WaRioRZ Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Hallo forummers, Ik heb al tijden een PSP, maar ik wil toch wel graag op internet met dat ding. Maar ik heb één probleem. Ik heb geen draadloos internet. Hoe kan ik dan toch op internet, zónder dat ik een draadloze router moet kopen. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn er ook een soort usb sticks die je in je pc kan stoppen, die het bedraade internet omvormd naar draadloos. ik zal eens even googlen.... EDIT: kan niet echt iets vinden Bewerkt: 17 februari 2009 door gta master 1 Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn er ook een soort usb sticks die je in je pc kan stoppen, die het bedraade internet omvormd naar draadloos. ik zal eens even googlen....EDIT: kan niet echt iets vinden Hmm, ik heb ook even gezocht. En ik heb iets gevonden wat een wifi dongle heet. Je moet het niet verwarren met de dongel van kpn. Dit is zoiets wat jij zei. Je plugt het in je pc. Kzal ff op bol.com kijken ofzo. Iig bedankt Reageren
gta master 1 Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn er ook een soort usb sticks die je in je pc kan stoppen, die het bedraade internet omvormd naar draadloos. ik zal eens even googlen....EDIT: kan niet echt iets vinden Hmm, ik heb ook even gezocht. En ik heb iets gevonden wat een wifi dongle heet. Je moet het niet verwarren met de dongel van kpn. Dit is zoiets wat jij zei. Je plugt het in je pc. Kzal ff op bol.com kijken ofzo. Iig bedankt dongle....dan had ik toch wel iets gevonden Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn er ook een soort usb sticks die je in je pc kan stoppen, die het bedraade internet omvormd naar draadloos. ik zal eens even googlen....EDIT: kan niet echt iets vinden Hmm, ik heb ook even gezocht. En ik heb iets gevonden wat een wifi dongle heet. Je moet het niet verwarren met de dongel van kpn. Dit is zoiets wat jij zei. Je plugt het in je pc. Kzal ff op bol.com kijken ofzo. Iig bedankt dongle....dan had ik toch wel iets gevonden Ik snap alleen niet goed hoe dat allemaal werkt xD Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 (bewerkt) Je bedoelt bv een datel wi-fi max. Die stop in de usb poort van een computer die verbonden is met het internet,en dan stuurt dat ding het draadloos door. Maar het werkt alleen maar als de computer waar hij inzit aanstaat. Bewerkt: 17 februari 2009 door phantom Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Je bedoelt bv een datel wi-fi max. Die stop in de usb poort van een computer die verbonden is met het internet,en dan stuurt dat ding het draadloos door. Maar het werkt alleen maar als de computer waar hij inzit aanstaat. Volgens bol.com zijn die vet duur :O zijn er ook goedkopere versies? Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Ik ken geen goedkope versies,maar misschien kan je goedkoop aan een stick uit deze lijst komen en de tutorial uitvoeren. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Het is gelukt! Ik schrhijf nu m'n 300e post op m'n PSP. Hoe? We hebben sinds gisteren ander internet. Ik heb m'n vader lief aangekeken voor de sleutel Typen blijft nog wel een beetje lastig Reageren
-Arnetjeuh- Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn er ook een soort usb sticks die je in je pc kan stoppen, die het bedraade internet omvormd naar draadloos. ik zal eens even googlen....EDIT: kan niet echt iets vinden Draadloos internet kopen !!!!! Er is idd niks anders aan te doen. Of ga naar de McDonalds of andere plaatsen met free wi-fi Reageren
RobbieB Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn er ook een soort usb sticks die je in je pc kan stoppen, die het bedraade internet omvormd naar draadloos. ik zal eens even googlen....EDIT: kan niet echt iets vinden Jep! 1 speciale USB-stick in je pc. Ik heb er eentje gezien in een webshop: Proximus Mobile Internet. Voor de laptop. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.