Jump to content

Vc Mp Probleem


klimgorilla

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb gezien dat er een nieuwe vcmp uit was en die heb ik geinstalleerd. Maar toen ik hem wilde opstarten Laad hij een halve seconde en krijg vervolgens niets te zien. Je kunt VCMP Vervolgens niet meer verwijderen want dan staat er dat hij nog bezig is en dus moet ik mijn pc afsluiten voor ik em kan verwijderen en opnieuw proberen.

Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd maar het helpt niets. :duh:

IK HOOP OP SNELLE HULP

Groetjes Klimgorilla

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb nu al SAMP en ik heb geen hulp nodig behalve hoe kan ik een onderwerp verwijderen

>>> Door Flying Dutchman: Als het probleem voor de topicstarter is opgelost, laten we het topic staan zodat anderen er ook nog wat aan hebben.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan ik een onderwerp verwijderen
Je bedoelt hoe je een aangemaakt 'topic' hier op het forum kunt verwijderen? Dat kun je helemaal niet. Alleen 'Moderators' en 'Admins' kunnen dat. Je kunt echter wel aan een moderator (in dit gedeelte is dat Flying Dutchman) of admin vragen of ze het topic op slot willen doen of zelfs helemaal verwijderen. In de meeste gevallen is dit echter niet nodig.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...