xjoerd Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 ik heb gta 4 geinstalleerd maar toen deed hij het niet en heb ik hem handmatig verwijderd. Maar nu wil die hem niet meer opnieuw installeren want geeft hij aan verwijderen maar dat wil die niet want dan vraagt hij om een licensie maar die kan ik niet meer invoeren. kan iemand mij helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 waarom zou je die licentie niet meer in kunnen voeren? je hebt hem ook fout gedeinstalleert, je moet gewoon de installer gebruiken om hem te de-installeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xjoerd Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 ja maar weet iemand dan een manier om hem goed te installeren of om hem goed te verwijderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.