jeffback Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 heb nu 2 missies waarbij is een pak met stropdas aan moet doen die heb ik ook gekocht in de kledingwinkel maar toch krijg ik de melding als ik deze missies wil beginnen dat ik een pak met stropdas aan moet. weet zo uit mijn hoofd niet welke missies het zijn zit nu op 33% van het spel ongeveer misschien dat iemand uit zijn hoofd weet welk pak ik het beste aan kan trekken en waar ik deze het beste kan kopen. mochten jullie willen weten welke specifieke missies ik bedoel zal ik dat nakijken (ben nu op het werk vandaar dat ik nu niet meer info kan geven) alvast bedankt voor de info Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Je moet er ook schoenen bij kopen, die kan je kopen bij de Perseus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Je moet de volgende kleren kopen bij de Perseus: - Smart Shoes (maakt niet uit welke schoenen, als je ze maar bij de Perseus koopt.) - Een pak waar een stropdas bij zit. Deze kosten meestal $1000. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PimTerror Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Je bedoelt waarschijnlijk een van de volgende missie's: - Three Leaf Clover - Undertaker - Final Interview Als het niet één van deze is kijk dan hier of hij er bij staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 *Tekst* Daar gaat het toch helemaal niet over? Hij vraagt alleen wat hij precies moet doen om die melding te vermijden. Hij vroeg helemaal niks over een missie of zoiets. Je moet de vraag wat beter lezen dunkt me. Verder moet je inderdaad een 3-pack + schoenen kopen. Schoenen maakt niet uit, 3pack = onder en boven, en ook nog een stropdas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pompbakje Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 *Tekst* Daar gaat het toch helemaal niet over? Hij vraagt alleen wat hij precies moet doen om die melding te vermijden. Hij vroeg helemaal niks over een missie of zoiets. Je moet de vraag wat beter lezen dunkt me. Verder moet je inderdaad een 3-pack + schoenen kopen. Schoenen maakt niet uit, 3pack = onder en boven, en ook nog een stropdas. je moet toch niet altijd striks antwoorden op de vraag? je mag toch ook er iets meer bijzetten dat andere mensen die deze topic bezoeken het ook weten als ze een pak nodig hebben voor die missies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Wat Hackman zegt is waar, maar je kunt ook complete pakken kopen. Dus: Broek en bovenkleding. Schoenen moet je wel apart kopen inderdaad. Een compleet pak kost ongeveer 1000 dollar. Meer informatie over Perseus en de kleding die ze daar verkopen vind je hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeffback Geplaatst: 13 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2009 bedankt voor de reacties. maar ik heb bij persues een pak gekocht en schoenen maar ik krijg nog steeds de melding als ik naar Packie ga: you have to wear a suit and smart shoes... weet iemand waarom ik nog deze melding krijg? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Medal_Crusader Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2009 bedankt voor de reacties. maar ik heb bij persues een pak gekocht en schoenen maar ik krijg nog steeds de melding als ik naar Packie ga: you have to wear a suit and smart shoes... weet iemand waarom ik nog deze melding krijg? alvast bedankt koop voor dat die bruine schoenen bij perseus en die pak met de rode stropdas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeffback Geplaatst: 13 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2009 bedankt voor de reacties. maar ik heb bij persues een pak gekocht en schoenen maar ik krijg nog steeds de melding als ik naar Packie ga: you have to wear a suit and smart shoes... weet iemand waarom ik nog deze melding krijg? alvast bedankt koop voor dat die bruine schoenen bij perseus en die pak met de rode stropdas ok thanks ga het vh weekend ff proberen grtz Jef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2009 bedankt voor de reacties. maar ik heb bij persues een pak gekocht en schoenen maar ik krijg nog steeds de melding als ik naar Packie ga: you have to wear a suit and smart shoes... weet iemand waarom ik nog deze melding krijg? alvast bedankt Het kan zijn dat je behalve dat pak en schoenen bijvoorbeeld nog een (zonne)bril of pet/muts draagt van de Russian shop, deze moet je afdoen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick.. Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2009 *Tekst* 3pack = onder en boven, Eh nee, een driedelig pak is een pak met een colbertje over je stropdas en onder je jasje, die verkopen ze ook bij perseus, maar een broek heeft daar niks mee te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2009 Heb je je pak wel uberhaupt aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeffback Geplaatst: 18 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 Heb je je pak wel uberhaupt aan? whehe ja hoor ik had m wel aan, het is me gelukt en tot mijn verbazing zag ik dat ik de missie ook al eerder had gespeeld blijkbaar heb ik gedaan waardoor ik de missie niet meer kon spelen maar goed het is iig gelukt. kan nu de missie spelen dat ik de bank moet beroven met packie, best een lastige missie overigens, iemand tips? grtz jef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomas1010 Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 Heb je je pak wel uberhaupt aan? whehe ja hoor ik had m wel aan, het is me gelukt en tot mijn verbazing zag ik dat ik de missie ook al eerder had gespeeld blijkbaar heb ik gedaan waardoor ik de missie niet meer kon spelen maar goed het is iig gelukt. kan nu de missie spelen dat ik de bank moet beroven met packie, best een lastige missie overigens, iemand tips? grtz jef Gezien op wikigta? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.