Timos Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 (bewerkt) Wil je meedoen met het Team: Avatar en Signature aanvraag? Dan zit je hier goed! Wat moet je kunnen? Je moet kunnen werken met Grafische programma's zoals: Photoshop en andere. Hoe meld je je aan? Door hieronder te posten dat je mee wilt doen! Wie doen er mee? Dit werk ik bij: Timos [Photoshop CS] Hayate X [Photoshop CS 2.0] DragonMaster [Photoshop CS] MClaw [Programma?] Laatste update: Dinsdag 3 mei 2005 21:57 Deelname is niet meer mogelijk Bewerkt: 3 mei 2005 door Timos
Froop Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 (bewerkt) Ik wil wel meedoen alleen ik gebruik geen PS,maar Ulead Photo Express. Is dat ook goed? Ik maak het liefst wallpapers. Ik kan geen bewgende sigs en ava's maken. Bewerkt: 3 mei 2005 door Froop
Timos Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Ik wil wel meedoen alleen ik gebruik geen PS,maar Ulead Photo Express.Is dat ook goed? Als je maar Signature/Avatars kan maken welke de mensen aanvragen is alles goed Ik zet je erbij [Deze post ga ik niet elke keer herhalen; ik zet je er gewoon bij je moet maar kijken ]
-Niels- Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Ik wil ook wel meedoen, ik werk met PS 7!
Froop Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Is het niet handig dat het hele "team" elkaars msn of e-mail heeft?
Timos Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Is het niet handig dat het hele "team" elkaars msn of e-mail heeft? En.. Waarvoor zou dat handig zijn?
Dennizzzz Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Ik doe ook mee Je kent me vast wel van de sign contest's... Ik werk met photoshop 7 en cs..
Froop Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Misschien dat je over iets met elkaar zou kunnen overleggen?
Timos Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Overleggen.. Nee hoor.. Je pakt plaatjes en degene voor wie je het maakt kiest Of mischien zit er toch wel iets achter.. (Jou idee) Maar mijn lijst zit ook al bijna vol, overleggen doen we wel op het forum
Renne Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 (bewerkt) Tof idee,ik doe mee Werk met photoshop 7.0 Mzzles Ps: hoeveel personen denken julie aan te nemen in jullie team. Bewerkt: 3 mei 2005 door og lock
Timos Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Ik denk een Team van 10 man, 2 leiders. Ik denk dat ik Hayate X aan neem als leiden :rolleyes: Je kan namelijk goed overweg met Photoshop
Silverwing Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 ik kan ook goed overweg met photoshop,mag ik ook meedoen(photoshop cs)? Ik doe al 3 maand photoshop. :rolleyes:
Sasuke Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Ik vind 5 - 8 mensen personelijk genoeg aangezien we anders met dubbele sigs voor 1 persoon komen en dan weer het kiezen geval moeten gebruiken.
Ironfist Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 als jullie een paint en animator zoeken voor simpele sigs,here I am
Recommended Posts