sanvice Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Waar kan ik saints row 2 100% savegame voor de pc downloaden Reageren
rogiermeester Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Waar kan ik saints row 2 100% savegame voor de pc downloaden Kan hem echt nergens vinden, er zal toch wel iemand die hem uitgespeeld heeft? blijf nog eventjes voor je zoeken! Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 ik speel hem lekker zelf uit ben nu op 54% Reageren
sanvice Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Nee ik ken niemand met een save game maar blokzeil upload die van jou anders al is die niet 100% Reageren
Pascallieosso Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Waar kan ik saints row 2 100% savegame voor de pc downloaden misschen dat je hier wat aan hebt niet alle sprays zijn gedaan en er missen nog wat cds maar je hoeft geen missies meer te doen http://www.thinkdigit.com/forum/showthread.php?p=1059008 je moet wat naar boven scrollen maar dan heb je wel een geen missie meer savegame en geen dank hoor Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Zou iemand mij kunnen vertellen wat je eigenlijk voor extra's krijgt als je het spel 100% uitspeelt? Reageren
Pascallieosso Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Zou iemand mij kunnen vertellen wat je eigenlijk voor extra's krijgt als je het spel 100% uitspeelt? je kan auto`s van je rivalerende gang uitspelen en music tracks unlocken. je kan ook gang aanpassingen krijgen zoals je gangmembers kunnen bodyguards zijn en ook ninjas. ook krijg je meer gang auto´s als je territory bemachtigt. meer weet ik niet ik hoop dat je er at aan hebt Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 (bewerkt) Zou iemand mij kunnen vertellen wat je eigenlijk voor extra's krijgt als je het spel 100% uitspeelt? je kan auto`s van je rivalerende gang uitspelen en music tracks unlocken. je kan ook gang aanpassingen krijgen zoals je gangmembers kunnen bodyguards zijn en ook ninjas. ook krijg je meer gang auto´s als je territory bemachtigt. meer weet ik niet ik hoop dat je er at aan hebt Oke bedankt voor de info ik heb het spel ook welliswaar voor de ps3 en ik 1 keer de storyline uitgespeeld, maar ik ga denk nu wel beginnen aan een run voor de 100%. Nogmaals bedankt voor de info Bewerkt: 10 maart 2009 door S.W.A.T. Reageren
sanvice Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Die link werkt niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.