Jump to content

pak en stropdas


jeffback

Recommended Posts

Wat Hackman zegt is waar, maar je kunt ook complete pakken kopen. Dus: Broek en bovenkleding. Schoenen moet je wel apart kopen inderdaad. Een compleet pak kost ongeveer 1000 dollar. Meer informatie over Perseus en de kleding die ze daar verkopen vind je hier.

Kan je ff op de kaart aann wijzen waar die winkel is???

Link to comment
Delen op andere websites

whehe ja hoor ik had m wel aan, het is me gelukt en tot mijn verbazing zag ik dat ik de missie ook al eerder had gespeeld blijkbaar heb ik gedaan waardoor ik de missie niet meer kon spelen maar goed het is iig gelukt. kan nu de missie spelen dat ik de bank moet beroven met packie, best een lastige missie overigens, iemand tips?

grtz jef

Cheaten / Hacken. :schater::tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat Hackman zegt is waar, maar je kunt ook complete pakken kopen. Dus: Broek en bovenkleding. Schoenen moet je wel apart kopen inderdaad. Een compleet pak kost ongeveer 1000 dollar. Meer informatie over Perseus en de kleding die ze daar verkopen vind je hier.

Het probleem is als je de PC-versie hebt dat het andere suits zijn en dat is nog niet up-ge-date op Wikigta.

grtz

Tom

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...