X-Zero Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 (bewerkt) als jullie een paint en animator zoeken voor simpele sigs,here I am als we het zo gaan stellen doe ik ook wel mee want ik kan dat ook Bewerkt: 3 mei 2005 door X-Zero
arnie Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 IK wil ook wel meedoen, ik gebruik photoshop 8.0
Timos Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Deelname is niet meer mogelijk* *Alleen als je heel goed bent met Photoshop e.d. Hier mag een slotje op; je kan dit topic ook laten rusten. Ik heb 1 paint shopper aan genomen, ik denk niet dat veel mensen namelijk een paint signature/avatar willen hebben maar het kan toch ook wel Dit is geen tip om massaal een Paint signature/avatar aan te gaan vragen.
Timos Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 ik kan er niet meer bij jammer Maar je mag wel signature maken hoor.. Maak je geen zorgen. Als iemand jou vraagt om hem te maken mag jij het natuurlijk doen
Timos Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 We hebben een Team samengesteld omdat het wel erg druk werd. Het volgende team hebben we [Hayate X en ik] Team: Hayate X Timos MClaw Dragonmaster Mocht je uit hem team niet kunnen/verhinderd zijn, meld dit dan even. Mag hier nu een slotje op?
Froop Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 waarom maar 4 personen? En het was eigenlijk mijn idee.
Sasuke Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 waarom maar 4 personen?En het was eigenlijk mijn idee. Omdat we anders een rommeltje krijgen met de requests... B.v er vragen 2 man een signature/ava, en als we met 10 man zijn moeten we weer discusseren etc. Nu is het 1. Makkelijker voor ons 2. Overzichtelijker 3. Handiger
Froop Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 (bewerkt) Het hoeft toch niet per sé 10 te zijn, kan toch ook wel 6 of 7. En degene waar jullie een groepje van hebben gemaakt gebruiken allemaal zo'n beetje het zelfde programma. Bewerkt: 3 mei 2005 door Froop
Timos Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 waarom maar 4 personen?En het was eigenlijk mijn idee. Waarom is het jou idee? Het hoeft toch niet per sé 10 te zijn, kan toch ook wel 6 of 7.En degene waar jullie een groepje van hebben gemaakt gebruiken allemaal zo'n beetje het zelfde programma. Maakt het uit wat voor programma je gebruikt? Ik denk dat Photoshop wel het beste programma is dus.. Het hoeft toch niet per sé 10 te zijn, kan toch ook wel 6 of 7. Het kan ook 6/7 ja, maar dan krijg je hetzelfde verhaal wat Hayate je al vertelde.
Froop Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 (bewerkt) waarom maar 4 personen?En het was eigenlijk mijn idee. Waarom is het jou idee? Het hoeft toch niet per sé 10 te zijn, kan toch ook wel 6 of 7.En degene waar jullie een groepje van hebben gemaakt gebruiken allemaal zo'n beetje het zelfde programma. Maakt het uit wat voor programma je gebruikt? Ik denk dat Photoshop wel het beste programma is dus.. Het hoeft toch niet per sé 10 te zijn, kan toch ook wel 6 of 7. Het kan ook 6/7 ja, maar dan krijg je hetzelfde verhaal wat Hayate je al vertelde. Omdat ik dat al in het wallpaper topic postte en jij gauw daarna daar een topic over maakte. En als je verschillende programma's gebruikt zie je soms niet de hele tijd dezelfde effecten. Bewerkt: 3 mei 2005 door Froop
Timos Geplaatst: 3 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 En als je verschillende programma's gebruikt zie je soms niet de hele tijd dezelfde effecten. Ten eerste, ik wil niet dat dit tot ruzie uitloopt. Ten tweede, Je moet wel erg goed je best doen al wil je met Photoshop dezelfde effecten krijgen. Ten derde, op mijn eigen forum is ook al een Avatar/Signature aanvraag, door jou kwam ik alleen maar weer op het idee om hier er ook 1 te maken, anders was hij vroeg of laat toch wel gekomen.
Froop Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 En als je verschillende programma's gebruikt zie je soms niet de hele tijd dezelfde effecten. Ten eerste, ik wil niet dat dit tot ruzie uitloopt. Ten tweede, Je moet wel erg goed je best doen al wil je met Photoshop dezelfde effecten krijgen. Ten derde, op mijn eigen forum is ook al een Avatar/Signature aanvraag, door jou kwam ik alleen maar weer op het idee om hier er ook 1 te maken, anders was hij vroeg of laat toch wel gekomen. Ik vind het alleen toevallig. En nee, ruzie moeten we hier niet hebben.
Recommended Posts