Miek Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Beste leden, Een paar maanden geleden, of beter gezegd: een tijdje geleden heb ik een signature gemaakt met als onderwerp Pussycat Dolls front-lady Nicole Scherzinger. Ik heb er indertijd veel hulp voor gezocht en ik hoop dat jullie zien dat ik met smudges heb gewerkt. Daarnaast in alle gewoonten heb ik de render ingeblend.Ik herriner me vanzelfsprekend niet meer zo goed hoe deze signature in elkaar gestoken werd, maar ik herriner me wel nog dat ik er wel wat werk aan had. Natuurlijk weet ik dat er nog veel verbeteringen moeten komen, daarom noem ik het ook een proefmodelletje. Verder is dit topic volledig gewijd aan deze signature. Dit topic is dan ook geopend omdat het andere helptopic niet geschikt was om te raten. Ik hoop dat jullie een paar dierbare tips kunnen meegeven. Enne, raten is de boodschap! Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) Geweldig beetje de donker na mij smaak en zeker dat haar ene vinger donker is vind niet zo... Maar veder goed gedaan al denk ik dat er uit het onwerp nog meer ken worden uitgehaald. Dus ik geef het een 7.8/10(als je wil afronden Edit: spelfouten Bewerkt: 16 februari 2009 door thedutchrocks Reageren
The Hulk Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Ziet er goed uit alleen een klein beetje te donker die enen vinger zie je niet helemaal 7.3/10 Reageren
Miek Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Danku lieve mensen, jullie zijn echt liev. Ik ben blij van jullie aan te nemen dat deze signature goed gelukt is. Ik zou graag hebben dat jullie even posten wat ik er aan kan verbeteren, bedankt voor de mooie punten. Ik kan nu niets meer veranderen aan de signature, ik heb hem alleen nog als JPEG bestand, en upgeload op het internet. Goed, ik was toch van plan om een nieuwe te maken. Ik ben van plan een serie signatures te maken voor mijn toe-komstige Nicole Scherzinger topic, met Nicole met dezelfde kleren en kapsels ofzo, dus een photoshoot. Ik ben van plan deze foto's te gebruiken: Nicole Scherzinger foto's Dus ik ben van plan deze foto's te gebruiken. Ik zou hat graag wit houden, met een mooie witte fleur rond haar. Liefst wit, met uitschijnende gouden lettters met elke categorie erbij; zoals Biografie, Foto's, Links enzoverder... Is dit een goed idee? Geef me aub tips wat ik het best kan doen, enne... Blijf ook doen waar jullie goed in zijn: ratuhh! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Ziet er leuk uit Miek, heb je al weer wat? Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) Volgens mij zijn die foto's perfect om een mooie sig te maken of een banner voor je toekomstige topic of dergelijke. [EDIT]: Ik was vergeten om op je sig te raten: ziet er mooi uit maar ik vind het wat te donker omdat ze nu lijkt kaal te zijn omdat haar kleur van haar haar evendonker is als de achtergrond. Voor de rest ziet het er mooi uit maar dat zwart plekje op haar vinger is niet zo mooi. 8/10 Bewerkt: 27 februari 2009 door Nstyle08Z Reageren
Miek Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) Beste mensen, ik heb het met onder andere hulp van Zamg0d (hij legde dingen uit die ik niet snapte) voor elkaar gekregen. Ziehier het resultaat: Let vooral eerst niet op de tekst. Ik geef je hier rond een woordje uitleg: ik kan niet zomaar een passend font vinden. Zouden jullie aub een passend font kunnen zoeken? Ik leg ook even uit wat ik heb gedaan: ● Eerst en vooral de render uitknippen. Ik heb de mooie Ripple&Smudge tutorial van de ijsbanaan opgevolgd. Ik sleep de render naar de rechterhoek van de signature en zet hem in de rechterhoek. Hij word niet geresized. Bij deze render pas ik het effect 'Ocean Ripple' toe. Daarna sleep ik weer dezelfde render naar de linkerhoek, waar hij geresized mag worden. Bij deze pas ik ook Ocean Ripple toe. Nu zet ik de originele render waar hij moet staan en begin ik te smudgen. Ik doe er war blending options bij en ik schudde ook wat schoonheideffectjes uit mijn mouw. Voor verdere instructies die ik heb gevolgd, kan je hier de tutorial van Ice Banana volgen! Rate deze signature en zoek aub een passend font! Verdere tips die je kan toevoegen kan ik toepassen door de signature te bewerken. Deze signature word ook het uithangbord van het in juni komende Nicole Scherzinger topic. Uiteraard worden er voor dit topic nog meer signatures gemaakt! Bewerkt: 27 februari 2009 door Miek Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Ik ben geen expert en normaal rate ik bijna nooit op sigs maar hierbij heb ik eventjes moeten stoppen. Je hebt mooi werk verricht. Maar het valt me wel op dat ze een ongeval heeft meegemaakt want het lijkt net alsof er een stukje weg is van haar rechterelleboog, als je dat nou eens wat duidelijker (die elleboog) zou hebben gemaakt zodat het er helemaal op staat zou het prachtig zijn. Wat me ook opvalt, bij haar rechterborst daar. Het is net alsof er daar iets ontbreekt, maar misschien vergis ik me en was de originele foto ook vast zo. Kortom: 8,5/10 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Vooruit, dan zal ik je enkele tips proberen te geven... Wat me direct opvalt, is dat je render een beetje los staat van de achtergrond. Een signature hoort eigenlijk één totaalplaatje te zijn, waarbij de render in de achtergrond opgaat en vice versa. Om er een beter geheel van te maken, raad ik je aan gebruik te maken van gradient maps. Speel wat met de blendmodes en de opacity/fill en gum daarnaast (met een soft brush) de stukken weg die je niet bevallen. Dit proces kun je met meerdere gradient maps herhalen, of je kunt het gewoon bij één gradient map laten. Daarnaast is de render, in vergelijking met je andere signature, helaas niet van een denderende kwaliteit. Je kunt met een gum (soft brush) lichtjes de scherpe kanten (met name het haar) wat verzachten, zodat de render wat meer verdwijnt in de achtergrond en je het 'opgeplakte' effect een beetje kwijtraakt. Eventueel kun je overwegen om de volgende keer op een stock te werken, waarbij je geen last hebt van dit probleem. Succes verder! Reageren
Miek Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 (bewerkt) Dank je Matthijs, je hebt het me sowieso al laten weten via PB dat het er al beter uitziet, bedankt! Met dank aan Matthijs en de Gradient Maps (en iets weggummen), is het 'opgeplakt' uitzicht weg. De render is nu meer betrokken met de achtergrond, zoals haar haar. Op de rest van de huid heb ik de Gradient weggegumt. Ik ben zeer tevreden met het resultaat, maar nu wil ik echt wel weten wat onze forumse Photoshoppers ervan vinden. Ik zou het dan ten zeerste waarderen als jullie dan ook laten weten of hij mooi is - of juist niet -. Ik zou het ook waarderen dat jullie nu een passend font voor me zoeken! Ik heb namelijk niet de tijd om een font op te zoeken, en kenners als jullie weten wel welk font(s) het best past bij deze signatures. Ik bedankt jullie van harte! En na al dat gezaag krijgen jullie nu het nieuwe resultaat: Bewerkt: 8 maart 2009 door Miek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.